Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
Ja inderdaad en mijn man is zo leuk om de auto te pakken omdat hij anders wel 5 hele minuten door de regen naar de trein moest. Hij vergeet voor het gemak even dat ik nu voor mijn huisartsafspraak een kwartier heen en een kwartier terug door de regen mag fietsen. En het is nog mijn auto ook. Het gaat hier harder en harder regenen en ik moet over 20 minuten weg dus mijn humeur is even niet zo goed geloof ik.
Hij 'vergeet' wel vaker dat ik ook nog dingen moet doen op een dag
Het valt me op dat het OF veelste bloed heet is OF het is kutweer. Gewoon 20 graden met een waterig zonnetje bestaat niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat2 schreef op 27 juli 2015 @ 09:56:

Hij 'vergeet' wel vaker dat ik ook nog dingen moet doen op een dag Mannen meestal zijn ze leuk maar af en toe
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ach ja nog een week bij deze werkgever, dan is hij weer een week vrij (bouwvak) en dan gaat hij hier in het dorp werken en dat is 5 min fietsen dus dan ben ik mijn auto nooit meer kwijt. Ik zeg bewust 'mijn' auto want meneer vond het onzin dat ik hem kocht. Guess what na een jaar staat er ruim 30.000 km extra op de teller en mijn aandeel daarin is nog geen 20%. En wie mag de APK weer gaan regelen want het is mijn auto? Exactemundo. Ik. Als er wat stuk blijkt te zijn idem want mijn auto.

Ik vind mijn man echt een lieverd maar niet als het om die auto gaat.
@Grumpy, hier is het andersom. Vooral omdat ik geen rijbewijs heb, dus wat moet ik met een auto. Maar ja, auto met chauffeur is soms best handig.
quote:ikeaverslaafde schreef op 27 juli 2015 @ 10:21:

[afbeelding]
Mannen en auto's.... Ben getrouwd met een autofreak dus dan weet je het wel

Hahah geweldige plaatjes weer! Ik ben inmiddels weer thuis. Tot op de draad natgeregend dus jammer dat ik geen shampoo op mijn kop had gedaan want dan had ik niet meer hoeven douchen lol. Afijn mag nu 3 cycli gaan temperaturen prima gaan we doen.

Ben ik gemeen omdat ik de huisarts keihard maar dan ook echt keihard heb uitgelachen toen die zei dat we wel 2x in de week minimaal moeten klussen?

KLUSSEN... de HA gebruikt klussen alsof het een officiële benaming is. Waarom ben ik dat dan nooit in mijn biologieboek tegengekomen...

heb je niet gevraagd of hij soms hier meeleest?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het is een zij en nee ik durfde er niet over te beginnen. Maar de kans is vrij groot toch? Of wordt Klussen ook op andere fora gehanteerd?
geen idee, misschien op babybrabbel? Je wordt alleen zo wel reteherkenbaar he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Klussen...

quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2015 @ 12:17:

geen idee, misschien op babybrabbel? Je wordt alleen zo wel reteherkenbaar he Alleen voor de huisarts en die heeft een beroepsgeheim
Bovendien, áls die HA al meeleest op viva lijkt het me heel sterk dat ze in dit topic zit. En trouwens aan mijn reactie merkte ze al dat ik moest lachen om klussen.
Ah god dat doen ze hier dus ook altijd. Op een kleed, op een kussen, op de trap. Nooit eens lekker buiten in de tuin ofzo.
quote:Grobbekuiken schreef op 27 juli 2015 @ 13:06:

[afbeelding]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven