Ik vind kerst zo leuk!
zondag 5 december 2010 om 14:20
Ik zag net een topic van iemand die kerst niks aan vind. Ik heb dit echt niet. Ik vind kerst juist zo leuk! Gezellig, overal lichtjes, lekker eten, pakjes onder de boom, blije kindergezichtjes, heerlijk knus, altijd leuke programma's op televisie, sneeuw- en ijspret, muziek, warmte, mooie kleding aan. Kortom, ik vind kerst een hele leuke tijd! Straks komt mijn vriend thuis en dan gaan we de kerstboom neerzetten. Ik kijk er weer helemaal naar uit! We hebben ook zulke mooie spulletjes
Na oud en nieuw ben ik ook best wel weer blij dat het achter de rug is want dan kijk ik weer uit naar pasen, zomer en noem maar op!
Na oud en nieuw ben ik ook best wel weer blij dat het achter de rug is want dan kijk ik weer uit naar pasen, zomer en noem maar op!
zondag 5 december 2010 om 14:32
Vorig jaar keek ik uit naar Pasen, maar toen was ik uitgerekend. Da's weer een ander verhaal.
De aanloop naar kerst vind ik ook hartstikke leuk. Vanavond nog even Sinterklaas er doorheen jassen en dan morgen fijn de kerstboom optuigen, yahoe! Ik ben van de week al begonnen met het draaien van kerst CD's en het kijken van kerstfilms op DVD.
Fijn toch, dat je zo positief bent!
De aanloop naar kerst vind ik ook hartstikke leuk. Vanavond nog even Sinterklaas er doorheen jassen en dan morgen fijn de kerstboom optuigen, yahoe! Ik ben van de week al begonnen met het draaien van kerst CD's en het kijken van kerstfilms op DVD.
Fijn toch, dat je zo positief bent!
zondag 5 december 2010 om 14:35
Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik kerst zo leuk vind, ik heb jaren gehad dat het voor mij allemaal snel voorbij mocht zijn maar toen was ik behoorlijk depressief.
Het is fijn om te lezen dat meer mensen de kerst een heerlijke tijd vinden.
Nike, dus dit wordt je eerste kerst met je kindje enzij je al een kind/kinderen had natuurlijk
Het is fijn om te lezen dat meer mensen de kerst een heerlijke tijd vinden.
Nike, dus dit wordt je eerste kerst met je kindje enzij je al een kind/kinderen had natuurlijk
zondag 5 december 2010 om 14:39
zondag 5 december 2010 om 14:46
Kerst rules en dan echt om de kitsch zoals boom, lampjes, cadeautjes, kerststress (ja ook dat vind ik leuk), diner (maken en eten), lekker in pyjama met de mannen onder de boom, spelletjes doen, schoonvaders met teveel drank...alles vind ik leuk.
Oud op nieuw vind ik dan weer minder. Dan word ik altijd een beetje sentimenteel van het hele afsluiten van alweer een jaar en proosten op de hoop dat dit jaar onze zoon wel verbetering in zijn gezondheid laat zien.
Ik vind trouwens alle seizoenen wel wat hebben.
Oud op nieuw vind ik dan weer minder. Dan word ik altijd een beetje sentimenteel van het hele afsluiten van alweer een jaar en proosten op de hoop dat dit jaar onze zoon wel verbetering in zijn gezondheid laat zien.
Ik vind trouwens alle seizoenen wel wat hebben.
zondag 5 december 2010 om 14:48
Zelfs op het vliegveld is het leuk met kerst:
http://www.youtube.com/wa ... k&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/wa ... k&feature=player_embedded
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 5 december 2010 om 14:51
Ik heb eigenlijk al een kerstboom. Kwam twee weken geleden langs een opslag en ik stond te turen door de spijlen, kwam de kerstbomenmeneer toevallig net langs met de sleutel en toen mocht ik als eerste er een uitzoeken. Daarna ging het hek weer dicht.
Hij stond wat scheef in zijn pot maar verder was hij de allermooiste! Ik heb er alleen wat lichtjes in gedaan en wacht met de rest van de versieringen tot sinterklaas voorbij is.
Hij stond wat scheef in zijn pot maar verder was hij de allermooiste! Ik heb er alleen wat lichtjes in gedaan en wacht met de rest van de versieringen tot sinterklaas voorbij is.
zondag 5 december 2010 om 14:54
Ik vind kerst ook leuk hoor. Maar nu moet ik ook zeggen dat van onze families niets hoeft. Dat scheelt een hoop. We gaan eerste kerstdag naar schoonfamilie. Ik kijk er ook wel naar uit want groot gezin (samengesteld) en vaak gezellig omdat je iedereen weer even ziet. Verder wordt er voor me gerend... ook wel eens lekker. Ik hoef me niet druk te maken over het eten, de koffie wordt voor me ingeschonken.
Wat eten betreft doen we niets bijzonders. Hoeft voor mij ook niet. Ik bak 2e kerstdag pannekoeken omdat de kinderen dat lekker vinden. Ik zou nog eens kunnen koken als ze op bed liggen, maar koken is niet echt mijn ding. Wij hebben dan wat lekkers voor bij de koffie en lekker een toastje of iets voor 's avonds. Ook goed.
Wat eten betreft doen we niets bijzonders. Hoeft voor mij ook niet. Ik bak 2e kerstdag pannekoeken omdat de kinderen dat lekker vinden. Ik zou nog eens kunnen koken als ze op bed liggen, maar koken is niet echt mijn ding. Wij hebben dan wat lekkers voor bij de koffie en lekker een toastje of iets voor 's avonds. Ook goed.
zondag 5 december 2010 om 15:12
Ik vind 't ook leuk. Ik ben nu bezig met het huis "kerstklaar" maken, zo gezellig.
Qua muziek; ik word wel gierend misselijk van Sky Radio in deze tijd van het jaar, maar dat kan komen door mijn natuurlijke afkeer van Mariah Carey
Morgen ga ik op het werk alles verkersten, vandaag dus thuis, en ik vind het maar wat gezellig allemaal!
Hoewel ik misschien die aanloop naar kerst nog wel leuker vind dan de kerstdagen zelf.
Qua muziek; ik word wel gierend misselijk van Sky Radio in deze tijd van het jaar, maar dat kan komen door mijn natuurlijke afkeer van Mariah Carey
Morgen ga ik op het werk alles verkersten, vandaag dus thuis, en ik vind het maar wat gezellig allemaal!
Hoewel ik misschien die aanloop naar kerst nog wel leuker vind dan de kerstdagen zelf.
668, the neighbour of the Beast
zondag 5 december 2010 om 15:21
quote:Marels schreef op 05 december 2010 @ 15:12:
Qua muziek; ik word wel gierend misselijk van Sky Radio in deze tijd van het jaar, maar dat kan komen door mijn natuurlijke afkeer van Mariah Carey Hahaha, hier precies hetzelfde. Ik kan dat hysterische nummer niet meer horen. En wat te denken van Chris Rea's 'Driving home for Christmas'. Eens vond ik het een lekker nummer, maar die tijd is voorgoed voorbij.
Qua muziek; ik word wel gierend misselijk van Sky Radio in deze tijd van het jaar, maar dat kan komen door mijn natuurlijke afkeer van Mariah Carey Hahaha, hier precies hetzelfde. Ik kan dat hysterische nummer niet meer horen. En wat te denken van Chris Rea's 'Driving home for Christmas'. Eens vond ik het een lekker nummer, maar die tijd is voorgoed voorbij.
zondag 5 december 2010 om 15:37
Mijn huis is al volledig in Kerstsfeer en ik vind vooral de aanloopperiode erg leuk, vooral nu het net heeft gesneeuwd.
Kerst zelf is voor mij sociale verplichtingen-vrij, gezellig naar mijn ouders en de tweede dag naar mijn zus. Gewoon ongedwongen.
Die Kerstliedjes in de winkels en de supermarkt ben ik echt kotsbeu tegen de tijd dat het Kerst is .
Kerst zelf is voor mij sociale verplichtingen-vrij, gezellig naar mijn ouders en de tweede dag naar mijn zus. Gewoon ongedwongen.
Die Kerstliedjes in de winkels en de supermarkt ben ik echt kotsbeu tegen de tijd dat het Kerst is .
zondag 5 december 2010 om 15:48
Ik hou vooral van de week voor kerst. Serious request wordt hier altijd op tv gevolgd, lekker lang in pyjama, rustige ontbijtjes, kids languit in de kamer met de lego/playmobil/grote puzzel, spelletjes aan de eettafel. Lekkere dingen maken alvast voor de kerst, heerlijk.
En dit jaar doe ik voor het eerst cadeautjes met kerst, niemand die het weet (zelfs man heeft geen idee), dus dat is mijn feestje op kerstavond als iedereen al lekker slaapt ga ik de cadeautjes onder de boom zetten, ben helemaal benieuwd naar die koppies 1ste kerstdag.
En dit jaar doe ik voor het eerst cadeautjes met kerst, niemand die het weet (zelfs man heeft geen idee), dus dat is mijn feestje op kerstavond als iedereen al lekker slaapt ga ik de cadeautjes onder de boom zetten, ben helemaal benieuwd naar die koppies 1ste kerstdag.