hoeveel tijd besteed jij op het forum?

21-11-2007 12:03 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben een redelijk regelmatige bezoekster van het Viva forum. Al een paar jaar lees ik een paar keer per week mee, reageer soms en als ik het echt nodig vind, open ik een topic. Er zijn ook tijden dat ik weken niet op het forum kom.

Al een paar jaar valt het mij op dat een vrij grote groep mensen met zeer grote regelmaat topics opent, reageert danwel aanwezig is op het forum. Ik heb mij altijd afgevraagd waar de meesten de tijd vandaan halen om zo vaak te reageren. Je kunt aan het tijdstip zien wanneer iemand gereageerd heeft en uit de verhalen van een heleboel mensen halen of ze werken of niet. Ik weet natuurlijk niet wie er full time werken en wie niet, ik ben niet vaak genoeg op het forum om te weten wat de dagelijkse bezigheden precies zijn, maar je kunt zien dat er bij een hoop veel tijd in gaat zitten.

Wat ik mij dus afvraag is, hoe veel tijd besteed men gemiddeld per week aan het forum. Is dit bewust of onbewust. Vind je het echt interessant of is het meer een verslaving, toch niets beters te doen of ik weet het eigenlijk niet. Laat je er dingen voor gaan (denk aan afspraakjes, huishouden, kostbare werktijd).

Ik ben reuze benieuwd hoe de mensen hier hun forum tijd besteden!

Ik zelf ben iemand die niet op tig topics tegelijk reageert, simpelweg geen tijd voor om alles te lezen en bij te houden. Ik kijk zelf ook onder werktijd.
Dat dan weer wel..
Veel te veeel!

(en eigenlijk is het studietijd)
Het huishouden laat ik er absoluut voor zitten
een klein half uurtje per week, zoiets.....
Woow, Festen, dat is weinig, en zeker voor iemand die toch best bekend is op het forum

Hier ook: teveel, al valt het de laatste weken heel erg mee vanwege erg druk hebben. Ik heb deze week alle psychopaten gemist. Dat is wel een redelijke indicatie denk ik
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Festen, niet jokken!

Ik ben nu werkloos, dus ben er vaak.
Geen bijzonderheden
Ik ben hier bijna nooit

Meestal maar een paar uur per dag

Komt omdat ik fulltime werk maar veel loze tijd heb waarin ik in plaats van extra klusjes doen maar ga forummen.

Trouwens, dat sommigen zoveel topics openen dat is: of omdat ze geen idee hebben hoe google werkt, of gewoon omdat je hier onbeperkt topics mag openen die nergens over gaan
Tegenwoordig ben ik hoofdzakelijk aan het meelezen.

Maar er waren tijden..............jaren geleden dat ik hele dagen driftig zat te reageren. Soms kon ik gewoon de computer niet uitzetten.

De studie heeft er weleens onder geleden, de nachtrust ook.
hahahhahaa nou misschien ietjes langer ofzo........
quote:Festen schreef op 21 november 2007 @ 12:08:

een klein half uurtje per week, zoiets.....

Túúrlijk Fest

Ik wíst het wel!! Wat heb ik nu gewonnen?
een gebruikte vib? ik stuur hem met liefde op, wat een stom ding, maakt een brom geluid hahahahahhaa
Mijn pc staat aan als ik opsta en gaat uit als ik ga slapen .

Ik doe mijn werk via de pc en tussen de bedrijven door ben ik hier .Gemiddeld bijelkaar denk ik 2 uur per dag
hahaha een gebruikye vib, hoe kom je daar nou weer bij??

Moet je die dan misschien niet gaan ruilen?

Misschien staat er wel een heel lekkere verkoper achter de klantenservice...
Veel te veel tijd.Bewust, maar soms ook onbewust, als ik zit te ouwehoeren is t zomaar ineens een uur later.

Ik forum alleen als ik thuis ben, op mijn werk heb ik geen tijd om te forummen.
quote:Spinster schreef op 21 november 2007 @ 12:19:

hahaha een gebruikye vib, hoe kom je daar nou weer bij??

Moet je die dan misschien niet gaan ruilen?

Misschien staat er wel een heel lekkere verkoper achter de klantenservice...neuh, had hem besteld, een klein impuls aankoop, drie keer niks dus.
Ow.... dat is niks nee...

Tja, dan maar gewoon forummen hé
Ik ben hier bijna nooit
Later is nu
Breek vandaag weer de ouderwetse records. Ik doe er toch minstens al drie uur over om de deur uit te komen om een brief te posten.
quote:dreamer schreef op 21 november 2007 @ 16:10:

Ik ben hier bijna nooitHet wordt weer tijd voor de forumafkickkliniekjes.
Geen bijzonderheden
@ meisje 22

Bedoel je hiermee dat je al drie uur het forum aan het hangen bent en daardoor de deur niet uit gaat?
Dat dan weer wel..
quote:yasmijn schreef op 21 november 2007 @ 16:13:

[...]

Het wordt weer tijd voor de forumafkickkliniekjes.

Het wordt tijd voor een ouderwetse forumrel! Wat jij, Yasmijn? Haal jij Suus van stal?

Weet ik tenminste zeker dat ik vandaag de deur niet meer uitkom.

quote:sunshine 1980 schreef op 21 november 2007 @ 16:14:

@ meisje 22

Bedoel je hiermee dat je al drie uur het forum aan het hangen bent en daardoor de deur niet uit gaat?Ja, dat staat er inderdaad.
Dan ben ik heel benieuwd wat het forum voor jou betekent? Verveling, verslaving of gewoon leuk?
Dat dan weer wel..
Als je het echt wilt weten. Uberverveling, dat betekent het forum voor mij. Dit is mijn vrije 'ik mag alles doen waar ik zin in heb dag' en eigenlijk verveel ik me vandaag kapot. Vandaar mijn nadrukkelijke aanwezigheid op het forum op dit moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven