Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
En ik ga gewoon beter weer bestellen! Reuma is bagger!!! En regen is daarin een super ellendige factor. Laat staan dat als de zon schijnt maar het wel vochtig is. Ook zo "fijn" volgens mij of niet Leo?!

*besteld aangename temperatuur en droge lucht*
Oh Leo wat kl*te dat je zo'n pijn hebt. Ik heb dezelfde aandoening dus ik weet wat het is. Ik weet niet of je medicijnen wilt gebruiken, maar sinds ik Lyrica gebruik is mijn kwaliteit van leven er met 200 % op vooruit gegaan. Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest omdat ik ook altijd pijn had. Vandaag toevallig voor het eerst weer aan het meeschrijven

En voor de kleine, als je googled op: knutselen, knippen, plakken, kom je een scala aan mogelijkheden tegen om te doen met de kleine.

Sterkte
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
quote:eleonora schreef op 21 juli 2009 @ 09:57:

[...]

Meidz, wil je geloven dat ik er gewoon vaker van naar het tzelet moet dan normaal? Ik ben helemaal mijn regelmaat kwijtz van de weeromstuitdtz........

Lieve Noor,

Wat ben je toch een heerlijke muts.

Ook een leuke site voor die schattige kleine engel van je is:

wwwspeelzolder.com

Echt een site voor Fien.

Ik ga morgen struinen en posten. Heb de Godganzedag bezoek gehad.

Was wel erg gezellig hoor, daar niet van, ik heb genoten.
FF een blom voor leo (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)

Oeps,het is een bosje geworden....nou ja,verdien je ook wel!!

Dikke en hoop snel op betere tijden voor je
hey Leo,

lees het net pas (schaamsmiley)

je hebt mijn nummer en mailadres.

Lieve Leo, goedemorgen. Hopelijk voel je je vandaag beter. (f)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Lieve tante Leo,

Timini leent je zijn/haar knuffeltje, omdat ie het zo vervelend voor je vindt dat je je rot voelt...

Wat zijn jullie toch trouw, ik sta er elke keer weer versteld van....

Elmerveer, jij bent echt een engel.

(f)

Zoebiedoebiedoewaaa, ik vind je zo lief en geweldig, jammer dat je er niet tegen kunt als ik dat zeg, ik blijf het gewoon toch doen.......

Sjaan, even bijtetteren met jou lijkt me wel een feest eigenlijk, bellen maar even dan, dat is lekker snel

O tante Dalma, wat lief, ik zal 'm knuffelen hoor, die knuffel!

Mormelelina, dank je wel voor de bloemen!

Barba, wat is Lyrica? Ik gebruik nu ontstekingsremmers en soms spierontspanners, en paracetamol natuurlijk maar wat is Lyrica voor medicijn?

Alle andere meisjes, dank je wel weer voor de lieve woorden en met mij gaat het wel goed hoor en zelfs als het niet goed gaat dan komt het wel weer goed, ik heb er alle vertrouwen in, onze situatie is tenslotte helemaal niet uitzichtloos of zo, het is alleen een rotperiode geweest en we moeten nog even dealen met de naweeën zeg maar. Fien en ik zijn een team, we meppen ons door die vakantie heen hoor en aan pijn ben ik gewend, komt goed!

(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)
Voor Eleonora en Fien

Plus een virtuele knuffel,voor de meppende dames.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Oh dank je, Leo. Nu ben ik dubbel blij dat ik het topic even van heel ver beneden weer ge-upt heb.

Vooruit, als ik hier dan toch ben, dan stuur ik je nu een

Dat is weer een andere dan die van vanmorgen. Kun je ze leuk bij elkaar zetten. En bij al die andere.

Ja, wat een topic is dit! Hartverwarmend.
... hoezo nu weer 2x?
Leo, ik ben ook van de fybro.

Heb in slechte periodes ook gehad dat ik dan 3x per week door de fysio zachtjes gemasseerd werd. Gewoon om de boel beetje soepel te houden. Volledig vergoed.
Even een flower brengen
Hey Leo, hopelijk is de pijn een beetje gezakt en heeft Fien een toffe dag gehad!

liefs
voor Leo

hartverwarmend topic trouwens.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hoi Leo,

Ik vermoed/lees denk dat je al overspoeld wordt maar voor wat het waard is.. vanaf 1 augustus ben ik op vakantie in Drenthe, alwaar ik van plan ben voor het huisje te gaan zitten en een zwembadje op te blazen. Ik heb een hele blije babydochter in dat badje, dus als jij en Fien dat leuk zouden vinden, komen we jullie zo halen.

Maar in ieder geval
Leo wat een geweldig topic is dit toch. Meis je hebt de vakantie van Fientje om voor je er erg in hebt.

Hou je taai he, jij geweldig, groots meelevend mens.

Lekker puh.

Gewoon even een (f)

En blijf goed voor jezelf en voor Fien zorgen he!
Meis, ik lees nu pas het hele topic door en wens je ook van mijn kant natuurlijk héél veel sterkte. Hoop dat je gisteren ook ff lekker je eigen ding hebt kunnen doen en je er van opgeknapt bent.

Heb geen kinderen, dus kan je verder geen tips geven. Maar ik zie hier heel wat tips voorbij komen, dus dat komt ook vast wel goed.

Ik denk in ieder geval ook aan je!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Als het daar net zo druilerig (en koud!) is als hier: lekker met Fientje op de bank kruipen met een dun dekentje over jullie saampjes en een leuke film aanzetten. Heerlijk!

Dikke voor jou Leo, wat ben je toch een prachtmens.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Leo
Leo, heb je toevallig een Action bij je in de buurt?

Ik heb voor Snaak een mandje gegeven, en gezegd dat ze voor 5 euro knutselspullen uit mag zoeken, en ze is er al dagen zoet mee!! Dus ontzettend leuk tijdverdrijf en het kost ook nog eens niks.

Offeh.. lust ze pizza? Lekker zelf pizza maken, zelf deeg rollen en beleggen! Ben je ook alweer een uurtje verder, en ook erg leuk om te doen!

Owja, je bent net verhuisd, heb je niet nog een restje behang? Trek haar lijfje over en laat haar zelf lekker haar mooiste kleren "aantrekken" door deze er in te kleuren, ook heel leuk om te doen met dit rotweer! (en erg groot, dus ook wel zeker van een uurtje plezier!)
hoop dat je een leuke dag hebt gehad leo
Ik ben druk aan het bakken geweest voor allen die steun nodig hebben.

Hier wat brownies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven