Kittens zien bewegen
maandag 9 mei 2016 om 13:35
Onze kat is zwanger en we zijn er uiteraard mee naar de dierenarts geweest om te vragen hoe lang ze al zwanger is. Destijds zeiden ze rond de 30-42 dagen,... We zien de kittens nu een paar dagen al goed bewegen maar mevrouw eet nog goed en huppelt vrolijk rond. Vanaf hoe veel dagen zijn de kittens normaal gesproken te zien? Dat ze bewegen...
maandag 16 mei 2016 om 14:32
O mooi, dat klinkt goed, mooi dat jullie er Maine Coone door de mix gooien, helemaal voor! Ik ben gewoon altijd voor het welzijn van het dier. Bv Franse Bulldogjes zonder neus, vind ik ook niks. Als er ziektes of zwaktes zijn, gooi er idd een ander ras bij want dat helpt als een tiet, hahaha. Ik heb ooit een kruising Franse Bulldog met Stafford gezien, leuk hondje was dat! Supersociaal met andere honden, zag eruit als een Franse bull maar dan lichtbruin. Lijkt mij twee vliegen in een klap oplossen: de ontbrekende neus van de bull en het anti-sociale van de stafford naar andere honden toe. Allebei vervelende eigenschappen, ja toch.
Maar ik maak me geen zorgen dat jullie niet echt aan het dier denken, ik heb nogal een vooroordeel tegen fokkers, ook hobby-fokkers maar de laatste, zijn meestal wel okee. Ik zou het fijn vinden als meer fokkers erin stonden zoals jullie!
Maar ik maak me geen zorgen dat jullie niet echt aan het dier denken, ik heb nogal een vooroordeel tegen fokkers, ook hobby-fokkers maar de laatste, zijn meestal wel okee. Ik zou het fijn vinden als meer fokkers erin stonden zoals jullie!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
maandag 16 mei 2016 om 14:40
Dat klopt inderdaad, zo zijn er fokkers die Perzen door fokken op de platte neuzen wat gewoon heel zielig is omdat ze het wel degelijk benauwd hebben en ook vaker longproblematiek hebben. Die mixen van rassen helpen idnerdaad heel goed, zijn vaak sterkere beestjes met goede eigenschappen van beide rassen. Wij zijn inderdaad gewoon een hobby - fokker: het welzijn van de katten staat ten alle tijden voorop en we hebben hier en daar eens een nestje. Inderdaad jammer dat niet alle fokkers er zo in staan!
maandag 16 mei 2016 om 18:38
dinsdag 17 mei 2016 om 16:50
quote:Amily schreef op 16 mei 2016 @ 18:38:
[...]
Neeeeee nog niks! Is nu minimaal dag 66..... Al wel voorweeen en ze slaapt veel, maar eet ook nog steeds... Hoe gaat het met die van jou?Oh dan kan het nu ieder moment gebeuren, spannend! Hier gaat het erg goed, moeder en Kids zijn tevreden en groeien gelukkig goed
[...]
Neeeeee nog niks! Is nu minimaal dag 66..... Al wel voorweeen en ze slaapt veel, maar eet ook nog steeds... Hoe gaat het met die van jou?Oh dan kan het nu ieder moment gebeuren, spannend! Hier gaat het erg goed, moeder en Kids zijn tevreden en groeien gelukkig goed
woensdag 18 mei 2016 om 09:41
quote:Girlybraiding schreef op 17 mei 2016 @ 16:50:
[...]
Oh dan kan het nu ieder moment gebeuren, spannend! Hier gaat het erg goed, moeder en Kids zijn tevreden en groeien gelukkig goed Oh wat fijn! Ze heeft gister een slijmprop verloren en verliest nu steeds meer slijm.... Veel graafbewegingen en is onrustig.
[...]
Oh dan kan het nu ieder moment gebeuren, spannend! Hier gaat het erg goed, moeder en Kids zijn tevreden en groeien gelukkig goed Oh wat fijn! Ze heeft gister een slijmprop verloren en verliest nu steeds meer slijm.... Veel graafbewegingen en is onrustig.
woensdag 1 juni 2016 om 11:49
Dan ga ik ook meedoen mijn poes Krijgt een van deze Dagen ook kittens !!
Zij is een Maine coon en de papa is een ragdoll .ze is zo ontzettend dik !! Vandaag zitten we op dag 62 .
Ze heeft al wat slijm verloren en zit constand plekjes te zoeken. En te krabben in de twee dozen die klaar Staan..
[img]null[/img]
Zij is een Maine coon en de papa is een ragdoll .ze is zo ontzettend dik !! Vandaag zitten we op dag 62 .
Ze heeft al wat slijm verloren en zit constand plekjes te zoeken. En te krabben in de twee dozen die klaar Staan..
[img]null[/img]
woensdag 1 juni 2016 om 21:41
quote:Diana321 schreef op 01 juni 2016 @ 11:49:
[img]null[/img]Oh wat leuk! Dan kan het nu niet lang meer duren. Hihi grappig bij ons is juist papa maine coon en mama ragdoll
[img]null[/img]Oh wat leuk! Dan kan het nu niet lang meer duren. Hihi grappig bij ons is juist papa maine coon en mama ragdoll