Kitlers & friends part 4
maandag 17 augustus 2015 om 15:28
Kitlers and friends kitleren voor de vierde keer weer vrolijk verder. En we hebben er nog steeds de grootste lol in!
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3
Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.
We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3
Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.
We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:12
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
zondag 23 augustus 2015 om 11:05
quote:SherlotteHolmes schreef op 21 augustus 2015 @ 16:00:
[afbeelding]
Yeeeeeeh plaatje plak.
Mannen inderdaad... Ik ben stuurvrouw, maar als er dan passagiers even in de stuurhut komen kijken, kijken ze mij ook altijd raar aan. Of zeggen 'oh jij zit hier voor de sier zeker? Dan heeft de kapitein ook nog wat moois om naar te kijken.'
Sommige mannen denken echt dat vrouwen nitwits zijn en alleen een kunstje bij het aanrecht kunnen doen.
Omg die mensen wil je toch slaan?
Ik heb niet zo heel veel tijd om te forummen, wegens mooi weer, vandaar dat ik al twee weken luvv acties hou. Ik lees wel mee, maar ik loop zo'n 20 bladzijden achter.
Knuffel voor iedereen die het nodig heeft, tegen de tijd dat ik bijgelezen ben is grob van dr gif af, kia van " wat het dan ook is waar ze last van heeft" af, ziet max eruit als de nieuwe angelina jolie, en heeft sauce een baby en is het rechtbank verhaal iets uit het verleden.
Welkom aan alle nieuwe meeschrijvers
[afbeelding]
Yeeeeeeh plaatje plak.
Mannen inderdaad... Ik ben stuurvrouw, maar als er dan passagiers even in de stuurhut komen kijken, kijken ze mij ook altijd raar aan. Of zeggen 'oh jij zit hier voor de sier zeker? Dan heeft de kapitein ook nog wat moois om naar te kijken.'
Sommige mannen denken echt dat vrouwen nitwits zijn en alleen een kunstje bij het aanrecht kunnen doen.
Ik heb niet zo heel veel tijd om te forummen, wegens mooi weer, vandaar dat ik al twee weken luvv acties hou. Ik lees wel mee, maar ik loop zo'n 20 bladzijden achter.
Knuffel voor iedereen die het nodig heeft, tegen de tijd dat ik bijgelezen ben is grob van dr gif af, kia van " wat het dan ook is waar ze last van heeft" af, ziet max eruit als de nieuwe angelina jolie, en heeft sauce een baby en is het rechtbank verhaal iets uit het verleden.
zondag 23 augustus 2015 om 12:40
[quote]melbrw schreef op 23 augustus 2015 @ 11:05:
[...]
[/quote]
[...]
tis goed bedoeld
zondag 23 augustus 2015 om 13:20
quote:melbrw schreef op 23 augustus 2015 @ 11:05:
[...]
zo lang?!
[...]
zondag 23 augustus 2015 om 13:24
Hier wordt je blij van
, mits je de instructies opvolgt.
http://thecuriousbrain.com/?p=68677
tis goed bedoeld
zondag 23 augustus 2015 om 13:30
quote:Nobelenobody schreef op 23 augustus 2015 @ 13:24:
Hier wordt je blij van
Hier wordt je blij van
zondag 23 augustus 2015 om 13:32
zondag 23 augustus 2015 om 13:34
quote:TardarSauce schreef op 23 augustus 2015 @ 13:30:
De details zijn TMI maar het bleef nog lang gezellig in huize TardarSauce en om 4 uur slachts had ik het echt wel gehad. Ben ook geen 18 meer.....
Straks ff koffie zetten voor die presentator van het nieuwe programma 'help mijn buren zijn klussers'4 uur 's nachts? Misschien is het meer tijd voor 'Bonje met de buren'?
De details zijn TMI maar het bleef nog lang gezellig in huize TardarSauce en om 4 uur slachts had ik het echt wel gehad. Ben ook geen 18 meer.....
Straks ff koffie zetten voor die presentator van het nieuwe programma 'help mijn buren zijn klussers'4 uur 's nachts? Misschien is het meer tijd voor 'Bonje met de buren'?