ik word gék van die foutmelding!

21-05-2009 22:40 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

hebben jullie dat ook? dat je een topic wil openen en er een foutmelding in je scherm komt? ik word er kriegel van.....
Ik heb met Firefox ook nog geen enkele foutmelding gehad,ook de afgelopen weken niet.
Hier ook Firefox want Internet Explorer sucks big time en niet alleen bij Viva, bij iedere site waar je veel cookies binnen krijgt.
Ik word er ook een beetje gek van, ik ga nu vaak via Safari. Maar zelfs dan zijn mijn icoontjes weg, of kan ik helemaal geen bericht plaatsen, want het hokje met verstuur is gewoon weg!

Ik snap dat je met de Mac geen problemen hebt, maar om nu allenig voor het forum een Mac te gaan kopen, gaat mij te ver, bovendien heb ik het geld niet.
Wat ik echt merk, is dat het een stuk stiller is op het forum.

( door al die mensen die Chrome en Mozilla nog niet ontdekt hebben.)
quote:Skytje schreef op 21 mei 2009 @ 22:47:

Zoals vermeld in bug topic krijg React zakken met centen van Google om chrome als enige een beetje stabiel te laten draaien met VIVA.Firefox werkt anders ook prima. Ik heb nog nooit zo'n foutmelding gezien
M.
@Toetyfroety; als je google chrome download heb je nergens geen last meer van, én alle knopjes staan er

http://www.google.com/chrome hier kan je downloaden (favorieten worden zelfs overgezet van IE naar chrome).

@Zamirah: ja, merk ik ook heel erg, al ruim een week ofzo is het echt beduidend minder met de berichten.
Ik heb het ook! dacht dat het aan mijn pc lag...
Ja dat merk ik idd ook. Gelukkig vullen de die-hards het forum nog aardig, maar jammer is het wel.

Hier trouwens sinds de stack overflow melding mozilla. Vindt het erger van de gekke dat je veranderingen aan MOET passen om normaal te kunnen forummen, maar dit werkt nu wel.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Moet die bug de berichtjes ook maar niet opvreten .
Mozilla firefox, geen enkele foutmelding.
Sowieso betere browser btw
Ik houd gewoon IE, maar wat ik zo gek vind: waarom krijg ik de ene keer wel de foutmelding bij een topic, maar als ik daarna nog een keer (of soms 3 tot 4 keer) erop klik niet.

Waar ligt dat dan aan?

Ik krijg de foutmelding soms ook als ik wil quoten.
!@#$%^&*()_!@#$()!@#$()_!@#$%^&()_
Waarom doen ze er trouwens niks aan???????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven