ideeen gezocht

04-05-2012 09:28 15 berichten
mijn vriend is in Augustes jarig en ik ben opzoek naar een kado, dat is best lastig omdat hij alles al heeft. Wat hij niet heeft koopt hij dan ook gewoon.

hij houdt van racen( heeft een racelicentie) gaat graag naar de bioscoop en naar de kroeg met zijn vrienden.

is een ondernemer in de ict.

iemand ideeen?
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je iets meer info geven over je vriend? Jij weet nl waar hij van houdt, wat hij mooi vindt, wat zijn smaak is. Wij weten helemaal niets.

Je kunt altijd nog jezelf cadeau doen met een grote strik erom en een spannend setje aan.
Voor jou in ieder geval een cursus spelling en interpunctie.
budget?

Als iemand alles al heeft dan zou ik hem verrassen met een leuk dagje uit.

Sauna, dierentuin, pretpark op een doordeweekse dag (lekker rustig), roeibootje huren en dan ergens picknicken, museum.

Ik weet niet waar hij van houdt, maar dat weet jij vast zelf wel.
quote:missfiona schreef op 04 mei 2012 @ 09:32:

Voor jou in ieder geval een cursus spelling en interpunctie.

dat was niet wat ik vroeg...

misschien voor jou dan een cursus begrijpend lezen???? wie de bal kaatst...
Ik heb m'n vriend ooit een slipcursus cadeau gedaan.

Vond hij erg leuk.

Weet niet of jouw vriend zoiets zou waarderen?
quote:zwartezwanen schreef op 04 mei 2012 @ 09:31:

Misschien kun je iets meer info geven over je vriend? Jij weet nl waar hij van houdt, wat hij mooi vindt, wat zijn smaak is. Wij weten helemaal niets.

Je kunt altijd nog jezelf cadeau doen met een grote strik erom en een spannend setje aan.

hij is ondernemer in ict, houdt van racen( heeft ook een licentie) gaat graag met zijn vrienden naar de kroeg en bioscoop.

is een grappenmaker en kijkt veel comedycentral.

verder hecht hij weinig waarde aan sieraden, muziek etc
Dagje motor rij cursus?
Een reis voor jullie tweeen naar Bali/de Antillen/Seychellen/ een ander zonnig oord.
quote:liv_1 schreef op 04 mei 2012 @ 09:44:

Dagje motor rij cursus?dat is inderdaad misschien wel een goede jah. zet het op mijn lijstje
quote:gember999 schreef op 04 mei 2012 @ 09:45:

Een reis voor jullie tweeen naar Bali/de Antillen/Seychellen/ een ander zonnig oord.had idd gekund maar we zijn net terug haha misschien wel weekendje weg anders..
quote:mevrkimkim schreef op 04 mei 2012 @ 09:46:

[...]

dat is inderdaad misschien wel een goede jah. zet het op mijn lijstje Mijn vriend vond dat in ieder geval geweldig! (en wil nu natuurlijk ook zijn motorrijbewijs halen )
quote:liv_1 schreef op 04 mei 2012 @ 09:47:

[...]

Mijn vriend vond dat in ieder geval geweldig! (en wil nu natuurlijk ook zijn motorrijbewijs halen )past wel in zijn straatje idd,. snelheid, zegt ook elke keer dat hij in zijn auto de rijbeleving mist
Karten? Slipcursus van een dag? Een rondvluchtje in een vliegtuigje boven je stad?
dagje zweefvliegen

Maar ik denk dat motorrijden inderdaad in zijn straatje past, goede tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven