Ingeloot voor de vierdaagse.

12-04-2014 19:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samen met een vriendin hadden we het plan om de vierdaagse te gaan lopen. Beide ons aangemeld en in spanning gewacht op de resultaten van de loting.

Nu ben ik wel ingeloot en vriendin niet.

Ik twijfel nu toch wel een beetje. Ga ik nu alleen of toch maar niet.

Zelf zou ik nooit op het idee zijn gekomen om deze te gaan lopen. Maar het leek me leuk om met haar mee te doen toen ze het me vroeg. Wandelen doe ik graag.

Zijn hier mensen die mee gaan doen en/of mensen die er toch maar vanaf zien omdat hun wandelmaatje niet is ingeloot?
Heb je al voldoende kilometers gemaakt om 4x40

Km vol te kunnen houden? Dat is wel wat anders dan wandelen leuk vinden.

Ik denk dat het leuk genoeg lopen is in je eentje, dan kun je in je eigen tempo lopen, maar het is ook wel leuk om een maatje te hebben om elkaar te steunen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
We trainen sowieso samen nog voor een andere wandeltocht op tempo.

Morgen staat er 35 km op het programma.
Ik heb gelukkig nooit mee hoeven loten omdat de eerste keer dat ik liep al was voordat er werd geloot en ik daarom elk jaar automatisch mee mag doen. Ik snap wel dat het minder leuk is als je je erop ingesteld hebt om met iemand samen te lopen. Voor mij zou het feit dat je vriendin is uitgeloot geen reden zijn om niet mee te lopen, maar ik heb er de eerste 2 jaar ook zelf bewust voor gekozen om alleen te lopen (heeft ook zeker zijn voordelen in de drukte!). Wel vervelend voor je vriendin trouwens... hoorde ook dat er dit jaar een recordaantal mensen uitgeloot zijn. Succes met trainen!
Gefeliciteerd

Is er geen speciale site waar je dat kunt vinden? Iedereen zoekt toch ook overnachtingsmogelijkheden?

(Wij gaan misschien 2 kamers aanbieden, vandaar!)
Geniet van elke dag!
Jammer zeg om te horen dat je vriendin niet ingeloot is, dat is wel een nadeel van het inloot systeem.

Je kunt volop zoeken naar overnachtingsmogelijkheden, ook op marktplaats. Camping zit vaak al snel vol, maar is ook een optie. Zijn jullie toch nog een beetje samen...en kan ze de gezelligheid hier en daar langs de kant meemaken.

Zelf heb ik hem ook gelopen alleen. Het klinkt niet echt heel gezellig maar onderweg kom je veel mensen tegen. Als mensen zien dat je er ffies doorheen zit ondersteunen ze je en ook als je er niet doorheen zit hoef je om een praatje niet verlegen te zitten......

maar ja met je vriendin lopen is natuurlijk toch het leukst. Succes met de voorbereidingen. Ik kan het iedereen aanraden. Je moet het echt een keer meegemaakt hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven