Ik kijk uit naar december!

27-07-2012 23:41 127 berichten
Zijn er meer mensen hier die de zomer wel ok vinden maar die uber gezellige wintermaanden helemaal geweldig vinden? Ik ben gek op de winter, de kou, de sfeer rondom sinterklaas en kerst, kaarsjes aan, warme chocolademelk, kindjes op de bank met een dekentje een kerstfilm kijken, kerstliedjes zingen, kerstboom, schaatsen, ik verheug me er al weer op!
Alle reacties Link kopieren
Heb een keer de kerstboom in juni opgezet samen met dochter

was echt gezellig!
Ik ga dit jaar kerst vieren in de zin, dus ja, ik heb ook zin in december
Kom maar op met de topics wanneer de Sinterklaasspullen en Kerstspullen al in de winkel zijn , graag met een leuke poll.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja ik sluit me aan ik ben meer een herst en winter type De lente vind ik weer mooi om alles in bloei te zien. Maar de zomer laat ik liever aan mij voorbij gaan. De november en decembermaanden zijn bij mij favoriet.
Here I am - now what are your other two wishes...
Pff mogen we eerst nog ff genieten van die korte zomer die we hebben elk jaar!? Kaarsjes kun je nu ook aansteken, half 11 ist alweer donker.. Die winter/ donkere dagen hebben we al genoeg per jaar dacht ik zo.
Ik ben ook een kerstfreak, en vorige week toen het dat snertweer was wilde ik ook wel dat t al december was. lekker donker, kaarsjes, lichtjes, heerlijk!

Maar nu de zon sinds deze week zo lekker schijnt, alles lekker licht is, en lekker weer, mag het van mij nog wel even zomer blijven
Ik niet. Totaal niet. Rond kerst en met o&n zijn m'n ouders overleden. Zie er altijd heel erg tegen op.
Nog even niet zeg. Eerst de zon. Dan komt de gezellige kerst eraan.
quote:missy_acy schreef op 27 juli 2012 @ 23:56:

Ik niet. Totaal niet. Rond kerst en met o&n zijn m'n ouders overleden. Zie er altijd heel erg tegen op.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Echt, die (zogenaamde) gezelligheid is maar een paar weken, en daarvoor en daarna hebben we dus weken en weken en weken en weken van grijs, grauw, nat, koud, donker. BAH!

Ik hou van de zomer, daarna graag 3 weken herfst, 3 weken winter met sneeuw en ijs en dan gewoon weer lente en zomer
quote:thee schreef op 28 juli 2012 @ 00:28:

Rot op naar al die kuttopics die hier al over zijn. EN JA er zijn mensen die zon en zomer nodig hebben.Van dit soort zeiktopics (al snap ik de lichamelijke/medische redenen) zijn er al genoeg.

Theetje?

Ik kijk ook uit naar december, dan zie ik mijn vriend weer. Of ja, ik zie hem nu via Skype, maar echt zien is toch beter. Dus kom maar op, december!

Rot op naar al die kuttopics die hier al over zijn. EN JA er zijn mensen die zon en zomer nodig hebben.Van dit soort zeiktopics (al snap ik de lichamelijke/medische redenen) zijn er al genoeg.wat een vreemde en overtrokken reactie zeg!
Thee!!

Rare reactie Thee
quote:madame_sophie schreef op 28 juli 2012 @ 00:41:

Ik kijk ook uit naar december, dan zie ik mijn vriend weer. Of ja, ik zie hem nu via Skype, maar echt zien is toch beter. Dus kom maar op, december!

Dan snap ik je uitkijken naar december helemaal

Zit ie ver weg of is een tussentijdsbezoekje nog mogelijk?
missy_acy dat is wel naar voor je

Rot op naar al die kuttopics die hier al over zijn. EN JA er zijn mensen die zon en zomer nodig hebben.Van dit soort zeiktopics (al snap ik de lichamelijke/medische redenen) zijn er al genoeg.

Chill ff zeg !

Ik heb een bloedhekel aan de zomer, maar ga niet in de tig topics over; oh wat erg het is winter zeiken dat je op moet rotten naar een vande vele andere kut topics over de winter.

Doe normaal.

Rot op naar al die kuttopics die hier al over zijn. EN JA er zijn mensen die zon en zomer nodig hebben.Van dit soort zeiktopics (al snap ik de lichamelijke/medische redenen) zijn er al genoeg.Beetje overspannen?
Wat er van mijn reactie gevonden wordt zal me aan m'n reet roesten. IK ervaar het zoals ik het ervaar en o.a. die zeikregen draagt niet bij aan mijn ziekenhuisbezoeken en medische klachten.

Veel zondecenberplezier in dit topic.
Zo, is er ff iemand chaggerijnig zeg...

Ook ik kijk uit naar de herfst-/wintermaanden. Ik ben die vieze broeierige warmte wel zat. Alles plakt en daarbij heb ik vaker hoofdpijn dan als het kouder is.

En december is zo'n gezellige maand! Lekker met je ouders/familie Sinterklaas, kerst en O&N vieren. Heerlijk!
On Topic,

Ik heb ook heel veel zin an december, of meer, de periode vanaf oktober tot ongeveer maart. Heerlijk.

Storm, regen hagel, lekker donker , alles binnen knus. Ect.

Dit jaar heb ik er bewust voor gekozen om heerlijk de hele zomer door t werken, en in de herfst 3 weken vakantie te nemen. En wat kijk ik er naar uit.

Met dit weer , zoals de afgelopen dagen ben ik echt lamlendig. Ik voel me moe, ziek, hoofdpijn, spierpijn ect.

En dan dat geplak, gezweet, de vliegen, wespen, noem maar op..

Bah !

Kom maar op met oktober en meer
quote:thee schreef op 28 juli 2012 @ 00:47:

Wat er van mijn reactie gevonden wordt zal me aan m'n reet roesten. IK ervaar het zoals ik het ervaar en o.a. die zeikregen draagt niet bij aan mijn ziekenhuisbezoeken en medische klachten.

Veel zondecenberplezier in dit topic.Dag Thee.
Oja en in december is SR er weer. Ook altijd zo gezellig en leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven