Iets leuks/grappigs voor Abraham
maandag 4 januari 2010 om 19:47
Binnenkort wordt onze zwager 50 jaar. Natuurlijk willen we iets leuks doen maar ja.... wat? Een abraham maken is zóóó gewoontjes. Affiches ophangen ook en een pot mosterd... ook niet zo leuk meer.
Heeft er iemand hier misschien leuke tips en/of ideeën? Hebben jullie iets gedaan waar jaren later nog over wordt gesproken?
Misschien heeft er ook iemand een leuke kado-tip? Het is een vrij simpele man die van een sigaartje en een glaasje whiskey houdt en van voetbal maar om met iedere verjaardag met sigaren en whiskey aan te komen....
Alvast bedankt
Heeft er iemand hier misschien leuke tips en/of ideeën? Hebben jullie iets gedaan waar jaren later nog over wordt gesproken?
Misschien heeft er ook iemand een leuke kado-tip? Het is een vrij simpele man die van een sigaartje en een glaasje whiskey houdt en van voetbal maar om met iedere verjaardag met sigaren en whiskey aan te komen....
Alvast bedankt
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
maandag 4 januari 2010 om 19:49
http://www.eenleukgeschen ... MGrjOWyi58CFQ003godeFWYHQ
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 4 januari 2010 om 19:50
http://www.eenleukgeschenk.nl/product.asp?Artikel=93068
Hoe vind je zo'n koe?
Hoe vind je zo'n koe?
maandag 4 januari 2010 om 19:52
http://www.google.nl/sear ... ts=1262630933562&aq=f&oq=
maandag 4 januari 2010 om 19:58
Haha, bgb, die koe is erg leuk maar wel duur voor zo'n klein ding.
Ooooh, ik zag een dvd met kindertelevisie uit de jaren 60, dat is echt waaaaaaaaanzinnig leuk!
Geweldig! Bedankt!
Nog meer tips zijn van harte welkom en die dvd ga ik zeker bestellen!
Ooooh, ik zag een dvd met kindertelevisie uit de jaren 60, dat is echt waaaaaaaaanzinnig leuk!
Geweldig! Bedankt!
Nog meer tips zijn van harte welkom en die dvd ga ik zeker bestellen!
maandag 4 januari 2010 om 20:05
Ik zag te laat dat die koe zo klein was ; ik dacht dat het een grote was.
Maar in plaats van een Abraham voor de deur zou je best een koe kunnen - proberen - te maken, toch? Of een lekker wijf....
Zo'n dvd is inderdaad leuk.
Maar ... als liefhebber van whiskey en sigaren ben je denk ik echt blij met een goeie fles jajem of een duurdere soort sigaren dan die je normaal gesproken rookt. ( je hebt ook nog sigaren die naar whiskey ruiken/ smaken, volgens mij )
Maar in plaats van een Abraham voor de deur zou je best een koe kunnen - proberen - te maken, toch? Of een lekker wijf....
Maar ... als liefhebber van whiskey en sigaren ben je denk ik echt blij met een goeie fles jajem of een duurdere soort sigaren dan die je normaal gesproken rookt. ( je hebt ook nog sigaren die naar whiskey ruiken/ smaken, volgens mij )
maandag 4 januari 2010 om 20:09
quote:ramiaatje schreef op 04 januari 2010 @ 20:04:
een verkeersbord met 50. Die kun je volgens mij ergens bestellen. En anders even midden in de nacht een bord eraf schroeven.. ;)Die is leuk! We gaan vannacht even op pad quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2010 @ 20:05:
Maar ... als liefhebber van whiskey en sigaren ben je denk ik echt blij met een goeie fles jajem of een duurdere soort sigaren dan die je normaal gesproken rookt. ( je hebt ook nog sigaren die naar whiskey ruiken/ smaken, volgens mij )Whiskey sigaren, ook een goed idee, daar heeft hij wat aan. Even een leuke tekst erbij verzinnen....alleen ik ben ontzettend slecht in gedichten maar daar komt misschien nog een topic over. Iets in het mom van dat het een dure maand geweest is, het geld op was en dat we de kadootjes maar hebben samengevoegd...of zoiets.
een verkeersbord met 50. Die kun je volgens mij ergens bestellen. En anders even midden in de nacht een bord eraf schroeven.. ;)Die is leuk! We gaan vannacht even op pad quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2010 @ 20:05:
Maar ... als liefhebber van whiskey en sigaren ben je denk ik echt blij met een goeie fles jajem of een duurdere soort sigaren dan die je normaal gesproken rookt. ( je hebt ook nog sigaren die naar whiskey ruiken/ smaken, volgens mij )Whiskey sigaren, ook een goed idee, daar heeft hij wat aan. Even een leuke tekst erbij verzinnen....alleen ik ben ontzettend slecht in gedichten maar daar komt misschien nog een topic over. Iets in het mom van dat het een dure maand geweest is, het geld op was en dat we de kadootjes maar hebben samengevoegd...of zoiets.
maandag 4 januari 2010 om 20:15
http://www.opblaasfiguur.nl/abrahampop.htm
maandag 4 januari 2010 om 20:16
http://www.historischekalender.nl/hk/de ... ?page=main
maandag 4 januari 2010 om 20:20
http://www.personalgifts. ... uob50ajnj6nbb8gfvg4ir0vb5
maandag 4 januari 2010 om 20:27
quote:himalaya schreef op 04 januari 2010 @ 20:14:
Whiskey van 50 jaar oud?
(of zeg ik nu als geheelonthouder iets heul stoms en is whiskey van 50 jaar oud niet te hachelen?)
Dat zou best kunnen. ik vind whiskey sowieso niet te hachelen. Maar ik denk wel dat een 50 jaar oude whiskey niet te betalen is.
Wel een erg leuk idee trouwens.
Whiskey van 50 jaar oud?
(of zeg ik nu als geheelonthouder iets heul stoms en is whiskey van 50 jaar oud niet te hachelen?)
Dat zou best kunnen. ik vind whiskey sowieso niet te hachelen. Maar ik denk wel dat een 50 jaar oude whiskey niet te betalen is.
Wel een erg leuk idee trouwens.
maandag 4 januari 2010 om 20:30
Hm bgb, de laatste drie sites ben ik niet kapot van. Ik vind de dvd en het verkeersbord ontzettend leuk en een verkeersbord kan ik natuurlijk ook zelf maken! (Scheelt ook weer geld) Zo houden we toch nog centen over om iets moois en bruikbaars aan hem te schenken.