Iedereen mag zijn menig geven zonder aangevallen te worden.
zaterdag 14 februari 2009 om 16:37
Lieve mensen,
Een forum is in mijn aanzien voor iedereen die iets wilt weten vragen of gewoon iets kwijt wilt.
Het is me nu al een paar keer voorgevallen dat ik persoonlijk word aangevallen omdat ik mijn mening gaf.
Je krijgt meteen de ergste dingen naar je kop geslingert. En volgens mij is dat nu juist niet de bedoeling van een forum.
Ik vind dat je iedereen met respect moet behandellen ondanks dat je het niet eens bent met een andermans mening.
Van menings verschillen moet kunnen.
Ben ik nu 1 van de weinige die dit vind of 1 van de weinige waar het bij gebeurd? ik ben benieuwd.
Een forum is in mijn aanzien voor iedereen die iets wilt weten vragen of gewoon iets kwijt wilt.
Het is me nu al een paar keer voorgevallen dat ik persoonlijk word aangevallen omdat ik mijn mening gaf.
Je krijgt meteen de ergste dingen naar je kop geslingert. En volgens mij is dat nu juist niet de bedoeling van een forum.
Ik vind dat je iedereen met respect moet behandellen ondanks dat je het niet eens bent met een andermans mening.
Van menings verschillen moet kunnen.
Ben ik nu 1 van de weinige die dit vind of 1 van de weinige waar het bij gebeurd? ik ben benieuwd.

zaterdag 14 februari 2009 om 16:53
quote:Linnielin schreef op 14 februari 2009 @ 16:49:
Ga jou toch ook niet persoonlijk aanvallen over bijv je broer omdat je dat in een ander forum hebt gezet Fleur.
Nogmaals vond ik jou reactie niet kunnen.Dat zou je kunnen doen. Ware het niet dat ik zo'n bijdrage van iemand die 21 dagen lid is, niet al te serieus zou nemen.
Ga jou toch ook niet persoonlijk aanvallen over bijv je broer omdat je dat in een ander forum hebt gezet Fleur.
Nogmaals vond ik jou reactie niet kunnen.Dat zou je kunnen doen. Ware het niet dat ik zo'n bijdrage van iemand die 21 dagen lid is, niet al te serieus zou nemen.
zaterdag 14 februari 2009 om 16:54
quote:Linnielin schreef op 14 februari 2009 @ 16:49:
Nogmaals vond ik jou reactie niet kunnen.
Wanneer je zelf iets niet vind kunnen moet je het zelf ook niet doen...
Doe je het wel, zoals nu, dan vind ik je een ongelofelijke, achterlijke trut met een heel groot bord voor d'r harsens.
En dit is mijn mening. Ben er maar blij mee.
Nogmaals vond ik jou reactie niet kunnen.
Doe je het wel, zoals nu, dan vind ik je een ongelofelijke, achterlijke trut met een heel groot bord voor d'r harsens.
En dit is mijn mening. Ben er maar blij mee.
Ja, dat vind ik echt.

zaterdag 14 februari 2009 om 16:56
quote:Mamasaar schreef op 14 februari 2009 @ 16:54:
[...]
En dit is mijn mening. Ben er maar blij mee.Mag ik me daar bij aansluiten?
[...]
En dit is mijn mening. Ben er maar blij mee.Mag ik me daar bij aansluiten?
zaterdag 14 februari 2009 om 16:57
zaterdag 14 februari 2009 om 17:00
Wordt er een beetje moe van zeg. Kijk eerst even of er een dergelijk topic al is. Iedereen is welkom hier en ik voel me ook welkom. Probeer dingen niet teveel op jezelf te betrekken dan zal het allemaal best mee vallen. En inderdaad misschien is dit niet het stijl forum voor je. (zeg dat zeker niet om je weg te werken ofzo hoor, nogmaals iedereen is welkom)
Wellicht is er een ander forum die je leuker vindt of kom je er juist achter dat we zo slecht nog niet zijn hier op het viva forum.
Wellicht is er een ander forum die je leuker vindt of kom je er juist achter dat we zo slecht nog niet zijn hier op het viva forum.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zaterdag 14 februari 2009 om 17:05

zaterdag 14 februari 2009 om 17:07
quote:elninjoo schreef op 14 februari 2009 @ 16:43:
Ik vind dat 't hier nogal meevalt. Ik ben forum-wise ontgroend op fora waar je in 'n bepaald onderwerp opeens 'n ouwe koe uit 't verleden en met betrekking tot 'n heel ander onderwerp in je gezicht gesmeten krijgt als men de discussie niet van je kan winnen. Dat heb ik hier nog niet meegemaakt.
Ahum, dat gebeurt hier echt wel.
Niet dat ik dat doe hoor!!!
Ik vind dat 't hier nogal meevalt. Ik ben forum-wise ontgroend op fora waar je in 'n bepaald onderwerp opeens 'n ouwe koe uit 't verleden en met betrekking tot 'n heel ander onderwerp in je gezicht gesmeten krijgt als men de discussie niet van je kan winnen. Dat heb ik hier nog niet meegemaakt.
Ahum, dat gebeurt hier echt wel.
Niet dat ik dat doe hoor!!!
zaterdag 14 februari 2009 om 17:11
Vind het nogmaals niet erg dat mensen zeggen wat ze denken en ik hoef hier niet om te huilen.
Sterker nog moet hier eerder om lachen, wat een negatieve reactie's en misschien is dit ook wel niet het forum wat ik zoek.
Want ik krijg steeds meer het gevoel dat er veel mensen op deze forum zitten die zwaar gefrustreerd zijn en daarom proberen andere af te zeiken. Maar iedereen bedankt ik weet door dit meer over hoe sommige in elkaar steken.
Haha nog een prettige frustiedag verder.
Sterker nog moet hier eerder om lachen, wat een negatieve reactie's en misschien is dit ook wel niet het forum wat ik zoek.
Want ik krijg steeds meer het gevoel dat er veel mensen op deze forum zitten die zwaar gefrustreerd zijn en daarom proberen andere af te zeiken. Maar iedereen bedankt ik weet door dit meer over hoe sommige in elkaar steken.
Haha nog een prettige frustiedag verder.

zaterdag 14 februari 2009 om 17:18

zaterdag 14 februari 2009 om 17:22