Hollandsche zuunigheid
zaterdag 31 juli 2010 om 20:24
Ik las zojuist in een ander topic een opmerking van een andere forummer die haar eigen chips mee nam naar de bioscoop. Weer een andere dame vertelde dat ze altijd haar eigen water en snaai meenam omdat ze het in de bios te duur vond.
Nu zijn dit stuk voor stuk hele lieve meiden hoor maar ik ben eigenlijk een beetje flabbergasted dat je je eigen eten meeneemt als je uit gaat. Een bioscoopbezoekje vind ik persoonlijk een uitje, en dat mag best wat kosten.
Wat vinden jullie?? En voor de volledigheid uiteraard een poll
Nu zijn dit stuk voor stuk hele lieve meiden hoor maar ik ben eigenlijk een beetje flabbergasted dat je je eigen eten meeneemt als je uit gaat. Een bioscoopbezoekje vind ik persoonlijk een uitje, en dat mag best wat kosten.
Wat vinden jullie?? En voor de volledigheid uiteraard een poll
zondag 1 augustus 2010 om 11:43
zondag 1 augustus 2010 om 11:49
quote:dangeensuus schreef op 01 augustus 2010 @ 11:43:
Volgende stelling:
Neem jij hagelslag en pindakaas mee op vakantie? En zo ja waarom??? Ga jij op vakantie lekker aan de patat met frikandellen in het Nederlandse restaurant of durf je het aan om eens wild te doen en local te eten?Nee, wat een horror Nederlandse dingen meenemen en bij Friet van Piet in Chersonissos eten.
Volgende stelling:
Neem jij hagelslag en pindakaas mee op vakantie? En zo ja waarom??? Ga jij op vakantie lekker aan de patat met frikandellen in het Nederlandse restaurant of durf je het aan om eens wild te doen en local te eten?Nee, wat een horror Nederlandse dingen meenemen en bij Friet van Piet in Chersonissos eten.