Kitlers the sequel
woensdag 22 juli 2015 om 21:20
Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.
De vorige keer in Kitlers....
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
maandag 27 juli 2015 om 09:55
Ja inderdaad en mijn man is zo leuk om de auto te pakken omdat hij anders wel 5 hele minuten door de regen naar de trein moest. Hij vergeet voor het gemak even dat ik nu voor mijn huisartsafspraak een kwartier heen en een kwartier terug door de regen mag fietsen. En het is nog mijn auto ook. Het gaat hier harder en harder regenen en ik moet over 20 minuten weg dus mijn humeur is even niet zo goed geloof ik.
maandag 27 juli 2015 om 10:00
quote:GrumpyCat2 schreef op 27 juli 2015 @ 09:56:
Hij 'vergeet' wel vaker dat ik ook nog dingen moet doen op een dag Mannen meestal zijn ze leuk maar af en toe
Hij 'vergeet' wel vaker dat ik ook nog dingen moet doen op een dag Mannen meestal zijn ze leuk maar af en toe
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 27 juli 2015 om 10:05
Ach ja nog een week bij deze werkgever, dan is hij weer een week vrij (bouwvak) en dan gaat hij hier in het dorp werken en dat is 5 min fietsen dus dan ben ik mijn auto nooit meer kwijt. Ik zeg bewust 'mijn' auto want meneer vond het onzin dat ik hem kocht. Guess what na een jaar staat er ruim 30.000 km extra op de teller en mijn aandeel daarin is nog geen 20%. En wie mag de APK weer gaan regelen want het is mijn auto? Exactemundo. Ik. Als er wat stuk blijkt te zijn idem want mijn auto.
Ik vind mijn man echt een lieverd maar niet als het om die auto gaat.
Ik vind mijn man echt een lieverd maar niet als het om die auto gaat.
maandag 27 juli 2015 om 11:54
Hahah geweldige plaatjes weer! Ik ben inmiddels weer thuis. Tot op de draad natgeregend dus jammer dat ik geen shampoo op mijn kop had gedaan want dan had ik niet meer hoeven douchen lol. Afijn mag nu 3 cycli gaan temperaturen prima gaan we doen.
Ben ik gemeen omdat ik de huisarts keihard maar dan ook echt keihard heb uitgelachen toen die zei dat we wel 2x in de week minimaal moeten klussen?
KLUSSEN... de HA gebruikt klussen alsof het een officiële benaming is. Waarom ben ik dat dan nooit in mijn biologieboek tegengekomen...
Ben ik gemeen omdat ik de huisarts keihard maar dan ook echt keihard heb uitgelachen toen die zei dat we wel 2x in de week minimaal moeten klussen?
KLUSSEN... de HA gebruikt klussen alsof het een officiële benaming is. Waarom ben ik dat dan nooit in mijn biologieboek tegengekomen...