I am back in Vivatown
woensdag 6 november 2013 om 23:58
Tsja, hoe begin je zo'n topic? Gewoon maar bij het begin denk ik.
Tot juni dit jaar schreef ik regelmatig op het forum onder mijn vorige naam Sha li mar (aanelkaar) mijn avitar was een getekende vrouw in een rode jurk met lang haar dat ze naar achteren gooide, vanwege persoonlijke omstandigheden was ik compleet gestopt met het forummen. Tot nu. Ik móest gewoon reageren op een bekende forummer.
Bij deze: hallo allemaal! Dikke knuffel van mij
Tot juni dit jaar schreef ik regelmatig op het forum onder mijn vorige naam Sha li mar (aanelkaar) mijn avitar was een getekende vrouw in een rode jurk met lang haar dat ze naar achteren gooide, vanwege persoonlijke omstandigheden was ik compleet gestopt met het forummen. Tot nu. Ik móest gewoon reageren op een bekende forummer.
Bij deze: hallo allemaal! Dikke knuffel van mij
Niets menselijks is mij vreemd.
donderdag 7 november 2013 om 07:45
donderdag 7 november 2013 om 07:52
quote:calvijn1 schreef op 07 november 2013 @ 07:32:
[...]
*proest*
Zeg nu zelf: een topic als dit gaat toch nergens over?
Als je zo redeneert kun je 99% van de topics wel sluiten. Mijn ding is het ook niet, al die voorsteltopics en zo, maar als iemand dat nou leuk vindt...
Welkom terug Shalimar zakmazegge
[...]
*proest*
Zeg nu zelf: een topic als dit gaat toch nergens over?
Als je zo redeneert kun je 99% van de topics wel sluiten. Mijn ding is het ook niet, al die voorsteltopics en zo, maar als iemand dat nou leuk vindt...
Welkom terug Shalimar zakmazegge
donderdag 7 november 2013 om 08:00
donderdag 7 november 2013 om 08:25
quote:calvijn1 schreef op donderdag 07 november 2013 06:41 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Trotter in "I am back in Vivatown"" class="messagelink">Trotter schreef op 07 november 2013 @ 06:33</a>:</b>
Ik ook. Waarom niet gewoon weer meeforummen, zonder dat de hele wereld moet weten wie je vroeger was? Hoop je op andere reacties wanneer mensen weten dat je een oudgediende bent of zo?</div></blockquote>
Dat denk ik
Heb sowieso nooit iets begrepen van al die nickchanges, anonimiseren en gegevens verdraaien. Nou dat begrijp ik dan weer wel
Ik ook. Waarom niet gewoon weer meeforummen, zonder dat de hele wereld moet weten wie je vroeger was? Hoop je op andere reacties wanneer mensen weten dat je een oudgediende bent of zo?</div></blockquote>
Dat denk ik
Heb sowieso nooit iets begrepen van al die nickchanges, anonimiseren en gegevens verdraaien. Nou dat begrijp ik dan weer wel
.
donderdag 7 november 2013 om 08:42
donderdag 7 november 2013 om 09:02
donderdag 7 november 2013 om 09:04
quote:pimpelmeesje67 schreef op 07 november 2013 @ 08:06:
Wat een gezeik zeg. Ik ben hier juist blij mee, vind het altijd zo irritant als ik niet weet wie iemand is. En dit is S, die van de zoektocht naar het oude ontbijtbordje! Zo'n leuk topic was dat!Nou weet ik 't ook weer, welkom terug!
Wat een gezeik zeg. Ik ben hier juist blij mee, vind het altijd zo irritant als ik niet weet wie iemand is. En dit is S, die van de zoektocht naar het oude ontbijtbordje! Zo'n leuk topic was dat!Nou weet ik 't ook weer, welkom terug!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
donderdag 7 november 2013 om 09:13
donderdag 7 november 2013 om 09:41
quote:Very__Cherry schreef op 07 november 2013 @ 09:02:
[...]
We hoopten dat het Antonio was of Robo, Miss Sissy, Dangeensuus of Digitalis.
Die kans is erg klein .
En ja, ik had eerst ook een andere nick. Tot ik mezelf eens googelde. Slik.... Vooral ook slik omdat ik die nick overal gebruikte. Hoewel ik nergens iets schrijf dat echt tegen me gebruikt kan worden, heb ik toch van de chaos gebruik gemaakt en mijn nick aan de wilgen gehangen.
[...]
We hoopten dat het Antonio was of Robo, Miss Sissy, Dangeensuus of Digitalis.
Die kans is erg klein .
En ja, ik had eerst ook een andere nick. Tot ik mezelf eens googelde. Slik.... Vooral ook slik omdat ik die nick overal gebruikte. Hoewel ik nergens iets schrijf dat echt tegen me gebruikt kan worden, heb ik toch van de chaos gebruik gemaakt en mijn nick aan de wilgen gehangen.
donderdag 7 november 2013 om 09:52
@Cateautje, i love your nick. Ik ben altijd fan geweest van Catootje en de jouwe spreek je op z'n Rotterdams uit
Btw, wij hebben elkaar nijnar ontmoet. Misschien gaat er een lampje branden als ik zeg kaarslamp/gloeilamp?
Ik heb deze nick gekozen omdat deze vanwege mijn verleden echt bijme past. 100% alcoholvrij.
Btw, wij hebben elkaar nijnar ontmoet. Misschien gaat er een lampje branden als ik zeg kaarslamp/gloeilamp?
Ik heb deze nick gekozen omdat deze vanwege mijn verleden echt bijme past. 100% alcoholvrij.
Doe mij maar een bakkie pleur...!
donderdag 7 november 2013 om 10:00