Iemand ervaring met de rugzak van Cabaïa?
maandag 25 augustus 2025 om 22:20
Nou de titel zegt t al, wie heeft er ervaring met een rugzak van cabaia?
Ik zoek een rugzak met veel vakjes en overzichtelijk. Ik wil hem mn gebruiken voor als ik ergens naartoe ga, dus ruimte voor een fles, lunch en een vest nodig naast de gewone handtas vulling als telefoon portemonnee lipbalsem en zakdoekjes. Ook wil ik hem gebruiken voor als ik in de stad wat kleine dingen nodig heb. Vanwege artrose lukt t me moeilijk om een tasje aan de hand te nemen. Ik gebruik nu een oude slappe rugzak. Maar alles zakt erin scheef en ik ben altijd van alles kwijt omdat t maar een groot vak is. Die van cabaia vielen me op qua uiterlijk en lijken me wel wat maar is toch een aardige uitgave. Ik hoor graag jullie ervaringen, ook qua aantal liter/ grootte. Aan de ene kant ben ik bang dat een M ( 18 liter) te klein is, ( ik heb nu 20 liter), maar de L lijkt me zo groot ( 23 liter.
Of als iemand nog een andere tip heeft hoor ik t graag. Ik wil wel graag iets vrolijks qua kleur. Beige zwart of grijs liever niet.
Alvast bedankt!
Ik zoek een rugzak met veel vakjes en overzichtelijk. Ik wil hem mn gebruiken voor als ik ergens naartoe ga, dus ruimte voor een fles, lunch en een vest nodig naast de gewone handtas vulling als telefoon portemonnee lipbalsem en zakdoekjes. Ook wil ik hem gebruiken voor als ik in de stad wat kleine dingen nodig heb. Vanwege artrose lukt t me moeilijk om een tasje aan de hand te nemen. Ik gebruik nu een oude slappe rugzak. Maar alles zakt erin scheef en ik ben altijd van alles kwijt omdat t maar een groot vak is. Die van cabaia vielen me op qua uiterlijk en lijken me wel wat maar is toch een aardige uitgave. Ik hoor graag jullie ervaringen, ook qua aantal liter/ grootte. Aan de ene kant ben ik bang dat een M ( 18 liter) te klein is, ( ik heb nu 20 liter), maar de L lijkt me zo groot ( 23 liter.
Of als iemand nog een andere tip heeft hoor ik t graag. Ik wil wel graag iets vrolijks qua kleur. Beige zwart of grijs liever niet.
Alvast bedankt!
maandag 25 augustus 2025 om 23:10
Ja ik heb de small! Ik vind hem heel fijn, en ik vond de small groter dan verwacht. Al denk ik dat de medium voor mij toch iets beter was geweest, want ik neem ook vaak spul voor de kinderen mee.
Ik heb wel zo’n flessenhouder gekocht, want ik zag op YouTube dat die in de tas niet makkelijk te gebruiken was. De sleutelhouder vind ik ook ideaal. Sinds ik deze tas heb ben ik ze nooit meer kwijt. Het fijnst vind ik dat hij wijd opengaat. Bij m’n vorige tas moest ik altijd graaien en zoeken naar dingen.
Een minpunt vind ik de stof. Ik heb een lichte corduroy stoffen versie en hij is best vies geworden. Ik denk dat ik de volgende keer een donkere doe die glad is want op deze zie je viezigheid een stuk sneller. En het randje aan de onderkant begint al iets te slijten terwijl hij maar een paar maanden oud is. Ik gebruik hem wel heel veel en een vriendin van mij heeft dat volgens mij niet. Mijn tas had wel 30% korting. Nu hebben ze geen korting maar in het begin van het jaar wel op specifieke tassen.
Een vriendin van mij heeft een nieuwe op Vinted gevonden voor een goeie prijs! Dus daar kan je ook eerst naar kijken
Ik heb wel zo’n flessenhouder gekocht, want ik zag op YouTube dat die in de tas niet makkelijk te gebruiken was. De sleutelhouder vind ik ook ideaal. Sinds ik deze tas heb ben ik ze nooit meer kwijt. Het fijnst vind ik dat hij wijd opengaat. Bij m’n vorige tas moest ik altijd graaien en zoeken naar dingen.
Een minpunt vind ik de stof. Ik heb een lichte corduroy stoffen versie en hij is best vies geworden. Ik denk dat ik de volgende keer een donkere doe die glad is want op deze zie je viezigheid een stuk sneller. En het randje aan de onderkant begint al iets te slijten terwijl hij maar een paar maanden oud is. Ik gebruik hem wel heel veel en een vriendin van mij heeft dat volgens mij niet. Mijn tas had wel 30% korting. Nu hebben ze geen korting maar in het begin van het jaar wel op specifieke tassen.
Een vriendin van mij heeft een nieuwe op Vinted gevonden voor een goeie prijs! Dus daar kan je ook eerst naar kijken

dinsdag 26 augustus 2025 om 07:26
dinsdag 26 augustus 2025 om 08:17
Wat een toeval, ik heb net een Cabaia Adventurer Large gekocht. Ik heb een tijdje getwijfeld, omdat deze op demo foto's erg groot lijkt. Uiteindelijk omdat het laptopvak voor 15" is toch voor deze gegaan, en ik de kleur het mooist vond. In welke volgorde van redenatie dan ook.
Nu ik 'm heb vind ik de grootte wel meevallen, als je er veel in hebt dan is die fijn groot, maar leeg is het toch smal.
Ik ben blij met de vakjes, indeling, en eigenlijk alles. Vind dan weer handige dingetjes die ik niet vantevoren wist.
Dus, ik ben er erg blij mee!
Nu ik 'm heb vind ik de grootte wel meevallen, als je er veel in hebt dan is die fijn groot, maar leeg is het toch smal.
Ik ben blij met de vakjes, indeling, en eigenlijk alles. Vind dan weer handige dingetjes die ik niet vantevoren wist.
Dus, ik ben er erg blij mee!
dinsdag 26 augustus 2025 om 11:13
Deze flessenhouder heb ik. Ik had hem in de aanbieding dus hij was goedkoper.Bornholm schreef: ↑26-08-2025 07:26Dank je wel voor je reactie! Een blije gebruiker dus!
Ik heb een groene op t oog, dus geen beige. Ik ben een lichte kleur niet waard, hahaha. Op de een of andere manier trek ik vlekken aan. Kan er niks aan doen.
Een flessenhouder? Daar ga ik naar kijken.
Nogmaals dank!
https://www.cabaia.com/nl-nl/products/p ... belle-isle
En dit is de tas maar dan in medium. Ik denk wel dat het vooral de corduroy is die het lastiger schoonmaakt maar ik snap je problemen met lichte kleuren

https://www.cabaia.com/nl-nl/products/b ... 736b&_ss=r
dinsdag 26 augustus 2025 om 11:15
Bedoel je die in de tas? Want daar past met een beetje gepruts een dopper in. De flessenhouder past misschien wel een 0.75 l fles in maar dat heb ik nooit geprobeerd. Ik kan het even nakijken.gonniegijsje schreef: ↑26-08-2025 09:03Even meelezen want echt goede look en het customizen vind ik oon leuk.
Wel een vraag. Het flessenvakje lijkt best wel klein, past daar een flinke 0.75 fles in?
dinsdag 26 augustus 2025 om 11:24
Hier is een Duits filmpje over de verschillen tussen de small en medium. Het ligt er denk ik echt aan waarvoor je hem gebruikt. Ik heb meestal een flesje, portemonnee, mobiel, crackers en een vestje mee. M’n sleutels hangen met een uittrekbaar ding aan de key cord. Dus die zitten altijd vast. Ik heb een hele kleine portemonnee met alleen pasjes dus die past in zo’n klein vakje. Als je ook regelmatig boodschappen doet dan zou ik zeker de medium of large doen. Ik denk dat ik achteraf toch minimaal de medium had moeten doen want ik doe boodschappen te voet.
Ik heb er 1 moeten terugsturen omdat het anders was dan verwacht en dat ging ook makkelijk.
https://m.youtube.com/watch?v=XZoH-GRRV ... GM7w%3D%3D

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in