Kitlers & friends part 4

17-08-2015 15:28 3006 berichten
Kitlers and friends kitleren voor de vierde keer weer vrolijk verder. En we hebben er nog steeds de grootste lol in!

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3

Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.

We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:12
Reden: x
% gewijzigd
Wat flauw. Je krijgt wel alles tegelijk voor de kiezen nu, he?
Ja weet je. Ik heb ook weleens momenten dat ik even een paar facebook en app vrije uren inlas. Dan lig ik in bad. Of in de tuin. Of ik slaap. Of ik heb migraine. Ik ben niemand daarover verantwoording schuldig maar toch voel ik me als ik dat lees een slechte vriendin. Een 'ik merk dat je er niet bent...ik spreek je snel' had meer dan volstaan. Doordat ik zo emo ben loop ik me bij elke confrontatie met de buitenwereld af te vragen of ik onredelijk ben door de situatie of dat ik daadwerkelijk een punt heb. Ik wil niet overkomen als een drama queen die het alleen maar over zichzelf kan hebben. Normaliter sta ik ook dag en nacht in de start blokken voor iedereen maar ja dat gaat nu even niet. Tenzij ik ten koste van mezelf ga handelen maar wie raapt me dan weer op?
Oh Kitlers en friends. Ik voel mij nu een ontzettende partypooper in dit topic.

Maar heb nu éindelijk het lef om toch een berichtje hier te doen.

Elke dag lees ik heel stiekem mee in dit topic. Op zware dagen geeft me dit een hele grote glimlach. Nee nu eerlijk, ik zit hardop te grinniken.

Mag ik ook mee schrijven en lachen? Nog een paar posts en dan kan ik ook plaatjes plakken.
Tuurlijk!!!! De rode loper hou je tegoed. Op mobiel kan ik geen plaatjes plakken. Wees welkom sherlotte.
Nou, probeer dan maar eens wat grenzen te stellen, want niemand verwacht van je dat je op elk moment paraat staat. Met telefoon, WhatsApp, Facebook, e-mail, forum, etc., is het alsof je altijd maar bereikbaar moet zijn op al die manieren. Maar waarom zou je? Ik doe mezelf dat niet meer aan. Als iemand mij direct moet spreken, dan is er de telefoon. Neemt er niemand op, dan bel later nog maar eens. Maar ik ga niet elke dag alle communicatiemethoden checken of iemand misschien een belangrijk berichtje voor mij heeft. Deed ik dat wel, dan geeft mij dat zoveel onrust, dan ben ik constant bang om iets over het hoofd te zien. Nergens voor nodig.

Je zei eerder al dat je incasseringsvermogen nu wat minder is, dus dit is HET moment om je grenzen nog beter aan te geven (als je tenminste weet waar ze liggen ). Dit is het moment om extra lief en mild voor jezelf te zijn, om eens wat egoïstischer te zijn, jezelf op 1 te zetten. Alleen zo kom je door zo'n kloteperiode heen. En dat doe ik ook. Mezelf op 1, alle rest daarna. En dat heeft vriendschappen gekost en een hoop pijn en moeite, maar aan de andere kant ben ik nog nooit zo lang niet depressief geweest, terwijl er toch af en toe drama in het leven doorsijpelt. Dus, blijkbaar doe ik het prima zo. En de mensen die ik kwijt ben geraakt, mis ik ook niet meer. Doordat ik hen niet meer heb, is er ruimte voor andere mensen met wie ik veel meer heb. Dus ja.

Het begint allemaal met grenzen bewaken.
Voor Sherlotte:

Dankjewel!

Ikeaverslaafde, tijdje terug heb ik mijn vorige account laten anonimiseren. Omdat ik er even doorheen zat en mijn topics die omhoog springen niet kan beheren. In het centraal moderator topic had jij daar op gereageerd. Ik wil nog heel graag zeggen dat ik het onzettend lief vind en dat het me even heel goed deed.

Dankjewel!
Sherlotte, dan weet ik denk ik wie jij bent/was. Ik maak me soms heel boos over dat stomme gedoe met eigen actieve topics niet kunnen beheren. Volgens mij is dat heel makkelijk te fixen namelijk. Maar ja, nu heb je wel een heel toffe nieuwe nick!
quote:SherlotteHolmes schreef op 21 augustus 2015 @ 01:19:

Dankjewel!

Ikeaverslaafde, tijdje terug op 3 augustus heb ik mijn vorige account laten anonimiseren. Omdat ik er even doorheen zat en mijn topics die omhoog springen niet kan beheren. In het centraal moderator topic had jij daar op gereageerd. Ik wil nog heel graag zeggen dat ik het onzettend lief vind en dat het me even heel goed deed.

Dankjewel! Irritant is dat. Ik heb ook een nieuwe Nick daarom. Te contronterend.
Hoop dat het beter met je gaat nu, Sherlotte.
Ja precies Sauce, maar ik heb me weer in het topic aangesloten waar het om ging. een heel heel fijn groepje.

Maar slecht nieuws komt nooit alleen. Dat was toen ook de reden. Maar de kitlers plaatjes hebben me ook geholpen hier. vaak helemaal scheef in mijn panty gezeten.
@ikea bedankt voor je post. Ik vind grenzen aangeven heel lastig. Want dan ben ik bang dat ik niemand meer over hou. Of ik reageer te overtrokken. Vind het gewoon niet tof en ga ervan aan mezelf twijfelen. Zo krijg ik niet helder uitgelegd dat ik wel naar een metal concert ga (lekker verstand op nul) en dan geen last heb van een mensen massa omdat ik opga in de herrie maar dat ik gillend gek word zodra ik de drukte van Amsterdam CS inloop.
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 augustus 2015 @ 01:25:

[img]http://www.teamjimmyjoe.com/wp-content/ ... ok-big.jpg[/img]
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
@Tardar, mensen zijn niet consequent en logisch, dus waarom zou je moeten uitleggen waarom je wel naar zo'n concert gaat en niet naar Amsterdam Centraal? Stoppen met uitleggen. Dat is ook een tactiek trouwens, want hoe meer redenen je geeft, hoe meer de ander die redenen onderuit kan proberen te halen. Echte vrienden hoeven niet 10 redenen te horen waarom je het één wel en het ander niet doet.
Sauce, ik volg jouw topic ook. Alleen niet gereageerd omdat ik niet echt iets zinnigs heb te melden daar. Maar kan die ruier daar wel schieten. Vind dat zo oneerlijk tegenover jou.

Zoals hier al eerder werd gezegt, als er geen zichtbare schade door jouw toe doen is ontstaan, dan zou ik het ook niet melden. Ik heb daar ook werkelijk waar geen idee over. Ik zou het zelfde als jullie gehandeld hebben denk ik. Ik hoop echt dat de boel geseponeerd word.

Die metalconcerten herken. Ben ook een metalwijf in hart en nieren. Lekker uit mijn plaat gaan en lekker verstand op nul. Na mijn mental break down heb ik ook lekker een metalfestival bezocht en dat heeft me zo goed gedaan.
En dan trotseer ik dat gevoel en ga toch naar Amsterdam wat overigens Super gezellig was. Om vervolgens nu een sneer te krijgen. Maar dan ga ik rationaliseren en denk ik 'och wellicht had zij ook een kutdag vandaag'. Ik wil iemand niet afvallen. En dus jaja loop ik mezelf voorbij. Ik zal echt harder moeten worden
Niet harder worden, maar milder voor jezelf juist.
@Tar, jij had ook een kutdag vandaag, waarom mag jij wel een sneer ontvangen van haar? Waarom zou je voor jezelf veel hogere standaarden hanteren dan voor anderen?
Hoi Doortje, trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven