Ja Ja opnieuw een kado vraag

27-10-2009 16:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort een weekend weg mt mn vriend aangezien we dan een aantal jaar samen zijn. Nu wil ik natuurlijk een briljant kado geven maar geen weekendjes weg etc aangezien we al een weekend weg zijn dan en geen sieraden want dat draagt hij niet.

En Ik snap dat het vervelend is om weer opnieuw te antworden op zo’n forum onderwerp aangezien er al vele zijn gemaakt.

Alleen hoop ik nu op echte leuke kado’s om te geven, echt een ding wat niets met zn hobby’s te maken heeft, gewoon een nieuw briljant idee. Niet iets standaards, zat zelf een beetje te denken aan een mooie elegante nette naakt foto/schilderij, alleen woont hij nog samen met een vriend van hem en vind dat meer iets wat hij alleen hoeft te zien. dus dat wordt m niet.

Maar ik zoek iig iets nieuws.. Jullie misschien nog ideeen?

iig bedankt ..
Excursie of activiteit tijdens jullie reis? Iets bijzonders, als een workshop, ofzo. Ik zie op vakantieveilingen.nl altijd leuke dingen voorbij komen, maar dat moet maar net in de buurt zijn.
Ik brei zelf een sjaal voor mijn vriend

Als je nog genoeg tijd hebt, kun je sjaal en muts breien.

Mannen houden vaak van praktische dingen dus geef hem iets wat ie kan gebruiken.
Een luxe etentje

Een rondvlucht

Een vliegles

Een parachutesprong

Een ballonvlucht
quote:vivelle schreef op 27 oktober 2009 @ 16:18:

Ik brei zelf een sjaal voor mijn vriend

Als je nog genoeg tijd hebt, kun je sjaal en muts breien.

Mannen houden vaak van praktische dingen dus geef hem iets wat ie kan gebruiken.Een muts zal ie wel op prijs stellen
alle antwoorden in het wat koop ik voor 100 euro voor mezelf topic kan je beschouwen als een antwoord op deze vraag, scheelt ons een hoop getiep
Als tijdelijke oplossing voor je naaktschilderji probleem... een collage van foto's en plaatjes die met jullie te maken hebben, Heb ik mijn vriend gegeven en hij vond het erg leuk en heeft altijd op zijn (studenten)kamer gehangen en hangt nu nog steeds bij ons in huis. Maar ik had er ook foto's van zijn hobby, vrienden e.d. bij gedaan. Het werd dus niet een kleffe versie van 100x ons samen.

En dan eventueel een kaartje erbij, waarbij je aangeeft dat er over een tijdje een nog veel spannender stukje muurdecoratie aankomt :-)
Ik wil ook een motto
Jezelf met een een strikje erom?
Kijk dat zijn al betere ideeën dan parfum en al die gekke normale dingen. Die website ga ik zeker even bekijken en een sjaal is ook een leuk idee ..

Bedankt
Een zelf gemaakte waardebon met dingen waar hij uit kan kiezen. Bijv. massage, een mannenavond (bier, chips en voetbal ), een uitgebreid etentje dat jij kookt of wat voor creatiefs je maar kunt bedenken.

En als je erg creatief bent kun je samen een schilderij maken
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven