Kletsgroepje LIIII
woensdag 29 september 2010 om 16:39
woensdag 29 september 2010 om 16:42
Er zou om 4 uur vanmiddag een schilder hier zijn voor een offerte. Niemand gezien. Terwijl hij gisteren nog belde, omdat hij dacht dat hij dan de afspraak had en 4 uur niet zou redden. Raar hoor.
Goed zeg, Luni, fijn gevoel dat gesprek.
Ik bewaar zulk soort kaarten ook. Gelukkig heb ik geen grote verzameling.
Goed zeg, Luni, fijn gevoel dat gesprek.
Ik bewaar zulk soort kaarten ook. Gelukkig heb ik geen grote verzameling.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
woensdag 29 september 2010 om 19:25
Nogal ja. Gisteren is een ander geweest en die belde maandag al dat hij 4 uur niet ging redden. Ook de verkeerde dag dus.
Ooooh, lekker couscous! Ik kan de kruiden hier nergens vinden en ze zijn op Zelfs JZ vindt het lekker, hij smulde er vorige week van.
Ooooh, lekker couscous! Ik kan de kruiden hier nergens vinden en ze zijn op Zelfs JZ vindt het lekker, hij smulde er vorige week van.
woensdag 29 september 2010 om 21:11
Is ie nog geweest?
Kaarten bewaar ik ech nie! Heb ik zo'n hekel aan. Mijn oma heeft ze nog van vroeger van haar ouders. Daar zit ook nog eens een zwarte rand omheen, heel apart.
Mijn oma is nu 2,5 keer zo oud als haar moeder is geworden, gek he.
En we hebben dan nog een oma van 90!
De dames zijn het sterke geslacht.
Juultje, is de Mac al verkocht aan de Mokkiehandelaar?
Kaarten bewaar ik ech nie! Heb ik zo'n hekel aan. Mijn oma heeft ze nog van vroeger van haar ouders. Daar zit ook nog eens een zwarte rand omheen, heel apart.
Mijn oma is nu 2,5 keer zo oud als haar moeder is geworden, gek he.
En we hebben dan nog een oma van 90!
De dames zijn het sterke geslacht.
Juultje, is de Mac al verkocht aan de Mokkiehandelaar?
donderdag 30 september 2010 om 09:17
Ik ben er al door Compu,had 1 bus gemist..we waren allebei vroeg wakker door de regen dus ik ben er eerst uitgegaan en toen kwam J thee drinken,gelijk uit mn ritme en dus te laat hier.Niet heel erg!
Ik trok net een broek aan die net zo hard weer afzakte,heb er maar een riem om gedaan
Juultje,ik haal de kruiden bij de marokaanse winkel,weet niet of jullie die hebben? Anders kun je misschien bij de supermarkt,in de hoek (bij ons tenminste) waar ook olijven,kappertjes en couscous etc staan iets scoren,qua saus is tajine wel lekker erbij(en gezond)
Ik trok net een broek aan die net zo hard weer afzakte,heb er maar een riem om gedaan
Juultje,ik haal de kruiden bij de marokaanse winkel,weet niet of jullie die hebben? Anders kun je misschien bij de supermarkt,in de hoek (bij ons tenminste) waar ook olijven,kappertjes en couscous etc staan iets scoren,qua saus is tajine wel lekker erbij(en gezond)
donderdag 30 september 2010 om 10:31
Ja, afscheid is vandaag, om half 5. Mijn ouders halen JD en JZ op van de bso en kdv, want dat redden we niet (en we nemen ze niet mee). JD is vanmorgen met haar klas naar het openluchtmuseum, JM is mee (hij rijdt), vindt ze helemaal leuk!
Ik moet eens op zoek naar een Marokkaanse winkel idd, geen idee waar ik die kan vinden. AH heeft het niet in ieder geval.
Haha, goed zeg afzakkende broek!
Eeeeh, ik heb sky radio aan staan, maar ik geloof dat ik even iets anders moet opzoeken: net Last Christmas en nu weer een of ander vaag kertsnummer... het is nog september, kerst duurt nog 3 (!) maanden!!
Ik moet eens op zoek naar een Marokkaanse winkel idd, geen idee waar ik die kan vinden. AH heeft het niet in ieder geval.
Haha, goed zeg afzakkende broek!
Eeeeh, ik heb sky radio aan staan, maar ik geloof dat ik even iets anders moet opzoeken: net Last Christmas en nu weer een of ander vaag kertsnummer... het is nog september, kerst duurt nog 3 (!) maanden!!
donderdag 30 september 2010 om 11:06
donderdag 30 september 2010 om 13:01
donderdag 30 september 2010 om 13:10
quote:compu schreef op 30 september 2010 @ 13:01:
Haha, dikke tieten! Nou, lichtelijk. Maar het is meer 8 keer per dag voeden;
Wat een gedoe
Juultje,lekker dromen!
Ik heb niet zo heel veel meer te doen,de hele week al rustig...het is ook meer weer om lekker thuis in een legging en slobbergoed rond te hangen. Maar ja,vrouwtje moet brokjes verdienen he (zeggen we altijd tegen Jim)
Haha, dikke tieten! Nou, lichtelijk. Maar het is meer 8 keer per dag voeden;
Wat een gedoe
Juultje,lekker dromen!
Ik heb niet zo heel veel meer te doen,de hele week al rustig...het is ook meer weer om lekker thuis in een legging en slobbergoed rond te hangen. Maar ja,vrouwtje moet brokjes verdienen he (zeggen we altijd tegen Jim)
donderdag 30 september 2010 om 13:11
Een overslagjurkje? Daarmee lukt het misschien wel. Maar geen ervaring, dus ik kan het mis hebben.
Hmm, niet echt dromen eigenlijk... Voor JM een nieuwe motor (maar daar gaan we morgen al een proefrit op maken) en dan voor mij misschien ook maar een (al heb ik er nauwelijks tijd voor). Huis bevalt erg goed, wil het JD ook niet aan doen om te verhuizen, die voelt zich helemaal thuis in de buurt en op school.
Wat zou jij doen met een miljoen?
Hmm, niet echt dromen eigenlijk... Voor JM een nieuwe motor (maar daar gaan we morgen al een proefrit op maken) en dan voor mij misschien ook maar een (al heb ik er nauwelijks tijd voor). Huis bevalt erg goed, wil het JD ook niet aan doen om te verhuizen, die voelt zich helemaal thuis in de buurt en op school.
Wat zou jij doen met een miljoen?
donderdag 30 september 2010 om 13:15
donderdag 30 september 2010 om 13:17
Brokjes verdienen, leuk!!
Overslagjurkje zou kunnen.. Zat ik ook al over te denken. Maar ik heb zo'n dikke buik.
Dus met vestje erover, ga ik mee aan de gang.
CG fietst!! Kwartje is gevallen, hehe.
En voor dat miljoen zou ik dan een grote driewieler voor haar kopen. En verder een cursus om van mijn vliegangst af te komen en dan een weekend naar Stockholm..
Overslagjurkje zou kunnen.. Zat ik ook al over te denken. Maar ik heb zo'n dikke buik.
Dus met vestje erover, ga ik mee aan de gang.
CG fietst!! Kwartje is gevallen, hehe.
En voor dat miljoen zou ik dan een grote driewieler voor haar kopen. En verder een cursus om van mijn vliegangst af te komen en dan een weekend naar Stockholm..