Ik kan het gewoon niet...
maandag 19 april 2010 om 19:54
Ik moet wat kwijt.. het moet me van het hart.. ik zit ermee.. Dankjewel dat je dit leest.. het probleem is namelijk.. nouja het is niet echt een probleem.. feit is namelijk.. nouja..
Het kan gewoon echt niet.. en ja.. ik blijf het proberen.. maar het kan gewoon niet..
Echt.. heb het heel vaak geprobeerd..
Het is gewoon onmogelijk om een scheet en een boer tegelijk te laten..
Tot zover mijn nuttige bijdrage deze avond! Vanuit mijn paddestoel: Terug naar de studio!
Het kan gewoon echt niet.. en ja.. ik blijf het proberen.. maar het kan gewoon niet..
Echt.. heb het heel vaak geprobeerd..
Het is gewoon onmogelijk om een scheet en een boer tegelijk te laten..
Tot zover mijn nuttige bijdrage deze avond! Vanuit mijn paddestoel: Terug naar de studio!
maandag 19 april 2010 om 20:35
maandag 19 april 2010 om 21:03
maandag 19 april 2010 om 21:07
quote:wallace schreef op 19 april 2010 @ 21:03:
Moet echt zo zijn hoor, van die voet en onderarm! Anders ben je anatomisch niet in orde.
Serieus, ik kom toch zo'n 2 cm tekort... mn voet is kleiner...
Owjee, moet ik nu een topic openen?
Net zoals de afstand van het topje van je middelvinger van je rechterhand tot het topje van je middelvinger van je linkerhand even lang is als je lengte van top tot teen.
Eh???
Moet echt zo zijn hoor, van die voet en onderarm! Anders ben je anatomisch niet in orde.
Serieus, ik kom toch zo'n 2 cm tekort... mn voet is kleiner...
Owjee, moet ik nu een topic openen?
Net zoals de afstand van het topje van je middelvinger van je rechterhand tot het topje van je middelvinger van je linkerhand even lang is als je lengte van top tot teen.
Eh???
maandag 19 april 2010 om 21:10