Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
dinsdag 11 augustus 2015 om 21:12
quote:TardarSauce schreef op 11 augustus 2015 @ 21:04:
[...]
Ik kan er ook niet tegen. Als de katten staan te koerken en daarna de boel onder kotsen
En man maar weigeren het op te ruimen.
Euhm, pippo, 1 van de 2 is van u hé! Hier, een dweil! Maak gezellig kennis, gebruik het!
[...]
Ik kan er ook niet tegen. Als de katten staan te koerken en daarna de boel onder kotsen
En man maar weigeren het op te ruimen.
Euhm, pippo, 1 van de 2 is van u hé! Hier, een dweil! Maak gezellig kennis, gebruik het!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
dinsdag 11 augustus 2015 om 21:15
dinsdag 11 augustus 2015 om 21:22
dinsdag 11 augustus 2015 om 21:31
quote:Enora schreef op 11 augustus 2015 @ 21:24:
Aaaah Tardar, wat zielig! Zo beroert en dan bij je lurven gepakt worden! Ik verplaats mijn katten al kotsend wel altijd snel naar het zeil . Makkelijker opruimen. En ik pak, als het kan, alsvast een prop pleepapier. Anders eet de ander de boel op .Gatver!
Aaaah Tardar, wat zielig! Zo beroert en dan bij je lurven gepakt worden! Ik verplaats mijn katten al kotsend wel altijd snel naar het zeil . Makkelijker opruimen. En ik pak, als het kan, alsvast een prop pleepapier. Anders eet de ander de boel op .Gatver!
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.