Ik kijk uit naar december!
vrijdag 27 juli 2012 om 23:41
Zijn er meer mensen hier die de zomer wel ok vinden maar die uber gezellige wintermaanden helemaal geweldig vinden? Ik ben gek op de winter, de kou, de sfeer rondom sinterklaas en kerst, kaarsjes aan, warme chocolademelk, kindjes op de bank met een dekentje een kerstfilm kijken, kerstliedjes zingen, kerstboom, schaatsen, ik verheug me er al weer op!
vrijdag 27 juli 2012 om 23:55
vrijdag 27 juli 2012 om 23:55
zaterdag 28 juli 2012 om 00:31
zaterdag 28 juli 2012 om 00:37
zaterdag 28 juli 2012 om 00:41
zaterdag 28 juli 2012 om 00:43
quote:madame_sophie schreef op 28 juli 2012 @ 00:41:
Ik kijk ook uit naar december, dan zie ik mijn vriend weer. Of ja, ik zie hem nu via Skype, maar echt zien is toch beter. Dus kom maar op, december!
Dan snap ik je uitkijken naar december helemaal
Zit ie ver weg of is een tussentijdsbezoekje nog mogelijk?
Ik kijk ook uit naar december, dan zie ik mijn vriend weer. Of ja, ik zie hem nu via Skype, maar echt zien is toch beter. Dus kom maar op, december!
Dan snap ik je uitkijken naar december helemaal
Zit ie ver weg of is een tussentijdsbezoekje nog mogelijk?
zaterdag 28 juli 2012 om 00:44
quote:thee schreef op 28 juli 2012 @ 00:28:
Rot op naar al die kuttopics die hier al over zijn. EN JA er zijn mensen die zon en zomer nodig hebben.Van dit soort zeiktopics (al snap ik de lichamelijke/medische redenen) zijn er al genoeg.
Chill ff zeg !
Ik heb een bloedhekel aan de zomer, maar ga niet in de tig topics over; oh wat erg het is winter zeiken dat je op moet rotten naar een vande vele andere kut topics over de winter.
Doe normaal.
Rot op naar al die kuttopics die hier al over zijn. EN JA er zijn mensen die zon en zomer nodig hebben.Van dit soort zeiktopics (al snap ik de lichamelijke/medische redenen) zijn er al genoeg.
Chill ff zeg !
Ik heb een bloedhekel aan de zomer, maar ga niet in de tig topics over; oh wat erg het is winter zeiken dat je op moet rotten naar een vande vele andere kut topics over de winter.
Doe normaal.
zaterdag 28 juli 2012 om 00:45
zaterdag 28 juli 2012 om 00:49
Zo, is er ff iemand chaggerijnig zeg...
Ook ik kijk uit naar de herfst-/wintermaanden. Ik ben die vieze broeierige warmte wel zat. Alles plakt en daarbij heb ik vaker hoofdpijn dan als het kouder is.
En december is zo'n gezellige maand! Lekker met je ouders/familie Sinterklaas, kerst en O&N vieren. Heerlijk!
Ook ik kijk uit naar de herfst-/wintermaanden. Ik ben die vieze broeierige warmte wel zat. Alles plakt en daarbij heb ik vaker hoofdpijn dan als het kouder is.
En december is zo'n gezellige maand! Lekker met je ouders/familie Sinterklaas, kerst en O&N vieren. Heerlijk!
On Topic,
Ik heb ook heel veel zin an december, of meer, de periode vanaf oktober tot ongeveer maart. Heerlijk.
Storm, regen hagel, lekker donker , alles binnen knus. Ect.
Dit jaar heb ik er bewust voor gekozen om heerlijk de hele zomer door t werken, en in de herfst 3 weken vakantie te nemen. En wat kijk ik er naar uit.
Met dit weer , zoals de afgelopen dagen ben ik echt lamlendig. Ik voel me moe, ziek, hoofdpijn, spierpijn ect.
En dan dat geplak, gezweet, de vliegen, wespen, noem maar op..
Bah !
Kom maar op met oktober en meer
Ik heb ook heel veel zin an december, of meer, de periode vanaf oktober tot ongeveer maart. Heerlijk.
Storm, regen hagel, lekker donker , alles binnen knus. Ect.
Dit jaar heb ik er bewust voor gekozen om heerlijk de hele zomer door t werken, en in de herfst 3 weken vakantie te nemen. En wat kijk ik er naar uit.
Met dit weer , zoals de afgelopen dagen ben ik echt lamlendig. Ik voel me moe, ziek, hoofdpijn, spierpijn ect.
En dan dat geplak, gezweet, de vliegen, wespen, noem maar op..
Bah !
Kom maar op met oktober en meer