Kadobon!
dinsdag 9 maart 2010 om 19:08
Hallo,
Ik ben onlangs verhuisd, En gisteren vond ik toevallig in een van de verhuisdozen een kadobon van de blokker ter waarde van 15,-!
Leuk dacht ik, Dan ga ik daar lekker een huispak van kopen!
Alleen nu las ik de bon net goed door, En toen stond erop dat de bon 1 jaar geldig is na uitgifte, De bon is gekocht eind 2005!
We zijn dus al bijna 5 jaar verder, En heb de bon dus nu bij toeval gevonden.
Zou ik de bon nu nog in kunnen leveren?
Ik vind het een beetje zonde als ik hem niet meer kan inleveren want dat betekent dus dat 15,- weggegooid is.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben onlangs verhuisd, En gisteren vond ik toevallig in een van de verhuisdozen een kadobon van de blokker ter waarde van 15,-!
Leuk dacht ik, Dan ga ik daar lekker een huispak van kopen!
Alleen nu las ik de bon net goed door, En toen stond erop dat de bon 1 jaar geldig is na uitgifte, De bon is gekocht eind 2005!
We zijn dus al bijna 5 jaar verder, En heb de bon dus nu bij toeval gevonden.
Zou ik de bon nu nog in kunnen leveren?
Ik vind het een beetje zonde als ik hem niet meer kan inleveren want dat betekent dus dat 15,- weggegooid is.
Bedankt voor jullie reacties.
dinsdag 9 maart 2010 om 20:39
En mochten ze hem nu niet meer accepteren, dan is dit een goed alternatief: www.doneerkadobon.nl
Van de site: Wat is Doneerkadobon?
Stichting Doneerkadobon is opgericht op 15 april 2008. De stichting helpt in geld en/of goederen diverse aangesloten goede doelen, die kinderen in binnen- en buitenland een betere kwaliteit van leven geven door (eventueel verlopen) kadobonnen in te zamelen. Daarnaast zij giftcards (met eventuele restbedragen) ook van harte welkom.
Van de site: Wat is Doneerkadobon?
Stichting Doneerkadobon is opgericht op 15 april 2008. De stichting helpt in geld en/of goederen diverse aangesloten goede doelen, die kinderen in binnen- en buitenland een betere kwaliteit van leven geven door (eventueel verlopen) kadobonnen in te zamelen. Daarnaast zij giftcards (met eventuele restbedragen) ook van harte welkom.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 9 maart 2010 om 20:42
Dan heb ik een soortgelijke vraag: ik heb nog een cadeaubon van ¤ 50,00 van Lincherie die ik nooit ingewisseld heb (ja, shoot me ).
Daar staat alleen een uitgiftedatum op, 31 december 2007, verder nergens iets over verdere geldigheid. Volgens de tekst die hierboven ergens gequote staat zou ik deze dus nog in kunnen wisselen?
Daar staat alleen een uitgiftedatum op, 31 december 2007, verder nergens iets over verdere geldigheid. Volgens de tekst die hierboven ergens gequote staat zou ik deze dus nog in kunnen wisselen?
dinsdag 9 maart 2010 om 20:42
quote:BrightEyes80 schreef op 09 maart 2010 @ 20:39:
[...]
Maar welk een eerlijkheid, chapeau
(En nu stop ik met mijn off topic gebazel...)
Daar wil ik wel graag aan toevoegen dat ik niet in een dergelijke outfit de deur uit ga, ik bezit ook echte kleding. Zelfs elegante vrouwelijke toestanden, al zou je dat nu niet zeggen. Normaal zie ik er best leuk uit
Zelfs voor een festival trek ik in elk geval nog een andere broek aan, dan blijven dus alleen die elegante truien en t-shirts over.... Oh, en om de horror compleet te maken; ik heb crocs.
(ik vind het off-topic gebazel anders best aardig)
[...]
Maar welk een eerlijkheid, chapeau
(En nu stop ik met mijn off topic gebazel...)
Daar wil ik wel graag aan toevoegen dat ik niet in een dergelijke outfit de deur uit ga, ik bezit ook echte kleding. Zelfs elegante vrouwelijke toestanden, al zou je dat nu niet zeggen. Normaal zie ik er best leuk uit
Zelfs voor een festival trek ik in elk geval nog een andere broek aan, dan blijven dus alleen die elegante truien en t-shirts over.... Oh, en om de horror compleet te maken; ik heb crocs.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 9 maart 2010 om 20:55
quote:Marels schreef op 09 maart 2010 @ 20:42:
[...]
Je dwingt me hiermee toch weer te reageren...
Crocs??
Laat over één ding geen onduidelijkheid bestaan: (ook) ik ben geen modepoppetje, hoor.
Maar velours en Crocs zouden verboden moeten worden!
En verder ben ik niet zo moeilijk
[...]
Crocs??
Laat over één ding geen onduidelijkheid bestaan: (ook) ik ben geen modepoppetje, hoor.
dinsdag 9 maart 2010 om 21:00
dinsdag 9 maart 2010 om 21:01
Och ja, in mijn gothicperiode heb ik genoeg velours gedragen, bij voorkeur zwart
Ik ben het overigens helemaal met je eens over Crocs en tokkiebroeken, maar ja. Zoals iedereen tracht ik een goed excuus te hebben voor die Crocs, en ook dáár ga ik niet mee de deur uit. Maar toch, ik heb ze wel, dus daar gaat mijn imago.
Red ik het nog met leuke spijkerrokjes, jurkjes en híppe schoenen? Nee zeker?
Ik ben het overigens helemaal met je eens over Crocs en tokkiebroeken, maar ja. Zoals iedereen tracht ik een goed excuus te hebben voor die Crocs, en ook dáár ga ik niet mee de deur uit. Maar toch, ik heb ze wel, dus daar gaat mijn imago.
Red ik het nog met leuke spijkerrokjes, jurkjes en híppe schoenen? Nee zeker?
dinsdag 9 maart 2010 om 21:02
quote:BrightEyes80 schreef op 09 maart 2010 @ 20:55:
[...]
Crocs??
Mijn leukste huispak is EN velours EN van Kruidvat EN 15 euro.
Dus, ja, ik je EN moeilijk EN zeiken. Dat eeuwige gekat en gekift hier altijd. Bah.
[...]
Crocs??
Mijn leukste huispak is EN velours EN van Kruidvat EN 15 euro.
Dus, ja, ik je EN moeilijk EN zeiken. Dat eeuwige gekat en gekift hier altijd. Bah.
dinsdag 9 maart 2010 om 21:02
quote:thee schreef op 09 maart 2010 @ 21:00:
Met alles eens met Marels! Vooral met de wederom, hoe hoe verrassend vele lullige reacties.
TO, zoals er al meer zeggen hier, kans dat de bon gewoon nog wel geldig. Succes met uitzoeken en evt. uitkiezen van iets!! En veel plezier in je nieuwe huis.
Jij hebt ook Crocs en tokkiebroeken?
Nee, serieus, ik vond die ene reactie die ik quote ook vooral nogal jammer. Wat een oordelen weer.
Met alles eens met Marels! Vooral met de wederom, hoe hoe verrassend vele lullige reacties.
TO, zoals er al meer zeggen hier, kans dat de bon gewoon nog wel geldig. Succes met uitzoeken en evt. uitkiezen van iets!! En veel plezier in je nieuwe huis.
Jij hebt ook Crocs en tokkiebroeken?
Nee, serieus, ik vond die ene reactie die ik quote ook vooral nogal jammer. Wat een oordelen weer.
dinsdag 9 maart 2010 om 21:06
Maar ik vind het ook hoor Thee, ik bedoel, láát TO lekker een huispak kopen van dr cadeaubon... Al kocht ze een roze dildo met een strikje er om, als zij dat leuk vindt...
Ik word ook een beetje moe van het feit dat er zodra er crocs/uggs/birckenstocks in een topic voorbij komen, dat er iemand een opmerking moet maken over dat je die maar moet verbranden en daarna verbieden. Laat iedereen lekker zijn eigen smaak hebben.
Ik word ook een beetje moe van het feit dat er zodra er crocs/uggs/birckenstocks in een topic voorbij komen, dat er iemand een opmerking moet maken over dat je die maar moet verbranden en daarna verbieden. Laat iedereen lekker zijn eigen smaak hebben.
dinsdag 9 maart 2010 om 21:09
woensdag 10 maart 2010 om 06:02
Ik wou niet kiften, ik wist gewoon niet wat een huispak was. Ik zag een soort carnavalspak voor me waarin je verkleed gaat als huis. En dat vond ik nogal... typisch. Ik snap nu dat een huispak een velours joggingpak is waaronder men crocs draagt? En ze verkopen het bij blokker en kruidvat? (wist niet eens dat je daar kleren kon kopen joh)
Ik heb het nu even gegoogled en je hebt ze zelfs voor honden!
Tof
Ik heb het nu even gegoogled en je hebt ze zelfs voor honden!
Tof
I only get one shot at life - so I shoot to kill
donderdag 11 maart 2010 om 13:27
vrijdag 12 maart 2010 om 21:44
quote:Marels schreef op 09 maart 2010 @ 21:06:
Maar ik vind het ook hoor Thee, ik bedoel, láát TO lekker een huispak kopen van dr cadeaubon... Al kocht ze een roze dildo met een strikje er om, als zij dat leuk vindt...
Ik word ook een beetje moe van het feit dat er zodra er crocs/uggs/birckenstocks in een topic voorbij komen, dat er iemand een opmerking moet maken over dat je die maar moet verbranden en daarna verbieden. Laat iedereen lekker zijn eigen smaak hebben.Crocs verbranden lijkt me niet slim, de geur van verbrand plastic is vaak niet te harden.
Ik word ook een beetje moe van het feit dat er zodra er crocs/uggs/birckenstocks in een topic voorbij komen, dat er iemand een opmerking moet maken over dat je die maar moet verbranden en daarna verbieden. Laat iedereen lekker zijn eigen smaak hebben.Crocs verbranden lijkt me niet slim, de geur van verbrand plastic is vaak niet te harden.
zaterdag 13 maart 2010 om 13:45
zaterdag 13 maart 2010 om 14:17
quote:Strawberry86 schreef op 13 maart 2010 @ 13:45:
Nou ik heb het hoofdkantoor van blokker gemaild.
En ik heb net een mailtje terug gehad.
Dat ik de verlopen kadobon op kan sturen naar de klantenservice, En dan krijg ik zo spoedig mogelijk een nieuwe geldige kadobon van dezelfde waarde terug..
Dat is pas service!!
Tof en snel.
Ik had ook gemaild over iets naar Go-Tan, helaas konden ze niets voor me doen want product uit assortiment, maar kreeg ook snel reactie.
Veel plezier met iets leuks uitzoeken om je nieuwe bon te verzilveren!
Nou ik heb het hoofdkantoor van blokker gemaild.
En ik heb net een mailtje terug gehad.
Dat ik de verlopen kadobon op kan sturen naar de klantenservice, En dan krijg ik zo spoedig mogelijk een nieuwe geldige kadobon van dezelfde waarde terug..
Dat is pas service!!
Tof en snel.
Ik had ook gemaild over iets naar Go-Tan, helaas konden ze niets voor me doen want product uit assortiment, maar kreeg ook snel reactie.
Veel plezier met iets leuks uitzoeken om je nieuwe bon te verzilveren!