Ja Ja opnieuw een kado vraag
dinsdag 27 oktober 2009 om 16:02
Hallo allemaal,
Ik ga binnenkort een weekend weg mt mn vriend aangezien we dan een aantal jaar samen zijn. Nu wil ik natuurlijk een briljant kado geven maar geen weekendjes weg etc aangezien we al een weekend weg zijn dan en geen sieraden want dat draagt hij niet.
En Ik snap dat het vervelend is om weer opnieuw te antworden op zo’n forum onderwerp aangezien er al vele zijn gemaakt.
Alleen hoop ik nu op echte leuke kado’s om te geven, echt een ding wat niets met zn hobby’s te maken heeft, gewoon een nieuw briljant idee. Niet iets standaards, zat zelf een beetje te denken aan een mooie elegante nette naakt foto/schilderij, alleen woont hij nog samen met een vriend van hem en vind dat meer iets wat hij alleen hoeft te zien. dus dat wordt m niet.
Maar ik zoek iig iets nieuws.. Jullie misschien nog ideeen?
iig bedankt ..
Ik ga binnenkort een weekend weg mt mn vriend aangezien we dan een aantal jaar samen zijn. Nu wil ik natuurlijk een briljant kado geven maar geen weekendjes weg etc aangezien we al een weekend weg zijn dan en geen sieraden want dat draagt hij niet.
En Ik snap dat het vervelend is om weer opnieuw te antworden op zo’n forum onderwerp aangezien er al vele zijn gemaakt.
Alleen hoop ik nu op echte leuke kado’s om te geven, echt een ding wat niets met zn hobby’s te maken heeft, gewoon een nieuw briljant idee. Niet iets standaards, zat zelf een beetje te denken aan een mooie elegante nette naakt foto/schilderij, alleen woont hij nog samen met een vriend van hem en vind dat meer iets wat hij alleen hoeft te zien. dus dat wordt m niet.
Maar ik zoek iig iets nieuws.. Jullie misschien nog ideeen?
iig bedankt ..

dinsdag 27 oktober 2009 om 16:21
dinsdag 27 oktober 2009 om 16:25
Als tijdelijke oplossing voor je naaktschilderji probleem... een collage van foto's en plaatjes die met jullie te maken hebben, Heb ik mijn vriend gegeven en hij vond het erg leuk en heeft altijd op zijn (studenten)kamer gehangen en hangt nu nog steeds bij ons in huis. Maar ik had er ook foto's van zijn hobby, vrienden e.d. bij gedaan. Het werd dus niet een kleffe versie van 100x ons samen.
En dan eventueel een kaartje erbij, waarbij je aangeeft dat er over een tijdje een nog veel spannender stukje muurdecoratie aankomt
En dan eventueel een kaartje erbij, waarbij je aangeeft dat er over een tijdje een nog veel spannender stukje muurdecoratie aankomt

Ik wil ook een motto
dinsdag 27 oktober 2009 om 17:06
Een zelf gemaakte waardebon met dingen waar hij uit kan kiezen. Bijv. massage, een mannenavond (bier, chips en voetbal ), een uitgebreid etentje dat jij kookt of wat voor creatiefs je maar kunt bedenken.
En als je erg creatief bent kun je samen een schilderij maken
En als je erg creatief bent kun je samen een schilderij maken
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!