Ik kan het gewoon niet...
maandag 19 april 2010 om 19:54
Ik moet wat kwijt.. het moet me van het hart.. ik zit ermee.. Dankjewel dat je dit leest.. het probleem is namelijk.. nouja het is niet echt een probleem.. feit is namelijk.. nouja..
Het kan gewoon echt niet.. en ja.. ik blijf het proberen.. maar het kan gewoon niet..
Echt.. heb het heel vaak geprobeerd..
Het is gewoon onmogelijk om een scheet en een boer tegelijk te laten..
Tot zover mijn nuttige bijdrage deze avond! Vanuit mijn paddestoel: Terug naar de studio!
Het kan gewoon echt niet.. en ja.. ik blijf het proberen.. maar het kan gewoon niet..
Echt.. heb het heel vaak geprobeerd..
Het is gewoon onmogelijk om een scheet en een boer tegelijk te laten..
Tot zover mijn nuttige bijdrage deze avond! Vanuit mijn paddestoel: Terug naar de studio!
dinsdag 20 april 2010 om 07:41
quote:Kabouter23 schreef op 19 april 2010 @ 20:17:
En huh?? Welk gat hou je boven de wc dan? Of zit je te schijten en ondertussen te kotsen in een emmer ofzo?
Vanaf de eerste keer dat ik ongesteld werd, heb ik 10 jaar lang elke maand, op de eerste dag (meestal direct na wakker worden) een half uur op die manier gekotst en gescheten. Ziek was ik er altijd van Na die 10 jaar kwam het andere uiterste: PMS in z'n ergste vorm
Maar een boer én een scheet laten lukt me dan weer niet
En huh?? Welk gat hou je boven de wc dan? Of zit je te schijten en ondertussen te kotsen in een emmer ofzo?
Vanaf de eerste keer dat ik ongesteld werd, heb ik 10 jaar lang elke maand, op de eerste dag (meestal direct na wakker worden) een half uur op die manier gekotst en gescheten. Ziek was ik er altijd van Na die 10 jaar kwam het andere uiterste: PMS in z'n ergste vorm
Maar een boer én een scheet laten lukt me dan weer niet