Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Tja,dan begint het normale leven weer he

Ik was vanavond sporten,eerst een half uurtje gefietst en daarna een uur Pilates,erg leuk.

Op H heb ik 2 foto's gezet waarop mn nieuwe haar te zien is

Voorlopig hou ik het zo,vind het erg leuk!
Moggeh!

JM is net op de motor vertrokken voor een paar dagen. Niet echt het mooiste weer, hopelijk wordt het nog beter.

Leuk, je haar!
Dank je!

Balen voor JM zeg,J heeft dat ook weleens(wel vaker maar goed..) gehad
Hij smste net, hij is er (Duitsland, Eiffel) en daar is het beter. Hopelijk de komende dagen ook, hij is maandag weer thuis.
Lekker! En ook een fijn gevoel dat ie op de bestemming is.

J is ook daar geweest vorig jaar,mooie omgeving.

Mn auto moet morgen gekeurd,ik heb m net weggebracht.Ellendig vind ik dat altijd!
Jeee wat een regen...... Ben bang dat het riool het hier niet helemaal aankan, ik hoor gekloek.

Hopelijk is Duitsland inderdaad beter Juultje.

Mijn eerste echte werkweek zit er weer bijna op. Zwaar maar ook oke. Ik heb wel leuke klassen tot nu toe.

MB vond het erg leuk op de voetbaltraining. Morgen is daar een open dag en gaan ze ook foto's maken van de spelers. Daar gaan ze voetbalplaatjes van maken die je strak bij AH kan sparen. (hier in de stad dan) leuk he?
Wat leuk dat MB het naar zijn zin heeft op voetbal.

De regen komt hier ook weer met bakken naar beneden, bah. Volgend weekend lijkt het wel beter te worden, ik hoop het maar, want dan ga ik met mijn moeder een weekendje naar Maastricht. Ik vind het nu wel sneu voor JM.

Verwacht je problemen met je auto, Luni?
Hier is de regenpijp gebarsten die onder de tuin doorloopt,we hebben een enorm gat in de tuin nu,tegen de pui aan,helemaal verzakt.

Ik verwacht altijd problemen met mn auto Juultje Aan de passagierskant is ook een enorme plek doorgeroest(niet dat ie daarop afgekeurd wordt,heeft niets met apk te maken)maar een collega is zo aardig dat ie er een nieuw spatbord op gaat zetten voor me. T is wel een hobby-ist(?) maar het kost niet veel en ik heb m toch niet dagelijks nodig.

Leuke foto's heb je geplaatst Juultje(H)

Mokkie,leuke actie van die voetbalplaatjes,zal ie wel helemaal vet vinden(of hoe heet dat tegenwoordig??)
Oeps, das minder! Wel te repareren?

Aardig van je collega, hopelijk valt de keuring mee morgen. Gaat ie ook meteen voor een beurt?

Foto's zijn een kleine selectie, we hebben erg veel foto's gemaakt...
Ja hij krijgt gelijk een beurt,doe ik eigenlijk meestal wel.

Hier een foto van het gat

Je kan goed zien dat dat JD en JZ broer en zus zijn zeg,erg leuk!

Ik ga naar bed,ben best moe. Gisteren Pilates gedaan en ik heb me toch een spierpijn,brrr.Vooral die diepliggende spieren!
Das een aardig gat zeg!

Er is een foto bij waar JM, JD en JZ met zijn drietjes op staan, die vind ik ook erg leuk, duidelijk vader en kinderen
Goeiemorgen!

Ja dat is zeker duidelijk te zien ook,maar geen twijfel dat jij de moeder bent hoor

Het gat is nu profesorisch opgevuld en maandag maken ze het goed,het is nu ook geen weer ervoor natuurlijk.Of dat maandag wel zou zijn is een tweede natuurlijk maar daar heb ik nu geen boodschap aan.De aannemer belde me om kwart voor 8 al!!

O ja, dat is natuurlijk een groot voordeel van een huurhuis, daar hoef je niet zelf voor te zorgen dat het gemaakt wordt. Volgens mij wordt het vanaf dinsdag weer beter trouwens.

Ik ga straks lekker onder werktijd naar de kapper Moest voor de vakantie al, maar geen tijd meer voor gehad, het ziet er dus echt niet meer uit...
De baas zit in het buitenland zeker

Als het verder dan een meter van het huis af was geweest dan hadden we er mooi zelf voor op moeten draaien,het uiterste eind van het gat is wel verder dan een meter haha,zo groot is het.

Nog een weekje werken en dan een week vrij,lekker!! Mn collega komt volgende week weer 2x wat uurtjes aanwezig zijn.Zij zegt dat het arbeidstherapeutisch is maar volgens mijn baas moet ze gewoon aan de slag,ze is voor die uren hersteld gemeld.

Ik denk dat het gewoon weer een aantal uren ergernis wordt, mn andere collega stond al helemaal gespannen toen ze het hoorde

Ik zit me rot te vervelen..niets te doen en wat er was is al klaar. J haalt me op als hij naar huis gaat,scheelt weer

Auto viel mee,wat lampjes,filter van een of ander iets en apk.
Jee Luni, dat ziet er heftig uit. Gelukkig idd dat de woningbouw dit moet maken.

Hier is het echt heftig geweest, de regen. Mijn school is voor een groot deel ondergelopen waardoor grote chaos op school was gisteren. En bij ons eigen huis lekt(e) het dak op zolder.

Luni, fijn dat de auto/apk meeviel. Ik vind het ook altijd weer spannend of ie er een beetje goed (niet te duur) doorkomt..
Achteraf viel het iets minder mee maar nog steeds onder mn budget. Hij rijdt weer als een zonnetje in elk geval

Ik ben lekker wezen sporten vanmorgen,gisteren was een vriendin van me hier te eten en Wii-en en het was erg gezellig,veel wijn gedronken ook dus ik had mn wekker gezet. Nu is de alcohol er wel uit denk ik

Wat een bende bij jullie op school zeg,de leerlingen zullen het niet zo erg gevonden hebben denk ik?

Vanavond is er hier weer 'disco' , we gaan met zn vieren(4 meiden),gezellig!
Nou,het was hier net zo druk gisterenavond als bij de 'disco'gisteren

Het was toch wel gezellig,maar de zaal was niet half gevuld Volgende keer beter! Ik rolde om 1 uur mn bed in,zo even wat opruimen hier en vanmiddag is er open dag in de sportschool,ga ik even kijken.De gezelligheid maar binnen zoeken,buiten is het triest!
Das niet zo leuk nee, een disco die zo leeg is. Hoe was de open dag vandaag?

JZ heeft erg slecht geslapen vannacht, hij is erg verkouden, dus zijn neus zit dicht. Hopelijk slaapt hij vannacht beter! Ik heb alles uit de kast getrokken: neusspray, luuf, hoofdeinde bed omhoog, doorgesneden ui naast het bed, net nog een fles melk erin. Als het niks wordt heb ik nog paracetamol achter de hand. Vandaag de hele dag bij mijn ouders geweest. Was gezellig, broer was er ook. Nichtje heeft haar been weer uit het gips, ze kan er alleen nog amper op lopen, de kracht moet er weer in terug komen en weer soepel worden. Morgen is JM er weer!
Open dag was gezellig(las ik op Twitter hahaha)

Ben thuis gebleven,heb me op de was gestort en wat andere noodzakelijke huishoudelijke klusjes,gedouched en daarna in een schoon huispak gehesen

Hoe laat verwacht je hem? Lekker!
Hij was er om half 1 al, lekker op tijd dus. Zo leuk, we hebben allebei Google Maps op onze telefoons, we kunnen dan van elkaar zien waar we zijn. Ik kon dus zien dat hij onderweg was en dat hij er bijna was. JD vindt dat ook prachtig, even kijken waar papa is.

Ook lekker, zo'n dagje.
Grappig,ik wist niet dat je dat aan elkaar kon linken.

Mn collega was er vandaag weer,na haar vakantie.Er was wel wat minder spanning maar de meesten zien haar nog steeds liever gaan dan komen.Wel sneu ergens...
Met onze telefoons wel, van mijn broer kan ik het ook zien (je moet elkaar wel toestemming geven).

Sneu idd voor je collega. Maar ze lijkt het wel wel zelf naar gemaakt te hebben. Hoe lang werkt ze er eigenlijk al?

Vanavond weer lekker laten masseren, kan ik er weer even tegen.

Nog 1 weekje en dan vakantie?

Compu, hoe gaat het met de kleine? En de grote?
Ja is het ook,sneu...vooral voor haarzelf want ze maakt het moeilijker dan nodig is. Ze werkt hier 2x zolang als ik

Nog een paar dagen,deze week uit.Mn invalcollega van de vrijdag neemt waar,lekker gevoel!

Ik heb gisteren een ietsiepietsie te lang met de Wii gespeeld,heb dus maar 6,5 uur geslapen*gaap*

J en ik spelen nu apart van elkaar(hij heeft late dienst) dus we proberen steeds elkaars record te verbreken
Kan erg verslavend zijn he, een wii?

Ik zit naar sbs6 te kijken, zo'n trauma-ziekenhuisprogramma. Is een jongen van een jaar of 6-7, die een legoblokje heeft ingeslikt en dat zit vast in zijn luchtpijp. Ze vertellen hem dat ze het eruit gaan halen onder narcose, waarop het jongetje vraagt of hij wel weer het legoblokje mee naar huis mag, zodat hij 'm weer in zijn legobak kan doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven