Inloggen tot je scheel ziet

10-12-2010 13:28 53 berichten
Pffff hier word je toch niet goed van. Zit de godganse dag in te loggen op 't forum (nee ik heb niets beters te doen vandaag).

Zodra ik van topic wissel moet ik weer inloggen wat dan weer mislukt zodat ik 't nog eens moet doen. Dan staat er dat 't mislukt is maar ben ik toch wel ingelogd. En dat is dan viva-logica?

Zo ben weer klaar met gal spuwen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met de zwangerschap?



Heb zelf trouwens geen last van wat jij nu zegt... Maar heb gister wel meerdere klachten gelezen...
Ik word er ook helemaal naar van. Net alweer drie keer moeten inloggen.
Hey Simooon, het gaat prima. Mag nu officieel van de daken gaan roepen. Heb m'n termijnecho achter de rug en die was goed dus echt out in the open "Jippie"



Misschien is 't wel een teken dat ik te lang op 't forum rond hang? hahaha automatische uitlog als je limiet bereikt is
Alle reacties Link kopieren
geen last van, maar nog verwaaid achtergrond meisje en blogs over sneeuwschoenen staan er nog... klopt volgens mij ook niet
Hier ook inlogdrama. Gister heb ik het na 11 pogingen maar opgegeven. Het is wel goed tegen een VFV (Viva Forum verslaving).
Dat verwaaide meisje staat hier ook nog. Vind de trui wel leuk maar nu ken ik 'm wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook last van, heel irritant!
Heb 't al gemeld (net als weet ik hoeveel anderen in 't bug-topic) maar dat is schijnbaar ook zinloos. Er veranderd tenminste niets.
Alle reacties Link kopieren
Oh gelukkig, ik dacht dat het aan mij/mijn laptop lag.



Hier ook een kwestie van de harnekkige aanhouder wint...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uitgelogd en rarar ik kan gewoon reageren, de sukkels.



Gisteren kwam ik er helemaal niet op en toen ben ik van ellende maa rop de mobiele site gaan forummen, kan ook gewoon met je pc.
Hier voordat ik deze post kan posten ook weer opnieuw inloggen....word er ook gek van.
Ik word er ook knettergestoord van (en heb al in verschillende topics lopen mopperen...).
Revenge of the angels?
Ik ben nu volgens het scherm ook niet ingelogd, maar kan wel reageren.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Miek! Spannend zeg! Ik wens je nog een voorspoedige zwangerschap!



Wat raar trouwens dat niet iedereen dan hetzelfde probleem heeft! Ik heb er dus echt geen last van... Zou je toch denken dat als het aan de site ligt dat het dan voor iedereen geldt? Apart!
Ik was na m'n laatste opmerking direct weer uitgelogd. Hele korte ban? (sorry word er een beetje flauw van)
Wees blij Simooon! 't is knap vervelend dus wel fijn dat niet iedereen er last van heeft.
Alle reacties Link kopieren
Viva's gone mad
Kan een forum overspannen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ja dram inderdaad!!



Ik dacht eigenlijk dat manlief erachter zat omdat ik momenteel nogal last heb van studieontwijkend gedrag en mijn man me zo probeert te helpen, haha.
Ik ook!! Ik dacht dat het aan mij lag! Rete irritant..
Als ik ingelogd ben, zie ik verwaaid tanden meisje.

Als ik niet ingelogd ben, zie ik blonde dame met hoedje in d'r hand...
Ik ben gewoon ingelogd lijkt het, want ik kan reageren, maar als ik dan naar "mijn viva" wil, dan doet de site net alsof ik niet ingelogd ben. En dan moet ik dus opnieuw inloggen, heel stom.
quote:Supersoulfighter schreef op 10 december 2010 @ 13:52:

Ik ben gewoon ingelogd lijkt het, want ik kan reageren, maar als ik dan naar "mijn viva" wil, dan doet de site net alsof ik niet ingelogd ben. En dan moet ik dus opnieuw inloggen, heel stom.Ja dat heb ik ook!!! Heel irritant want ik gebruik "Mijn Viva" best vaak. Klein voordeel; ik ken m'n ww ondertussen wel weer uit m'n hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven