Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik heb ook een sjaal om, zo'n grote zachte met franjes zeg maar. Snappie?
Hebben jullie Arabella's bericht op h gelezen? (bij geboortenieuws)

Meest recente foto's van JZ staan op mijn hyves, Compu, van een fotoshoot vorige maand.

Leuk, dat CB zo'n blije vent is! Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat alleen maar leuker en blijer wordt en een verademing na een pittige dochter

't Is hier ook alweer een weekje mis, maar goed, dat lossen we nu wel steeds op. Ze zal binnenkort wel weer door krijgen dat wat ze doet niet helpt.
Ik heb een grijze sjaal met kashmirachtig printje.1.99 bij de Action

Ik heb het al een tijdje geleden gelezen omdat ze ook een mail stuurde naar me,er staat nog een mandje van mij bij haar en die zou ze evt meenemen.

Hoe is het met de reacties voor de meet?
Iedereen kan op de datum die ik op h heb gezet, iedereen heeft ook gereageerd.
Oke,mooi!

Ik ben niet lekker,hoofd vol watten en rillerig,keelpijn ook dus ik duik mn bed zo in
quote:Juultje schreef op 11 oktober 2010 @ 19:05:

Iedereen kan op de datum die ik op h heb gezet, iedereen heeft ook gereageerd.

Ik heb mn hoofd even geschuddeld en nu weet ik het weer,staat ook gewoon in mn agenda zag ik

Naar bed naar bed zei duimelot............
Beterschap, Luni!!

Oh, dat is niet zo best van Arabella. En goed afgelopen zeg!

Juultje, een terugval dus? Waar heeft het mee te maken denk je?

Hier ook dagelijks strijd. Ze is ons aan het uittesten.

De trucs helpen nog goed.

Ik ga nu een opvoedboek lezen. Heb jij dat al gedaan?

How 2 talk 2 kids werd me aangeraden door 1 van de jan. moeders.
Luni, beterschap!

Tja, waar het door komt? Lastig te zeggen. Kan een groeispurtje zijn die eraan komt, nog naweeën van de drukke week voor vorige week (toen JM's opa overleed) of ze is toe aan de herfstvakantie. Vanmorgen duurde het erg lang, ik leg altijd haar kleren klaar en ga dan douchen, toen ik klaar was had JM haar in de gang geparkeerd. Ze wilde een ander hemd aan... (als we daar aan beginnen is het einde zoek, want dan wil ze ook een ander rokje, ander shirt etc etc).

Ik heb geen opvoedboek gelezen, wel voor we naar de psych gingen in een begonnen, maar nooit uitgelezen eigenlijk. Heb je wat aan het boek dat je leest?
Ik heb er goed aan gedaan om mn bed in te gaan,heb nog wel even liggen rillen ondanks flanelletje maar toch lekker geslapen,lang ook! Dus ik ben weer op mn werk

Om me heen lopen veel mensen te hoesten en te niezen,in de bus en op het werk ook.

Ik ben dus maar lekker met de auto gegaan Vanavond een nieuwe poging tot sporten,tas is al mee!
Gelukkig weer aan het werk dus Luni. Sport-ze zo!

Juultje, is ze dan uit voorzorg op de gang? Of is het drama dan al geschied?

CG gooit met zware dingen (op school met gym mag het, maar thuis niet). En dat doet ze rustig een keer of 5. Maar dan zijn wij na de waarschuwingen/afpakken inmiddels op het kookpunt en gaat ze weer richting trap. Waar ze doodleuk gaat zingen of spelen. GRRR!!!

Ze luistert gewoon niet.
Nee, dan is het drama al geschied, dus niet uit voorzorg. Ze doet dus iets dat niet mag of werkt niet mee, dan melden we eerst dat ze zo 2 waarschuwingen krijgt. Gaat ze door, dan volgt de eerste waarschuwing, bij de tweede gaat ze op de gang en daar mag ze af tot ze weer normaal kan doen.

Hmm, ze vindt het dus wel oke, op de trap. Is er een andere plek die ze niet leuk vindt? Want JD zit niet graag op de gang, daarom werkt het. O ja, probeer het kookpunt te voorkomen, als je rustig blijft heb je vaak meer effect. En ja, ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Fijn dat je je weer beter voelt, Luni! Sport ze straks
Je hebt helemaal gelijk van het kookpunt voorkomen. Daar moeten we echt op letten. Ik ga even jouw uitleg noteren.
Maar wanneer heeft jouw madammetje dan haar krijspartijen? Of zijn ze over?

Grappig, 'niet meewerken' zijn mijn woorden, gebruik ik meerdere keren per dag.
Die krijspartijen heeft ze als ze op de gang zit. Of daarvoor, dat ze bv haar hemd niet aan wil. Maar dan beginnen we dus met waarschuwen (2 en dan op de gang, soms probeert ze te onderhandelen over het aantal waarschuwingen, maar daar trappen we niet in )
Ik heb een kerstboom gekocht Beetje vroeg, maar anders vergeet ik het en dan zitten we weer met gammele boom van vorig jaar. Kans op omvallen is nogal groot met kleine grijpgrage handjes in de buurt.
Ik zat vanmorgen te bedenken dat ik best zin in kerst heb,heb dan 2 weken vrij en hoop dat het dan lekker koud is,lekker binnen dingen doen.

Sporten was lekker,nog een half uurtje sauna gedaan dus helemaal zen...

Net kwam iemand vd bewonerscommissie opzeggen,jammer!
Onderhandelen over het aantal waarschuwingen! Ze is gewiekst zeg!!

Jee, CG weet niet eens wat een waarschuwing is haha.

Met name 's avonds of 's morgens?

Jij bent vast beinvloed door die muziek met je boom!

Dus weer fitter dan eergisteren, Luni? Ga je nog vaak met het ov naar je werk?
Heb jij meegedaan aan het pneumokokken onderzoek, Juultje?

Of eigenlijk JZ dan he.
Ja,ik heb nergens meer last van,beter

Ik reis bijna dagelijks met OV, heel soms maar met de auto nog,ik tank om de maand vol zo'n beetje,kan je nagaan!

Comp,ik ben binnenkort bij (ex)colleeg bij jou in de buurt en als je het leuk vindt kom ik ff aan om huis en kind(eren) te bewonderen?
Ik zag later dat ik de verkeerde Sky Radio had aangeklikt. Ik luister via internet als ik werk en ik had 'm op Sky Radio Christmas.... wist niet eens dat het bestond!

Wat is dat voor onderzoek? Niet aan mee gedaan dus, ik ken het niet. JM heeft 'm vorige week weer gehad samen met BMR.

Ik gebruik mijn auto ook nauwelijks sinds ik thuis werk, tanken doe ik hooguit 1 keer per maand. En JM gaat nu geloof ik weer wat vaker op de motor (nieuwe gaat voorlopig niet door) om de files te onwijken, dus zoals vandaag staan er 2 auto's voor de deur. Kan ik kiezen

JD is op het moment vooral 's ochtends, omdat ze niet aan wil wat ik klaarleg. Of sowieso niet aan wil kleden. En bij jullie?

Ze is idd heel gewiekst, dat is wel lachen af en toe. Dat scheelt ook trouwens, af en toe kan ik nu lachen om dat kleine meisje dat volledig uit haar dak gaat op de deurmat. Het helpt ook om te beseffen dat ze het zelf ook niet leuk vindt en geen idee heeft waarom ze nou zo boos is, maar op een andere manier kan ze het nog niet uiten. Ze zit zichzelf enorm in de weg op zo'n moment. Maar als ze gaat slaan of schoppen (daar heeft ze de laatste tijd weer een handje van) ben ik gauw klaar hoor, dan is het zitten op de mat en daar ook blijven. Doet ze dat niet dan parkeren we haar zeer resoluut op de mat, dan haalt ze het niet meer in haar hoofd er af te komen.

Luni, fijn dat je je beter voelt!

Was het een meewerkend iemand ie opzei, of een gewoon lid?
Het was een meewerkend iemand,we hebben geen gewone leden.We mogen hem wel benaderen als we bijv een bus nodig hebben oid of exra mankracht,dat is wel mooi.
Ik kon vandaag lastig werken, mijn computer was echt vreselijk traag. Morgen komt er een monteur, voor de 5e keer in 2 1/2 jaar... laatste poging, als ik binnen een jaar hetzelfde probleem weer heb gaan ze een andere oplossing zoeken (hopelijk een nieuw notebook). Maar ik baal er wel van, heeft me veel tijd gekost vandaag.

Fijn dat jullie nog wel een beroep op hem kunnen doen, Luni. Goed gewerkt vandaag?
Ja lekker,jij?

Ik merk dat mn baas meer leuke dingen naar mij schuift en mn collega staat dan wel op de cc maar ja...

Morgen gaan we samen naar een relatie( baas en ik) en dat is nog gezellig ook

Bij ons in het pand lopen wel veel mensen te hoesten,proesten en snotteren,sommigen zijn echt strontverkouden en steken iedereen aan

Is dat de Mac waar je vanaf wilt Juultje?

Ik heb alle boodschappen in huis,wilde eigenlijk daarna door naar Pilates maar qua tijd redde ik het niet meer,dus ik ga lekekr op tijd naar bed,ook wel weer eens lekker
Op de notebook-problemen na goed gewerkt ja. Ding wordt heel heet en is dan niet meer vooruit te branden. Moet eerst afkoelen voordat ik er wat mee kan. Ik heb vanmiddag ruim een half uur met Dell aan de lijn gezeten, morgen dus maar weer eens een monteur... Haha, nee niet de mac, die is al jaren niet meer aan geweest

Je baas weet waarschijnlijk dat het dan een week duurt voor het gedaan is en dat jij het dan al lang klaar hebt.

Hoest en proest is hier ook in huis, is zo'n 75 cm groot, 9 kilo en is bijna een jaar... vanavond met koorts in met gestopt, hij wilde ook niet eten. Ik denk dat ik al immuun ben geworden voor alle kindervirusjes, want hij steekt mij (en JM en JD trouwens ook niet) nauwelijks aan.
Nou,het is voor Kerst dus het mag best even liggen

JZ is dus de schuldige aha!

Poesie en ik beginnen zondag onze wandeltraining,we hadden toevallig dezelfde route uitgezocht. Ik weet niet wat Poes doet maar als ik er tussen kom met inschrijven ga ik volgend jaar al,als proef ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven