hoi daar is de lach

19-02-2014 22:12 152 berichten
...
Alle reacties Link kopieren
Nou wil de volgende die spot in het vervolg dan even een foto maken? Dan blijven we wat in de juiste sfeer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarom is iedereen zo boos op je, Barbie?
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 19 februari 2014 @ 23:17:

Waarom is iedereen zo boos op je, Barbie?Wie is er boos? Ik niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Waarom is iedereen zo boos op je, Barbie?Dat schijnt blond, bloot en roze nou eenmaal hier op te roepen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
wie is er boos?
Ik lees nogal wat vijandigheid her en der, Enn. Was benieuwd waarom.
Am Yisrael Chai!
Geen idee.
quote:Enn schreef op 19 februari 2014 @ 23:16:

Nou wil de volgende die spot in het vervolg dan even een foto maken? Dan blijven we wat in de juiste sfeer.

Een "Spot Barb topic " ? Leuk.

Of " plak hier jouw Barbiee look-a-like " ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 februari 2014 @ 23:18:

[...]

Dat schijnt blond, bloot en roze nou eenmaal hier op te roepen.

Ah.

Op die fiets.

Kom d'r maar in hoor, Barbie. Heb je ook een Roy Donders huispak?
Am Yisrael Chai!
Tip:

vraag je vriend of hij een mopje vertelt en maak dan een foto.

Of denk aan iets grappigs en maak dan een foto.

Nu hebben we gehad:

dukfees

neplach

geil

verzoekjes:

Quasi intellectueel (bril op en pruilen)

nude (zonder make up maar MET kleren)

out of bed look, met ongekamde haren, klodder babyvoer uitgesmeerd over je wang, en dikke zwarte wallen
quote:barbiee schreef op woensdag 19 februari 2014 23:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ranny1989 in "hoi daar is de lach"" class="messagelink">ranny1989 schreef op 19 februari 2014 @ 23:07</a>:</b>

[...]

Geeeen idee; het meisje zat in de tram.</div></blockquote>yep zat ook in tram Nou; dan kan het maar zo zijn dat je het was. grappig!
quote:fashionvictim schreef op 19 februari 2014 @ 23:20:

[...]

Ah.

Op die fiets.

Kom d'r maar in hoor, Barbie. Heb je ook een Roy Donders huispak?Je bent de laatste tijd zeker niet veel online geweest FV?
quote:Enn schreef op 19 februari 2014 @ 23:21:

[...]

Je bent de laatste tijd zeker niet veel online geweest FV?Eigenlijk juist wel. Maar heb kennelijk wat gemist. Nou ja, zoals ik al zei: ik hou d'r van.
Am Yisrael Chai!
Afijn het pak kan vanzelfsprekend ook van een ander merk zijn. : )
quote:Enn schreef op woensdag 19 februari 2014 23:16 Nou wil de volgende die spot in het vervolg dan even een foto maken? Dan blijven we wat in de juiste sfeer.Als het van Barbie mag..:-d
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 februari 2014 @ 23:21:

Nu hebben we gehad:

dukfees

neplach

geilHeb ik iets gemist?
Ik wacht met smart tot ze haar vriendje plakt.
quote:fashionvictim schreef op 19 februari 2014 @ 23:22:

[...]

Eigenlijk juist wel. Maar heb kennelijk wat gemist. Nou ja, zoals ik al zei: ik hou d'r van.Ja, het was echt feest hier en daar en zeker als je ervan houdt. Mij maakt het verder niet zoveel uit. Ik hou er niet expliciet van maar ik ben ook zeker niet tegen oid . Leven en laten leven zonder euforie zeg maar.
quote:sehnsucht schreef op 19 februari 2014 @ 23:23:

[...]

Heb ik iets gemist? ja blijkbaar, zie OP. Barbieeee zegt: foto geil

Waarom is iedereen zo boos op je, Barbie?niet alemaal gelukkig
Jammer trouwens Barbie, dat je mijn laatste post gericht aan jou hebt overgeslagen . Het zal vast een reden hebben

Fijn topic verder!
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 februari 2014 @ 23:25:

[...]

ja blijkbaar, zie OP. Barbieeee zegt: foto geilGoed dat ze het er even bij vermeldt, zou er zelf niet opgekomen zijn
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 februari 2014 @ 23:24:

Ik wacht met smart tot ze haar vriendje plakt.achter het behang
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 februari 2014 @ 23:26:

[...]

achter het behangDat zou een leuke foto zijn.
quote:ranny1989 schreef op 19 februari 2014 @ 23:07:[...]Geeeen idee; het meisje zat in de tram.yep zat ook in tram was deze week ook in Rotterdam dicht bij stad ging naar de metro maar moest eerst opstappen bij de tram dus waarschijnlijk heb je mij gezien dan in de tram

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven