hoi daar is de lach

19-02-2014 22:12 152 berichten
...
Ik ook! En vooral hoe zij zich niet laat onderschreeuwen door alle reacties die ze kreeg, en ze heeft in al die keren dat ze negatieve reacties kreeg nooit 1 scheldwoord gebruikt! Ze is ook niet weggegaan, altijd gebleven, de eerste waarvan ik dacht wat is dit leuk om te lezen, een soort "leed" vermaak! Je bent een topper Barbiee, blijf je zelf! Blond girls have more fun!
Alle reacties Link kopieren
Mooie lach barbie

Maar ik weet zeker dat je er zonder die plamuur op je gezicht, nog leuker uitziet
quote:graantje23 schreef op 19 februari 2014 @ 22:21:

[...]

Probeer de duckface! Schijnt kramp in je kaken te voorkomen!Moest opzoeken wat een duckface is maar nu heb ik kramp in mijn wangen
Wat een plaatje....!
Vind jij Graantje. Zat mensen die dat wel leuk vinden en niet in de laatste plaats Barbiee zelf. Ik wou dat ik zoveel zelfvertrouwen had.
Beter een lach dan duckface maar nog snap ik niet dat je telkens foto's blijft posten hier.
Nja weet je... kom gewoon meepraten en draai mee op het forum. Ik vind het jammer dat je alleen maar bezig lijkt te zijn met foto's van jezelf. Je hebt toch wel meer in huis dan foto's maken van jezelf? Nou dan.

En aan het soort van verering dat je zo'n doorzetter bent etc. moet ook maar es een eind komen of niet? Net zo goed als aan al dat gemekker en gezeik over je. Je lijkt me een doodgewone leuke aardige vrouw die ook mee kan meedenken hier. Doe dat dan
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zweer het dat ik je zag lopen deze week!!!
quote:sehnsucht schreef op woensdag 19 februari 2014 22:32 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="graantje23 in "hoi daar is de lach"" class="messagelink">graantje23 schreef op 19 februari 2014 @ 22:21</a>:</b>

[...]

Probeer de duckface! Schijnt kramp in je kaken te voorkomen!</div></blockquote>Moest opzoeken wat een duckface is maar nu heb ik kramp in mijn wangen Hmm misschien moeten we maar gewoon niet proberen mooier te zijn dan we zijn.. Maakt het leven ook zoveel echter enzo...
Idd die opgepushte borsten?! Was dat nou nodig.. Ging om je lach toch:-)
O, komt dat weer terug, die Roemeense look?
quote:Enn schreef op 19 februari 2014 @ 22:34:

Nja weet je... kom gewoon meepraten en draai mee op het forum. Ik vind het jammer dat je alleen maar bezig lijkt te zijn met foto's van jezelf. Je hebt toch wel meer in huis dan foto's maken van jezelf? Nou dan.

En aan het soort van verering dat je zo'n doorzetter bent etc. moet ook maar es een eind komen of niet? Net zo goed als aan al dat gemekker en gezeik over je. Je lijkt me een doodgewone leuke aardige vrouw die ook mee kan denken hier. Doe dat dan Ben het helemaal met Enn eens.
quote:catacarax schreef op woensdag 19 februari 2014 22:33 Vind jij Graantje. Zat mensen die dat wel leuk vinden en niet in de laatste plaats Barbiee zelf. Ik wou dat ik zoveel zelfvertrouwen had.

Sorry, ik zal het niet meer doen.

Vind het gewoon zo zielig voor haar..
Ik niet. Doorgaans wel. maar barbiee hoeft niet te veranderen omdat wij haar niet begrijpen, of wij dat willen. Doen we zelf toch ook niet?
quote:graantje23 schreef op 19 februari 2014 @ 22:37:

[...]

Sorry, ik zal het niet meer doen.

Vind het gewoon zo zielig voor haar.. Och! Jij bent ook lief hoor!
quote:catacarax schreef op woensdag 19 februari 2014 22:37 Ik niet. Doorgaans wel. maar barbiee hoeft niet te veranderen omdat wij haar niet begrijpen, of wij dat willen. Doen we zelf toch ook niet?Nee, je hebt ook helemaal gelijk.
quote:graantje23 schreef op 19 februari 2014 @ 22:35:

[...]

Hmm misschien moeten we maar gewoon niet proberen mooier te zijn dan we zijn.. Maakt het leven ook zoveel echter enzo...subtiel sarcasme is niet aan jou besteed geloof ik
Wat gij niet wil dat u geschiet doe dat ook een ander niet!

Ik weet dat dit een forum is en virtueel, maar zouden jullie nou écht op straat zulke opmerkingen geven? Laat iedereen gewoon in zijn of haar waarde, en ik weet het dit is een vrij land, maar laten we het leuk houden! Ze is al genoeg afgeblaft!
quote:itsmyempire schreef op woensdag 19 februari 2014 22:40 Wat gij niet wil dat u geschiet doe dat ook een ander niet!

Ik weet dat dit een forum is en virtueel, maar zouden jullie nou écht op straat zulke opmerkingen geven? Laat iedereen gewoon in zijn of haar waarde, en ik weet het dit is een vrij land, maar laten we het leuk houden! Ze is al genoeg afgeblaft!

Daar vraagt ze ook wel een beetje zelf om he?

Als ze dat erg zou vinden zou ze kunnen overwegen geen foto's meer te posten op dit forum.
quote:sehnsucht schreef op woensdag 19 februari 2014 22:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="graantje23 in "hoi daar is de lach"" class="messagelink">graantje23 schreef op 19 februari 2014 @ 22:35</a>:</b>

[...]

Hmm misschien moeten we maar gewoon niet proberen mooier te zijn dan we zijn.. Maakt het leven ook zoveel echter enzo...</div></blockquote>subtiel sarcasme is niet aan jou besteed geloof ik Nee, maar bedoel het nooit verkeerd hoor!
Ik snap de eindeloze stroom aan reacties niet.

*Je ziet er niet uit, verander je uiterlijk* - Doet ze toch niet, dus kansloze reacties.

*Je bent alleen maar met je uiterlijk bezig* - Ja, en? Als zij daar blij van wordt.

*Aandachttrekkerij* - Open haar topics dan niet en geef geen reactie.

Ik ben niet pro en niet contra Barbiee, voor mij is ze net zo welkom als de rest.
quote:ranny1989 schreef op 19 februari 2014 @ 22:34:

Ik zweer het dat ik je zag lopen deze week!!! meen je dat nou, waar dan ,
graantje23, ik ook niet

Ik verbaas mij alleen een beetje (en twijfel of dit wel echt is)

Verder vind ik het wel vermakelijk
Hoofdletters, komma's en punten gebruiken helpt wanneer je schrijft. Op een forum en in sollicitatiebrieven. Steek wat op van een forum. Met zelfverheerlijking kom je niet verder.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:graantje23 schreef op woensdag 19 februari 2014 22:43 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "hoi daar is de lach"" class="messagelink">itsmyempire schreef op woensdag 19 februari 2014 22:40</a></b> Wat gij niet wil dat u geschiet doe dat ook een ander niet!

Ik weet dat dit een forum is en virtueel, maar zouden jullie nou écht op straat zulke opmerkingen geven? Laat iedereen gewoon in zijn of haar waarde, en ik weet het dit is een vrij land, maar laten we het leuk houden! Ze is al genoeg afgeblaft! </div></blockquote>

Daar vraagt ze ook wel een beetje zelf om he?

Als ze dat erg zou vinden zou ze kunnen overwegen geen foto's meer te posten op dit forum. Nee dat komt omdat mensen haar een troll vonden, toen plaatste ze een foto, toen was ze één en al fake, toen volgde een fototopic, daarna weer een topic over haar échtheid,zelfs een blog, als mensen die zich aan haar irriteren nou gewoon niet reageren, is iedereen blij en hoef je je ook niet te ergeren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven