Ik ga op reis
zondag 30 januari 2011 om 23:22
Wel goed controleren die rugzak, voor we gaan. Ik herinner me nog dat jij ze mee had gebracht. 
Ik moet dan eerst nog ff de stad in. Sinds de laatste keer is mijn achter me aan sleep karretje een beetje kaduuk gegaan. Zullen die puntmutsen wel gesloopt hebben. Wraakzuchtig als ze zijn. :sortof:
Zegt Shahla
Ik moet dan eerst nog ff de stad in. Sinds de laatste keer is mijn achter me aan sleep karretje een beetje kaduuk gegaan. Zullen die puntmutsen wel gesloopt hebben. Wraakzuchtig als ze zijn. :sortof:
Zegt Shahla
.
maandag 31 januari 2011 om 08:11
maandag 31 januari 2011 om 11:13
Je lijkt anders aardig op die twee lastige gnomen. Zal komen omdat je familie van ze bent hè. Maar jij kan het niet geweest zijn want het waren mannetjes. En qua karakter van een heel vervelend soort. Valt de appel een beetje ver van de boom bij jullie?
Tja, je kent ze dus je kunt beter vragen: wat hebben ze níet geflikt.
Ten eerste gingen ze tóch mee terwijl het ze verboden was! Helaas vergat Tweeling haar bagage te controleren en daar hielden ze zich stiekem op.
Alles hebben we geprobeerd, om ze onderweg kwijt te raken, maar het mocht niet baten. Ze vatten het ook erg slecht op.
Het begon al met zich met de route bemoeien. Wegwijzers de verkeerde kant op draaien bijvoorbeeld.
Man, als ik eraan terug denk, word ik gewoon wéér boos!
Tja, je kent ze dus je kunt beter vragen: wat hebben ze níet geflikt.
Ten eerste gingen ze tóch mee terwijl het ze verboden was! Helaas vergat Tweeling haar bagage te controleren en daar hielden ze zich stiekem op.
Alles hebben we geprobeerd, om ze onderweg kwijt te raken, maar het mocht niet baten. Ze vatten het ook erg slecht op.
Het begon al met zich met de route bemoeien. Wegwijzers de verkeerde kant op draaien bijvoorbeeld.
Man, als ik eraan terug denk, word ik gewoon wéér boos!
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
maandag 31 januari 2011 om 11:59
Bij ons niet. Die zijn al geslacht! Ze vielen teveel op tussen de kudde.
Enfin. Ik heb de bagage zo goed als klaarstaan. Nog een paar goede sloten erop om te voorkomen dat we weer verstekelingen bij ons hebben. Het wachten is nu op Tweeling. Wil je net weg, is zij weer in geen velden of wegen te bekennen!
Hm, Mimi en Daisy trouwens ook niet. Het zullen toch niet weer die kabouters zijn hè!
Enfin. Ik heb de bagage zo goed als klaarstaan. Nog een paar goede sloten erop om te voorkomen dat we weer verstekelingen bij ons hebben. Het wachten is nu op Tweeling. Wil je net weg, is zij weer in geen velden of wegen te bekennen!
Hm, Mimi en Daisy trouwens ook niet. Het zullen toch niet weer die kabouters zijn hè!
Het is mij: shaHla
(Iranian version)