Jouw ergste schaam-dronkenmansgedrag!

13-10-2006 16:51 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aantal mensen kunnen soms zo enorm gaan zeiken na een avondje stappen, gaan alles navertellen; wat ik heb gezegd, hoe ik me heb gedragen..En serieus; als ik ergens een hekel aan heb, is dát het wel. Dat wil je toch niet horen? Als de avond erop zit, zit het erop, geen geouwehoer meer erover, of mensen terugpakken op hun gedrag, niet grappig als je het mij vraagt.



Natuurlijk heb ik wel zo mijn schaam-momentjes.. kan precies invullen hoe ik me ga gedragen als er iets teveel alcohol in het spel is geweest..;

- ga engels tegen mezelf praten op de wc

- probeer die grote player toch een zoen te verkopen

- vertel mensen precies wat ik van ze vind (positief of negatief, maakt me dan geen zak uit)

- word erg handtastelijk (beetje *schaam dat dat dan ook gebeurt naar de mensen waarbij ik juist wat meer uit de hoogte zou moeten doen...)

- blijf drankjes bestellen terwijl ik er al genoeg op heb

- paar one night stands gehad na veel alcohol..





Hm. ik denk nog even verder na, maar om het leed wat te verzachten ben ik benieuwd naar júllie ergste dronkenmansgedrag, waarvan je nu zoiets hebt van....hmm niet zo slim geweest!!

:D
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden, in het studentenhuis waar ik woonde hadden we een movieparty georganiseerd. Iedereen was verkleed als filmster. Superfeestje, in elke kamer ander soort muziek en in de keuken een riante bar

Na middernacht brak er brand uit bij een café vlakbij.(die toen gesloten was) We zijn toen gaan kijken en hebben de nieuwsfoto's gephotobombt als bekende Hollywood sterren zijnde Zoals Elvis met speelgoedgitaar, James Bond, heuse non van sisteract en zelfs Shrek was aanwezig. Helaas werden deze foto's niet gepubliceerd haha, maar de fotograaf kon er wel om lachen.
Luister naar je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
up.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En up....heb me echt zitten bescheuren om alle verhalen! Na de kerst en nieuwjaarsborrels hopelijk nog meer hilarische verhalen. Ik heb er zoveel dat ik me even moet bezinnen op de wel en niet plaatsbare zattevrouws acties....wordt vervolgd!
Alle reacties Link kopieren
Ben halverwege het topic en krijg allemmal flashbacks
Alle reacties Link kopieren
up
Tot 2x toe midden op de dansvloer gekots :pukey: :pukey:
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te zien hoe al deze verhalen over de tijd heen mee geëvolueerd zijn. Mijn twee ergste dronken verhalen zijn van mijn middelbare schooltijd geleden. Ben nog maar 23, maar deze waren zo erg dat ik nooooit meer de ambitie had om deze te opnieuw te ervaren. Nummer 1 is een klassiek verhaal. 17 jaar, gedaan met de examens op het middelbaar, en toevallig een lokaal festivalletje met optredens. Ideaal om meteen na je laatste examen met je vrienden naartoe te gaan. Veel door elkaar beginnen drinken terwijl ik daarvoor amper 1 biertje naar binnen gespeeld kreeg en wat sigaretten gerookt. Van 13u tot 3u snachts nagenoeg nonstop liggen drinken en enkel wat frieten en hamburgers gegeten. Toen ik naar huis stapte deed de frisse lucht en goed en ik dacht dat ik er tegen kon.... tot ik in mijn bed lag en alles meteen storm op zee werd. Vervolgens mijn hele kamer ondergekotst. En en niets beter op gevonden om er een hoop kleren vanuit mijn kleerkast op te leggen. En deze de ochtend erna stiekem tussen de rest van de was gestopt.
Alle reacties Link kopieren
Hee dit topic heb ik nog nooit gezien.
Kan in mijn eentje een topic vullen geloof ik, maar eerst eens kijken hier wat anderen allemaal uitgespookt hebben na een drankje (teveel)

( dit is een ordinaire tvp)
Alle reacties Link kopieren
Op miraculeuze wijze thuis komen, stomdronken. Maar vlak voor de voordeur omvallen in die heer-lijk liggende bosjes, en in slaap vallen. Want alles is comfortabel als ik gedronken heb, en ook doodnormaal. Het bleken grotendeels brandnetels. Besefte ik een paar uur later.
Alle reacties Link kopieren
Onder invloed van alcohol voel je die zaken niet altijd. Wat vaak beter is op het moment zelf. Heb onlangs 3 dagen na een festival spannende fietsritjes naar huis meegemaakt na een mix van cocktails en bier, niet zo bevorderend voor het reactievermogen.
Thuisgekomen na een avond met veel te veel drank op. Dan naar de wc moeten om te kotsen maar zo draaierig zijn van de hoeveelheid alcohol dat ik middenin de grote kamerplant viel in de woonkamer. En vervolgens met plant en al op de grond terechtkwam,

Ja dat was wel de aller ergste. :rofl:

Verder vooral zuipavonden gehad die met kotsen eindigden, al dan niet over de tapijttegels. Gelukkig had ik er een aantal extra besteld voor 'ongelukjes' dus het was wel steeds snel opgelost. :-D

Een keer op weg naar huis de heg in gelopen en een paar meter verderop tegen een lantaarnpaal geknald.

En inderdaad veel en veel te eerlijk / openhartig worden.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend op een totaal onverwachte avond erachter gekomen dat ik op mijn 24 de eerste ouderdomsverschijnselen toon. Ik ben erachter gekomen dat mijn spijsvertering niet meer van goud was gemaakt van toen ik 18-23 jaar was. Omdat mijn laatste kater van letterlijk jaren geleden was en ik in 2018 in het weekend veel op de lappen ben geweest in danscafé's in de buurt merkte ik dat mijn alcoholtolerantie exceptioneel gestegen was. Dan sinds december tot nu bijna niet meer weggeweest door een drukke periode in mijn laatste jaar op de universiteit die gelukkig goed is afgelopen. Vervolgens terug naar afgelopen zaterdag met enkele goede vrienden afgesproken die ik al een tijdlang niet meer had gezien, natuurlijk ging er alcohol vloeien, véél alcohol zelfs. We trokken naar een lokaal danscafé en het gezelschap was heel goed, de drank vloeide rijkelijk en de muziek was op en top in orde, het ideale recept om "one of those nights" te worden, een nacht om op terug te blikken. Dit was het geval tot omstreeks half 3 s'nachts, toen de Duvel in mijn maag opeens lelijk tegen mij begon te keren en ik met rillingen en een enorm gestoorde lichaamstemperatuur naar huis waggelde en het komende uur niet meer van de WC weg te halen was. Had sinds 2014 (!) niet meer overgegeven van de alcohol. één lichtpuntje aan deze ervaring was dat, omdat ik alles eruit was gekomen ik de dag erna buiten wat lichte hoofdpijn weinig tot geen last had van mijn maag. Bleef overall wel een leuke nacht weliswaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven