Ik stop met het viva forum....

18-12-2010 20:05 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn profiel verwijderen,vind er niets meer aan.

Allereerst de inlogproblemen,en het al meer dan een week jezelf aan moeten blijven melden

Ten tweede de medeforummers die als je een andere mening als hun hebt(vb met de borstvoedingsmaffia) dat je dan bijna neergesabeld wordt,en iedereen over je heen valt!

Vind het heel jammer,heb hier een leuke tijd gehad,maar mijn zin is over,door die paar extremistische forumsters!

De groeten!!
Doei tot in het nieuwe jaar!
Dag
Wat allemaal weer theatraal, je kunt ook gewoon niet meer schrijven.
Google chrome hier geen inlog problemen. (gehad)

Maar t is een keus die je maakt!

Succes met alles, en veel plezier met de tijd die je overhoud!
Ga gewoon weg als je het niet meer leuk vindt. Waarom moet dat zo aandacht-trekkerig met zo'n topic? Klinkt als een schreeuw om aandacht.
Home is where your wifi connects automatically.
quote:elleinspe schreef op 18 december 2010 @ 20:07:

Wat allemaal weer theatraal, je kunt ook gewoon niet meer schrijven.Precies, alsof er veel mensen het erg vinden of je huilend tegenhouden. Of je uberhaupt kennen.
Nou èn?

(Misschien kan je wat aan je Nederlands gaan doen in de tijd die je straks over hebt?)
quote:elleinspe schreef op 18 december 2010 @ 20:07:

Wat allemaal weer theatraal, je kunt ook gewoon niet meer schrijven.Of DIE topic's niet meer lezen....
En je logt pas uit als je gezien hebt wie er allemaal op je afscheidstopic gereageerd hebben?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ook met chrome geen inlog problemen.... Op mobiel ook niet trouwens.
je kan hier niet weg...moet via viva angels helaas..

je kan alleen je account vragen op non actief te laten zetten....
Kan/ kon je die 'extremistische forummers' niet gewoon negeren? Of melden, als ze je beledigden? Of je schouders ophalen en dat topic links laten liggen?
Dit meen je toch niet,je laat je toch niet uit het veld slaan door een paar die er een andere mening op na houden!
Sinds wanneer schrijven "extremistische forumsters" in álle topics?
Nou doei!
quote:daffyduck schreef op 18 december 2010 @ 20:05:

Vind het heel jammer,heb hier een leuke tijd gehad,maar mijn zin is over,door die paar extremistische forumsters!

De groeten!!Namen graag!
quote:Klontje schreef op 18 december 2010 @ 20:12:

Kan/ kon je die 'extremistische forummers' niet gewoon negeren? Of melden, als ze je beledigden? Of je schouders ophalen en dat topic links laten liggen?

Wat Klontje zegt.

Verder ben ik wel benieuwd waarom je dit topic hebt geopend, Daffyduck. Echt geïnteresseerd, niet uit flauwigheid of zo. Wilde je nog een statement maken voor je vertrekt? Wilde je je forumbekenden de gelegenheid geven om afscheid van je te nemen? Wilde je een discussie openen om te kijken of er misschien toch nog argumenten op tafel komen die je besluit doen veranderen? Wilde je voorkomen dat mensen denken dat je geband bent? Of iets heel anders?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Tjonge jonge je kunt toch ook gewoon niet meer inloggen? Dan ben je hier gewoon weg hoor.

Overdreven gedoe..
Borstvoedingsmaffia???
Doei he
668, the neighbour of the Beast
Nou doei he, fijn dat je het even meedeelde, we zouden ons nog zorgen gaan maken.
Euhm, je jongste kind is 18. Hoe precies heb je dan last van de borstvoedingsmaffia?
The time is now
Is dat trouwens een vorm van aandachtsgeilheid ofzo? Dat iedereen tegenwoordig zijn vertrek aan moet kondigen?

Echt hoor, mensen van wie ik nog nooit gehóórd heb schijnen ineens afscheidstopics te moeten openen.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 18 december 2010 @ 20:19:

Doei he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven