Klaag maar raak

12-12-2011 13:15 59 berichten
Zo, een topic om eens flink te klagen.

Ik begin:

Net nu, in december, moet de wasmachine stuk gaan en moeten we voor een dure reparatie opdraaien.

Ik ga nooit meer gemeubileerd huren, zoveel dingen stuk, is gewoon niet normaal meer.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de knuf, had ´m nodig.
Wat ben ik blij dat ik geen PMS takkewijf ben.
He bah, ik heb helemaal geen zin om te werken. Ik heb bijna vakantie dus geen zin om naar het werk te gaan.
Lekker, even klagen. Over iets onbenulligs.

Ik weet dat je er niet over mag klagen maar ik baal er wel van dat ik 32 uur per week stage moet lopen (nog ruim zeven maanden lang) en ik daar "maar" 200 euro bruto voor krijg. Ik hou er nog geen 150 euro aan over, netto. Ja, ik weet het... verwende studenten maar er zijn studiegenoten die meer dan het dubbele krijgen. De verschillen zijn gewoon groot. Daarbij werk ik vanaf het begin al vrij zelfstandig (kantoorbaan). Zoek veel dingen zelf uit, pas als ik het gewoon echt niet weet vraag ik om uitleg. En ik neem wel allerlei taken over van collega's. Geen punt hoor het is wel lekker goedkoop om de stagiaire dat te laten doen natuurlijk en o ja, sommige collega's zijn zo gericht op het help-ik-moet-productie-draaien dat er amper tijd is om even wat social talk te doen... beetje leven in de brouwerij a.u.b. denk ik dan.

tot zo ver. Tot de volgende keer.
Mijn man snurkt........ Elke avond, ik word er gek van.
Mijn vader kan eten wat hij wil zonder aan te komen en zonder te sporten. Ik moet me de ballen uit de broek sporten om op gewicht te blijven. :(
Ik baal dat ik soms zo kan balen van dingen, voornamelijk gedrag of óngedrag van mensen (collega's vaak ) waar ik uiteindelijk als enige last van heb.
quote:Blusher schreef op 12 december 2011 @ 21:39:

Lekker, even klagen. Over iets onbenulligs.

Ik weet dat je er niet over mag klagen maar ik baal er wel van dat ik 32 uur per week stage moet lopen (nog ruim zeven maanden lang) en ik daar "maar" 200 euro bruto voor krijg. Ik hou er nog geen 150 euro aan over, netto. Ja, ik weet het... verwende studenten maar er zijn studiegenoten die meer dan het dubbele krijgen. De verschillen zijn gewoon groot. Daarbij werk ik vanaf het begin al vrij zelfstandig (kantoorbaan). Zoek veel dingen zelf uit, pas als ik het gewoon echt niet weet vraag ik om uitleg. En ik neem wel allerlei taken over van collega's. Geen punt hoor het is wel lekker goedkoop om de stagiaire dat te laten doen natuurlijk en o ja, sommige collega's zijn zo gericht op het help-ik-moet-productie-draaien dat er amper tijd is om even wat social talk te doen... beetje leven in de brouwerij a.u.b. denk ik dan.

tot zo ver. Tot de volgende keer.

Misschien een hele kleine (schrale) troost maar heb een jaar onbetaald stage gelopen en was echt afbeulwerk... kreeg aan het einde een VVV bon van 10 gulden (was nog in de guldentijd). Doet nog steeds pijn wanneer ik er aan denk

Sterkte !!
Ik heb barstende koppijn. Net als vorige week. Waarom heb ik koppijn als het weekend op het punt staat te beginnen? Dat wil ik niet!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven