Iedereen mag zijn menig geven zonder aangevallen te worden.

14-02-2009 16:37 596 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Een forum is in mijn aanzien voor iedereen die iets wilt weten vragen of gewoon iets kwijt wilt.

Het is me nu al een paar keer voorgevallen dat ik persoonlijk word aangevallen omdat ik mijn mening gaf.

Je krijgt meteen de ergste dingen naar je kop geslingert. En volgens mij is dat nu juist niet de bedoeling van een forum.

Ik vind dat je iedereen met respect moet behandellen ondanks dat je het niet eens bent met een andermans mening.

Van menings verschillen moet kunnen.

Ben ik nu 1 van de weinige die dit vind of 1 van de weinige waar het bij gebeurd? ik ben benieuwd.
Hm... ik vind het allemaal nog wel meevallen eigenlijk, wat ik zo hoor. Je kunt het ook overdrijven
Kleinzerig is dan zo een mooi woord dat in mij opkomt.
quote:Linnielin schreef op 14 februari 2009 @ 16:49:

Ga jou toch ook niet persoonlijk aanvallen over bijv je broer omdat je dat in een ander forum hebt gezet Fleur.

Nogmaals vond ik jou reactie niet kunnen.Dat zou je kunnen doen. Ware het niet dat ik zo'n bijdrage van iemand die 21 dagen lid is, niet al te serieus zou nemen.
quote:Linnielin schreef op 14 februari 2009 @ 16:49:

Ga jou toch ook niet persoonlijk aanvallen over bijv je broer omdat je dat in een ander forum hebt gezet Fleur.

Nogmaals vond ik jou reactie niet kunnen.

Wanneer je zelf iets niet vind kunnen moet je het zelf ook niet doen...

Doe je het wel, zoals nu, dan vind ik je een ongelofelijke, achterlijke trut met een heel groot bord voor d'r harsens.

En dit is mijn mening. Ben er maar blij mee.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 14 februari 2009 @ 16:54:

[...]

Wanneer je zelf iets niet vind kunnen moet je het zelf ook niet doen...

Doe je het wel, zoals nu, dan vind ik je een ongelofelijke, achterlijke trut met een heel groot bord voor d'r harsens.

En dit is mijn mening. Ben er maar blij mee.Mag ik me daar bij aansluiten?
Graag.
Ja, dat vind ik echt.
Linnie.. 'over zaken waar je niets van weet'. Uh, wat verwacht je dan van volslagen onbekenden aan wie jij het een en ander uit je leven vertelt? Je verwacht reacties, neem ik aan, dan moet je ook realiseren dat het dus reacties zijn van mensen die inderdaad weinig 'ervan' weten. Tsja..
[quote]Mamasaar schreef op 14 februari 2009 @ 16:54:

[...]

dan vind ik je een ongelofelijke, achterlijke trut met een heel groot bord voor d'r harsens.

Zo het wordt er hier wel gezelliger op!!

Dames het is de dag van de liefde!
Huilie.
Geen bijzonderheden
Wordt er een beetje moe van zeg. Kijk eerst even of er een dergelijk topic al is. Iedereen is welkom hier en ik voel me ook welkom. Probeer dingen niet teveel op jezelf te betrekken dan zal het allemaal best mee vallen. En inderdaad misschien is dit niet het stijl forum voor je. (zeg dat zeker niet om je weg te werken ofzo hoor, nogmaals iedereen is welkom)

Wellicht is er een ander forum die je leuker vindt of kom je er juist achter dat we zo slecht nog niet zijn hier op het viva forum.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Weeeeeehhhhh.

Juist met het openen van dit topic loop je het risico om persoonlijk aangevallen te worden.

Verder; een forum is "maar" internet, niemand kent je hier, laat mensen toch praten. Jij weet zelf toch hoe je in elkaar steekt....
quote:elninjoo schreef op 14 februari 2009 @ 16:43:

Ik vind dat 't hier nogal meevalt. Ik ben forum-wise ontgroend op fora waar je in 'n bepaald onderwerp opeens 'n ouwe koe uit 't verleden en met betrekking tot 'n heel ander onderwerp in je gezicht gesmeten krijgt als men de discussie niet van je kan winnen. Dat heb ik hier nog niet meegemaakt.

Ahum, dat gebeurt hier echt wel.

Niet dat ik dat doe hoor!!!
Vind het nogmaals niet erg dat mensen zeggen wat ze denken en ik hoef hier niet om te huilen.

Sterker nog moet hier eerder om lachen, wat een negatieve reactie's en misschien is dit ook wel niet het forum wat ik zoek.

Want ik krijg steeds meer het gevoel dat er veel mensen op deze forum zitten die zwaar gefrustreerd zijn en daarom proberen andere af te zeiken. Maar iedereen bedankt ik weet door dit meer over hoe sommige in elkaar steken.

Haha nog een prettige frustiedag verder.
En dus ben je dan direct gefrustreerd....
quote:fleurtje schreef op 14 februari 2009 @ 17:13:

En dus ben je dan direct gefrustreerd....Damn, je was me net voor.
En verder fijn dat to wel van iedereen precies weet hoe ze in elkaar steken. Sjeez, je zal het maar in huis hebben...
"Haha" .
Nou ik moet er wel van huilen.
Godsamme zeg! Wat een gefrustreerd mens ben jij Linnielin! En er is ook nog door Fleur uitgelegd dat ze het mis had, en ze heeft haar excuses ook nog eens aangeboden. Bah, en dat heeft het dan ook nog over een eigen mening kunnen geven, dat geldt dus niet voor iedereen he Linnielin?
* krijgt beeld van to als iemand met zuur mondje die het de hele tijd heeft over hoe het 'heurt'*
Ik ben diep gekwetst. Hoezo frustro, Linnielin?
anoniem_17376 wijzigde dit bericht op 14-02-2009 17:26
Reden: Linniepin veranderd in Linnielin. Verkeerd gelezen.
% gewijzigd
ik denk dat jullie je misschien alles te veel aantrekken. ( was toch jullie antwoord op de mijn vraag?)

Goed leren lezen blijft natuurlijk lastig. Maar als ik in het algemeen iets plaats en jullie voelen je aangesproken zou ik zeggen be my guest.
*pakt een bak popcorn erbij en een glas cola*
Dag dramaqueen :zwaai:
Hallo Linnielin,

Waar je vertelt in je OP dat je een paar keer persoonlijk werd aangevallen en de ergste dingen 'naar je kop' (jouw woorden) geslingerd kreeg, bedoel je daarmee met deze nickname van Linnielin?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven