Kitler de achtste
donderdag 8 oktober 2015 om 12:48
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
donderdag 15 oktober 2015 om 11:55
donderdag 15 oktober 2015 om 12:00
Trouwens nog bedankt een ieder die me heeft geadviseerd in de 'beste vriendin' kwestie. Ik heb het inmiddels 'uitgemaakt' en kreeg me toch een emmer stront over me heen daarna! Gelijk overal geblokkeerd. Ik moest maar snappen dat ze nou eenmaal niet zo goed was met 'de dood' hahha das een mooie. Lekker lullig ook want tja ik ben er ook niet zo goed mee. Maar het is het leven he. En dat leven is niet alleen maar lol. Ik heb haar aangegeven dat ik oprecht voor haar hoop dat zij betere 'vrienden' om zich heen gaat hebben tegen de tijd dat een van haar ouders er niet meer is al hoop ik natuurlijk voor haar dat die gewoon braaf 100 worden. En dat haar reactie dus precies illustreert waarom ik er dus geen trek meer in heb. Ik voel me 10 kg lichter en besef dat ik dit al veeeeeel eerder had moeten doen.
donderdag 15 oktober 2015 om 12:00
donderdag 15 oktober 2015 om 12:04
quote:roan2013 schreef op 15 oktober 2015 @ 12:01:
Tard, balen had het gelezen...
Ja ach ook dat hoort bij het leven. Les voor mij is als het niet meer werkt ook al is het ooit leuk geweest, kappen ermee. Zo werkt dat in liefdes relaties maar blijkbaar ook in vriendschappen. Mijn eeuwige vergevingsgezindheid zit me gewoon in de weg en dat vertroebelt bij mij het besef dat iemand gewoon ronduit egoistisch en lullig bezig is.
Mijn man zei al 'die is totaal niet in staat om haar eigen aandeel in het geheel te zien en gaat nu lopen miepen tegen jou, in plaats van te respecteren dat ze je met rust moet laten omdat je in de rouw bent. Die snapt er overduidelijk geen zak van'
Tard, balen had het gelezen...
Ja ach ook dat hoort bij het leven. Les voor mij is als het niet meer werkt ook al is het ooit leuk geweest, kappen ermee. Zo werkt dat in liefdes relaties maar blijkbaar ook in vriendschappen. Mijn eeuwige vergevingsgezindheid zit me gewoon in de weg en dat vertroebelt bij mij het besef dat iemand gewoon ronduit egoistisch en lullig bezig is.
Mijn man zei al 'die is totaal niet in staat om haar eigen aandeel in het geheel te zien en gaat nu lopen miepen tegen jou, in plaats van te respecteren dat ze je met rust moet laten omdat je in de rouw bent. Die snapt er overduidelijk geen zak van'