Kermis!

31-07-2010 18:02 35 berichten
Nu het zomer is, is het weer tijd voor de kermis!! Leuke misselijk-makende attracties (waar ik niet in durf, ben een held op sokken), snoepkraam met zuur-stokken (kaneel!), draaimolentjes en suikerspinnen.

Waar maak jij graag gebruik van op de kermis?

Totaal aantal stemmen: 22

Eendjes vangen (5%)
Het spookhuis! (9%)
Dat spel waarbij je iets moet proberen te pakken met zo&#039 (5%)
De állerwildste, állercoolste attractie die er is, ik ben ni (18%)
Ik haat kermissen.. (64%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sanmi schreef op 31 juli 2010 @ 18:50:

Bij ons in de stad komt altijd een kermis bij een vierdaagsfeest in de stad. Wij krijgen dan: een kar waar je kip kunt kopen, een draaimolen, een bank wat ronddraait en botsauto's en dat was het wel zo'n beetje. Niet echt wow zeg maar.Woon je in een dorp denk ik,als die kermis zo klein is?
quote:misschicken schreef op 31 juli 2010 @ 22:58:

Die botsauto's worden ook altijd overgenomen door de hangjongeren die het als vermaak zien om andere mensen bewust zeer te doen door met zijn allen je karretje te torpederen, ook als je met een kind zit.

daarom moet je ook op een tijd gaan dat die hangjongeren nog:

a) in bed liggen

of

b) op hun dagbesteding zitten
Kermis is leuk op lagere schoolleeftijd. Daarna alleen nog voor mensen die kermis gebruiken om zich vol te laten lopen.

Attracties zijn cliche en overpriced. Als je gek bent op attracties ga je beter naar 'n pretpark.
Vol te laten lopen, met wat?
met bier natuurlijk
quote:Starshine schreef op 01 augustus 2010 @ 09:09:

[...]

daarom moet je ook op een tijd gaan dat die hangjongeren nog:

a) in bed liggen

of

b) op hun dagbesteding zittenLaat de kermis dan net gesloten zijn...
O, ik dacht met wijnballen en zo..
quote:misschicken schreef op 01 augustus 2010 @ 16:18:

[...]

Laat de kermis dan net gesloten zijn...wel nee, de kermis is vanaf de middag(12 of 1 uur) gewoon open (hier dan) en dan zitten die hangjongeren gewoon op school.
quote:Starshine schreef op 01 augustus 2010 @ 17:44:

[...]

wel nee, de kermis is vanaf de middag(12 of 1 uur) gewoon open (hier dan) en dan zitten die hangjongeren gewoon op school.Hier gaat het pas open om 4 uur, als de scholen dicht zijn. Oh en op zondag gesloten, want op zondag mag je geen pret hebben in dit gat.
oh ja, da;s balen.

Enfin, ik ben desondanks ook al jaren niet meer op de kermis geweest hoor. Maar op mijn werk is er elk jaar drie dagen feest incl een aantal kermisattracties. Kun je tenminste lekker in de botsauto's zonder hangjeugd (nou ja, alleen hanggehandicapten dan, maar die zijn leuk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven