kadotip voor feest
woensdag 7 maart 2018 om 07:09
Heb een uitnodiging voor een feest gekregen,hun kennende pakken ze flink uit,dus wil ik een mooi kado geven.
Het gaat over een stel van 60+ maar ze reizen zelf nog veel dus hotelovernachting etc word het niet.
Nu dacht ik aan een bon voor uit eten ofzo,want een bon voor iets met activiteiten doen valt af ivm rolstoel.
Iemand een leuke tip voor een bon,of andere suggesties??
Het gaat over een stel van 60+ maar ze reizen zelf nog veel dus hotelovernachting etc word het niet.
Nu dacht ik aan een bon voor uit eten ofzo,want een bon voor iets met activiteiten doen valt af ivm rolstoel.
Iemand een leuke tip voor een bon,of andere suggesties??
woensdag 7 maart 2018 om 13:41
Ligt eraan welke bonnen het zijn. Die uitjes en pluimen zijn vaak erg beperkt in keuze en tijd.daenerys79 schreef: ↑07-03-2018 13:29ik snap dat dus niet want ik vind bonnen juist fijn en ik gebruik ze altijd.
Ik heb ook nog ergens een borrelbon, die is verlopen want niet te gebruiken in een leuke tent in de buurt.
Zelfde met een dinerbon van een jaar of wat geleden. Dan moet ik best ver voor iets waar ik blij van word qua eten.
Maar bonnen die niet snel verlopen en meer algemeen zijn maak je mij ook blij mee hoor.
Of die echt van mijn favowinkel/merk of restaurant zijn. Maar dat moet je dus net weten of hebben gevraagd.