Invloed vloggers reclame
donderdag 15 maart 2018 om 15:08
donderdag 15 maart 2018 om 15:13
Goede vraag. Misschien dat het komt omdat er in dit geval om een gezin ging met jonge kinderen,die geen keus hebben in het vlogkeuze van hun ouders en zo aan het werk gezet worden. Ik kan er mijn vinger niet zo goed op leggen.
donderdag 15 maart 2018 om 15:15
Je had beter een andere openingspost kunnen neer zetten, kinderen keuzes en invloed van vloggen.
donderdag 15 maart 2018 om 15:17
Even voor de goede orde. Een gezin had een vlog opgenomen en jij maakt je nu druk om het idee dat die kinderen niet vrijwillig in die vlog voorkwamen?
donderdag 15 maart 2018 om 15:18
Dan zijn vloggers toch niet het probleem maar hoe ouders met hun kinderen en media omgaan?
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
donderdag 15 maart 2018 om 15:20
https://www.looopings.nl/weblog/9413/Ef ... ggers.html Zoiets? maar dan met kinderen?
donderdag 15 maart 2018 om 15:21
donderdag 15 maart 2018 om 15:25
Nee nooit.
donderdag 15 maart 2018 om 15:26
Nee, ik heb het over bedrijven die zoiets als middel inzetten.Pigwidgeon_ schreef: ↑15-03-2018 15:18Dan zijn vloggers toch niet het probleem maar hoe ouders met hun kinderen en media omgaan?
donderdag 15 maart 2018 om 15:30
Wat vind je dan van Pampers reclames? Die baby's kiezen er immers ook niet voor. Of reclames met dieren?
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
donderdag 15 maart 2018 om 15:30
donderdag 15 maart 2018 om 15:31
Ik kijk redelijk wat vlogs, en ik irriteer mij aan mijzelf dat ik ze toch ga zitten kijken. Want eigenlijk vind ik ze irritant (en toch kijken hé
)
En het valt mij op dat vloggers vooral dingen promoten die eigenlijk buiten mijn budget vallen. Denk aan A-merken verzorgingsproducten, dure vakantieparken enz.
Dus aan mij hebben ze geen extra klant erbij, maar als die vloggers er een leuk weekje weg door hebben, prima. Zal mij niet zo boeien
En het valt mij op dat vloggers vooral dingen promoten die eigenlijk buiten mijn budget vallen. Denk aan A-merken verzorgingsproducten, dure vakantieparken enz.
Dus aan mij hebben ze geen extra klant erbij, maar als die vloggers er een leuk weekje weg door hebben, prima. Zal mij niet zo boeien
donderdag 15 maart 2018 om 15:39
Dat vind ik heel erg raar, want je hebt zelf nog niets gezien maar je laat je mening afhangen van andere.karin12345 schreef: ↑15-03-2018 15:35Ik heb er altijd veel aan.
Als een plek door heel veel mensen compleet op goede gronden wordt afgekraakt, ga ik daar toch echt niet heen.
En ik vertrouw ook niet alle reviews klakkeloos. Sommige vinden het een hobby online afkraken.
Mijn telefoon word online afgekraakt, ik vind het een prima telefoon.
donderdag 15 maart 2018 om 15:46
Ik probeer er ook "doorheen" te kijken.8102 schreef: ↑15-03-2018 15:39Dat vind ik heel erg raar, want je hebt zelf nog niets gezien maar je laat je mening afhangen van andere.
En ik vertrouw ook niet alle reviews klakkeloos. Sommige vinden het een hobby online afkraken.
Als er geklaagd wordt over "weinig animatie" of ""niet elke dag schone handdoeken", laat ik het gaan, want dat interesseert me niet.
Maar wel bijvoorbeeld dat de plek vlak naast een drukke weg ligt of de weg erheen moeilijk begaanbaar.
Dat zijn zaken die niet in advertenties staan en je alleen te weten kunt komen door reviews te lezen.
donderdag 15 maart 2018 om 16:31
Maar bedoel je nou dat vloggers reclame maken, of gaat het je om vloggende families waarbij de kinderen geen keuze hebben of ze wel of niet gefilmd worden?
Het eerste heb ik geen bezwaar tegen. Het tweede wel. Hoewel we geen medelijden hoeven te hebben met vloggende gezinnen. Ze worden dik betaald.
donderdag 15 maart 2018 om 16:37
Nee, maar je pakt er de elementen uit die voor jou belangrijk zijn. Ik bel en internet alleen met mijn telefoon, dan is het al snel voldoende. Een ander wil misschien weten hoe goed de camera is, en of in een bepaald tasje past. Of hoe het geluid is. Dat kan belangrijk zijn voor iemand, maar dat is echt gebruikerservaring.8102 schreef: ↑15-03-2018 15:39Dat vind ik heel erg raar, want je hebt zelf nog niets gezien maar je laat je mening afhangen van andere.