ik vraag me af...

09-12-2010 23:36 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms blijf je je dingen afvragen.

Bijvoorbeeld waar Moordwijf is gebleven en hoe het met haar gezondheid is?

En zo zijn er nog meer specifieke dingen te bedenken die ik wel zou willen weten.

Zoals:

aan het begin van het jaar was hier een forumster met iets met chocola in haar nicknaam die zwanger bleek te zijn van een siamese tweeling. De zwangerschap werd afgebroken. Heel erg heftig en verdrietig natuurlijk. Een paar maanden daarna bleek ze niet lang meer te leven hebben en ze zou nog (2?) kindjes achterlaten. Nog heftiger en verdrietiger.

Hoe is het nu met haar, want ik lees nooit meer iets van haar. Ik ben zelfs gaan denken dat ze het allemaal verzonnen heeft, maar dat komt juist door de radiostilte, dus wie weet doe ik forumster daar groot tekort mee. Daarom durfde ik er ook nooit naar te vragen, zo niet netjes. Maar eigenlijk vraag ik me dus af hoe het nu met haar gaat.

Nu dus eindelijk maar de stoute schoenen aangetrokken om deze prangende vraag te stellen. Wie verlost me?
Dat topic was van Feeks toch? Dat was eigenlijk de eerste keer dat ik namelijk wel serieus heb overwogen om te doneren nav een topic hier.

Uiteindelijk toch niet gedaan....inderdaad door eerdere verhalen die wat negatiever zijn uitgepakt.
Oh..laat maar. Gevonden! Kat geopereerd.
Ja klopt Lady, was idd dat topic. Ik ook voor het eerst geld gestort toen.
Je hebt het zelf al gevonden, was ook aan het zoeken gegaan. Ben heel benieuwd hoe dat afgelopen is en of ze nog genoeg ingezameld hadden.
Volgens mij wel toch? Lees dat ie 2-e operatie nodig had en herstellende was en het ging goed. Dus geld wel besteed
Hier ben ik. Heel af en toe reageer ik nog maar niet meer over mijn situatie. Heb in paniek het topic geopend maar besefte later dat ik het niet op het internet wil delen, mede ook door het wantrouwen dat zon verhaal logisch oproept..wil me daar niet mee bezig houden. Dus als ik er ben is het om luchtig ergensop te reagerenvoor de ontspanning. duidelijk?
Daar kan ik alleen maar respect voor hebben choco. De een vindt het prettig om het met de rest van de wereld te delen de ander deelt het liever met mensen in haar directe omgeving.
quote:a_nick_is_born schreef op 10 december 2010 @ 00:12:

Het staat er anders niet bij hoor, in de regels, dat het niet mag:

Een topic met dezelfde thema is pas verwijderd; iets met privacy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven