Ik ben er nog!?
vrijdag 21 december 2012 om 09:31
quote:steel_schaapje schreef op 21 december 2012 @ 09:17:
[...]
Er zijn mensen die hun hypotheek al hebben betaald (echt, die zijn er!) en die hoor je ook niet klagen.
Maar ja.. dat zijn vaste lasten waar je maandelijks mee te maken krijgt... en dat is mijn kaartje niet...
Daarbij krijg ik nog geld ervoor van mijn zus... dus...
[...]
Er zijn mensen die hun hypotheek al hebben betaald (echt, die zijn er!) en die hoor je ook niet klagen.
Maar ja.. dat zijn vaste lasten waar je maandelijks mee te maken krijgt... en dat is mijn kaartje niet...
Daarbij krijg ik nog geld ervoor van mijn zus... dus...
vrijdag 21 december 2012 om 09:33
vrijdag 21 december 2012 om 09:36
quote:Very__Cherry schreef op 21 december 2012 @ 08:24:
[...]
[afbeelding]
Dang, ten ondergaan onder de tonen van dat langharig tuig van Europe ...
Ik heb trouwens vanavond theaterbezoek. Mis ik weer de helft. Blij dat ik wél voor de buis ben blijven zitten tijdens de opening van de Olympische Spelen.
[...]
[afbeelding]
Dang, ten ondergaan onder de tonen van dat langharig tuig van Europe ...
Ik heb trouwens vanavond theaterbezoek. Mis ik weer de helft. Blij dat ik wél voor de buis ben blijven zitten tijdens de opening van de Olympische Spelen.
vrijdag 21 december 2012 om 09:40
quote:Star schreef op 21 december 2012 @ 09:32:
[...]
Wanneer vergaat Australië eigenlijk? Hun tijd is bijna op
Ik hou voor het gemaak de tijd in Zuid en Midden Amerika maar aan. Daar is het net 02:00 en is de 21ste net pas begonnen. Dat lijkt me logischer dan een andere tijdzone.
Kortom nog 22 uur te gaan
[...]
Wanneer vergaat Australië eigenlijk? Hun tijd is bijna op
Ik hou voor het gemaak de tijd in Zuid en Midden Amerika maar aan. Daar is het net 02:00 en is de 21ste net pas begonnen. Dat lijkt me logischer dan een andere tijdzone.
Kortom nog 22 uur te gaan
vrijdag 21 december 2012 om 09:47
quote:camomille schreef op 21 december 2012 @ 09:40:
[...]
Kortom nog 22 uur te gaan En dan nu de hamvraag. Hoe gaan we eigenlijk straks?
[...]
Kortom nog 22 uur te gaan En dan nu de hamvraag. Hoe gaan we eigenlijk straks?