Klaagmuur

dinsdag 29 juli 2008 om 15:56
ik heb wel iets te klagen!
heb sinds gisteren een puppy! een fantastisch, lief, klein, schattig hondje.
Maar waar ik het dus niet mee eens ben: hondenbelasting!
Ik mag nu nog niet met hem gaan wandelen, maar als ik dat straks ga doen zal ik zijn poep opruimen! ik heb er zelf ook een grote hekel aan als ik een drol tegenkom.
Een kattenbezitter (die vaak zijn dier los rond laat lopen zonder dat hij/zij weet wat zijn/haar kat uitspookt) betaalt ook geen katten belasting, dus waarom een hondenbezitter wel???
hier wilde ik even over klagen.....
Maar zal netjes de belasting betalen hoor! dat dan weer wel....
heb sinds gisteren een puppy! een fantastisch, lief, klein, schattig hondje.
Maar waar ik het dus niet mee eens ben: hondenbelasting!
Ik mag nu nog niet met hem gaan wandelen, maar als ik dat straks ga doen zal ik zijn poep opruimen! ik heb er zelf ook een grote hekel aan als ik een drol tegenkom.
Een kattenbezitter (die vaak zijn dier los rond laat lopen zonder dat hij/zij weet wat zijn/haar kat uitspookt) betaalt ook geen katten belasting, dus waarom een hondenbezitter wel???
hier wilde ik even over klagen.....
Maar zal netjes de belasting betalen hoor! dat dan weer wel....
dinsdag 29 juli 2008 om 16:06
Ik wil even heel even klagen over het feit dat ik niet meer mag roken en drinken nu ik zwanger ben. En dat ik last heb van mn rug en niet meer lang kan staan.
Dat al mijn vrienden alle festivals bezoeken en heel veel lol hebben en ik in mn eentje thuis zit zucht....
Dat ik uitslag krijg van de zon terwijl ik zonnen zo lekker vind!!!
Oh ja en dat ik zometeen nooit meer met bier EN sigaretje aan de bar kan hangen!!!!
Zo dank voor de uitlaatklep ha ha ha
Liefs,
eve
Dat al mijn vrienden alle festivals bezoeken en heel veel lol hebben en ik in mn eentje thuis zit zucht....
Dat ik uitslag krijg van de zon terwijl ik zonnen zo lekker vind!!!
Oh ja en dat ik zometeen nooit meer met bier EN sigaretje aan de bar kan hangen!!!!
Zo dank voor de uitlaatklep ha ha ha
Liefs,
eve
dinsdag 29 juli 2008 om 16:08
Vandaag begin ik met mijn vriend de tweede procedure deze maand. De eerste tegen onze vorige werkgever die ons niet wil uitbetalen, nadat we ons helemaal uit de naad gewerkt hem voor hem. En de tweede tegen het makelaarskantoor, omdat de woning totaal niet was zoals beloofd... Betalen nu al 2 maanden dubbel huur en zo rijk zijn we niet
Zal blij zijn als dit allemaal over is...

dinsdag 29 juli 2008 om 18:07
Ik wil even spuien over een vriend van mijn vriend...
Dit heerschap heeft net een uitkering aangevraagd en gekregen, maar verzet zich ondertussen nog steeds met hand en tand tegen 'het systeem'. Maar ondertussen wel van mijn zuurverdiende centen uitkering trekken en urgentie krijgen bij de wbv, omdat hij al die jaren zogenaamd zwerver is geweest (lees: wilde niet werken want dan zou hij slaaf van het systeem zijn). En dan ******* mij ook nog eens een slaaf noemen omdat ik al wel 4 jaar sta ingeschreven.
Man, je weet ten eerste niet eens wat slavernij is als je mensen in nederland slaven noemt en ten tweede, waar haal je het recht vandaan om tegen het systeem te zeiken terwijl datzelfde systeem jou van ONS (als in hardwerkende mensen) geld een uitkering geeft? Zomaar gratis en voor niks???
Zo. Poeh. Dat lucht op.
(Ongenuanceerd verhaal, maar ik wilde jullie de achtergrond van mijnheer besparen).
Dit heerschap heeft net een uitkering aangevraagd en gekregen, maar verzet zich ondertussen nog steeds met hand en tand tegen 'het systeem'. Maar ondertussen wel van mijn zuurverdiende centen uitkering trekken en urgentie krijgen bij de wbv, omdat hij al die jaren zogenaamd zwerver is geweest (lees: wilde niet werken want dan zou hij slaaf van het systeem zijn). En dan ******* mij ook nog eens een slaaf noemen omdat ik al wel 4 jaar sta ingeschreven.
Man, je weet ten eerste niet eens wat slavernij is als je mensen in nederland slaven noemt en ten tweede, waar haal je het recht vandaan om tegen het systeem te zeiken terwijl datzelfde systeem jou van ONS (als in hardwerkende mensen) geld een uitkering geeft? Zomaar gratis en voor niks???
Zo. Poeh. Dat lucht op.
(Ongenuanceerd verhaal, maar ik wilde jullie de achtergrond van mijnheer besparen).
dinsdag 29 juli 2008 om 19:02
Nou SD, zo ken ik er ook wel eentje hoor, een vrouwelijke dan. Bijstand ontvangen, gezond maar te beroerd om te werken, wel fijn op allerlei vage manieren bijklussen en ook nog durven te beweren dat ze het zo wel fijn vindt allemaal. Fijn tijd voor haar hobbies en alleen maar stappen stappen en nog eens stappen. O ja, en kerels het hoofd op hol brengen!
Bah! 38 jaar en zo onvolwassen...bah bah bah!
Bah! 38 jaar en zo onvolwassen...bah bah bah!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
dinsdag 29 juli 2008 om 19:04
En normaliter ben ik geen klagert, maar vandaag even wel. Ik heb last van hormonia, moet al 2 dagen ongesteld worden maar het komt maar niet los. Wel buikpijn, rugpijn, pijn in mijn bovenbenen en zweetaanvallen (ja, zelfs nu het hier kouder is godzijdank)....
Zo, dat lucht even lekker op! Goed idee hoor Aruba, zo'n klaagmuur...
Zo, dat lucht even lekker op! Goed idee hoor Aruba, zo'n klaagmuur...
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....

vrijdag 1 augustus 2008 om 16:52
Ik wilde er al speciaal een topic voor openen, om alles te kunnen droppen wat je stom vindt, maar er bestaat al een klaagtopic... Oke even gal spuien nu.
Stom...
... dat mijn benzinetank vaker leeg is dan vol
... dat appels niet net zo lekker zijn als repen chocolade
... filmpjes op GeenStijl
... dat mijn vriend daar verslaafd aan is
... dat al mijn planten doodgaan
... dat ik nog steeds niet de jackpot van de staatsloterij heb gewonnen
... dat ik altijd knoei op mijn witte broek en op de donkere nooit
... dat er mensen hebben geprotesteerd tegen de aanhouding van Karadzic
... dat ik altijd 'hap' wanneer ik uit de tent word gelokt
Nu jullie...
Stom...
... dat mijn benzinetank vaker leeg is dan vol
... dat appels niet net zo lekker zijn als repen chocolade
... filmpjes op GeenStijl
... dat mijn vriend daar verslaafd aan is
... dat al mijn planten doodgaan
... dat ik nog steeds niet de jackpot van de staatsloterij heb gewonnen
... dat ik altijd knoei op mijn witte broek en op de donkere nooit
... dat er mensen hebben geprotesteerd tegen de aanhouding van Karadzic
... dat ik altijd 'hap' wanneer ik uit de tent word gelokt
Nu jullie...
vrijdag 1 augustus 2008 om 17:21
Pffff even klagen over mijn kater hoor! Heel de dag mijn maag al van streek, en dat terwijl ik gisteren voor mijn gevoel niet eens echt dronken was. Heb wel ergere staten van dronkenschap gehad, maar deze kater is nieuw. Gelukkig geen hoofdpijn dat valt dan wel weer mee maar aan eten moet ik nog steeds niet denken.
maandag 4 augustus 2008 om 10:30
Oh ik heb er ook nog één.
Hetzelfde stuk uitschot als in mijn vorige post beschreven, stond gisteravond tegen me te schreeuwen, me te beledigen, heel overheersend. Bemoeide zich met relatieproblemen van vriend + mij, ik zit momenteel slecht in mijn vel en was zo in shock dat ik alleen maar zat te trillen op de bank... Hoe halen mensen het in hun hoofd. Afschieten die handel wat mij betreft!
Hetzelfde stuk uitschot als in mijn vorige post beschreven, stond gisteravond tegen me te schreeuwen, me te beledigen, heel overheersend. Bemoeide zich met relatieproblemen van vriend + mij, ik zit momenteel slecht in mijn vel en was zo in shock dat ik alleen maar zat te trillen op de bank... Hoe halen mensen het in hun hoofd. Afschieten die handel wat mij betreft!
woensdag 6 augustus 2008 om 09:03
Pfff als het om zaken gaat kunnen dingen nog frusterender zij he.
Ik wil weer even klagen over de hele medische wereld. Niet iets specifieks maar gewoon hoe ze met mensen om gaan. Soms, soms heb ik het gevoel dat ze gewoon niks geven om mijn lijf en mijn leven. Je moet overal zelf achteraan want je even begeleiden in de wirwar van regels, behandelingen en instanties zullen ze je niet.
Ik wil weer even klagen over de hele medische wereld. Niet iets specifieks maar gewoon hoe ze met mensen om gaan. Soms, soms heb ik het gevoel dat ze gewoon niks geven om mijn lijf en mijn leven. Je moet overal zelf achteraan want je even begeleiden in de wirwar van regels, behandelingen en instanties zullen ze je niet.