Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ooohjee,Juultje,niet vandaag hoor,ik heb de hele dag training!

Ik hou mn mobiel wel bij me dan,op stil en trillen

Tja,wie zou Tutje met een K verzonnen hebben?
Wees maar niet bang, Luni, tegen die tijd ben jij al lang weer thuis. Het schiet niet erg hard op met de weeen, volgens JM is ie er over een week wel...
*grinn*

Maar zelfs ik vind het nu leuk/spannend dat je weeend bent
Joehoe weeeeeen!! Dat is vast een begin, Juultje. Lekker ontspannen en helemaal als JD thuis is en in bed ligt. Dan zet het vast door. Ik duim voor je!
Ze reageert niet, dat is een goed teken. :-)
Haha, ik was aan het koken en eten
We houden je in de gaten,niet snel bevallen als we even niet kijken he

Of juist wel!!! Ben je lekker van die last af..Nou ja last..je snapt wel wat ik bedoel
He jammer! Dus je staat nog helaas.

Nog contact gehad met de veekaa?

Luni en ik zitten straks als enigen op de tribune. :-) Is er al een tribune op het oktober topic Juultje?
En ook vanmorgen sta ik nog steeds overeind... helemaal geen weeen meer, vannacht nog een paar, maar het is echt weer helemaal gestopt
Goeiemorgen

Nou ja..het komt vanzelf Juultje!

Ik ga even van de tribune af Misschien wil de rest ook even zitten

hint ja!!!
Ik neem plaats op de tribune

Wat een gedoe Juultje, dat wachten. Maar zoals JM zegt, volgende week is ie er hoe dan ook!!!!

Ben benieuwd of mijn moeder vandaag met mijn zus bij de dagbehandeling is wezen kijken. Zou vandaag zijn, maar tegen mij zei ze dat ze niet wilde. Maar dat kan elk moment weer anders zijn
Hier ben ik ook weer! Klote dat het is gestopt. Of is het inmiddels vandaag weer hervat? Want je hebt hier niet meer gepost...............................................................................

Ik geef de Daim door!! (afkomstig uit Skand., CV is weer terug!)
Fijn dat CV weer terug is, Compu! Heeft hij het erg koud gehad?

Niks meer vandaag, uk is erg actief, was gisteren niet zo. Hij is nu weer aan het koppeltje duiken in mijn buik

Hoe is het met je moeder, Mokkie? Zijn ze nog geweest bij de dagbehandeling?
Nee, niet koud. Werk was ook binnen dus. Veel gereisd, 3 vluchten terug.

Kan dat nog, koppeltje duikelen? Ligt hij niet klem daar beneden?

Sorry, Mokkie, ik vergeet op jou te reageren. Moeilijk dat ze niet meegaand is op dit gebied. Ik weet nog goed hoe het was om de 'dwarse' clienten in een bus te krijgen pffff. Is het vlakbij eigenlijk?

Trusten en voor Juultje een actieve nacht gewenst! Je snapt wel hoe ik het bedoel he..
Hij kan nog aardig van links naar rechts draaien in ieder geval, om de dag ligt zijn rug aan de andere kant. Hij is nog niet volledig ingedaald, dus hij ligt ook nog niet klem.
Is JD al ongeduldig Juultje?

Hoelang is CV weggeweest Compu? Een dag of 4? Was CG blij haar vader weer te zien?

Ik heb mijn zus nog niet gebeld (had geen zin in een gesprek, erg he?) dus ik hoor morgen wel of ze geweest zijn.

Het is in een dorp ongeveer 10 km bij mijn moeder vandaan. Mijn tante woont daar ook en zij zou evt. met haar kunnen rijden.

Ze is erg grillig in wat ze wel en niet wil. Wat ik afgelopen weekend zag is dat ze zich toen erg bewust was van haar ziekte. Ze zei dingen als; 'ik ben het liefst maar alleen, dan heeft niemand last van me' en ze liet me wel 20 keer een paar sencils over Alzheimer zien die ze van iemand had gehad.

Heel schrijnend.

Op de terugweg hadden we het er ook met MB over, dat de vergeetachtigheid van oma een ziekte is en dat ze er niks aan kan doen. Het lukt hem al steeds beter niet zo ongeduldig te zijn en oma te helpen.

Maar zijn tomeloze eigenwijzigheid was wel weer overduidelijk toen we het over de vergeetachtigheidziekte hadden: 'Dat is niet zo, want die ziekte bestaat helemaal niet". :0

Goeiemorgen!

Het valt me mee hoe ongeduldig JD is, waarschijnlijk duurt het nu al zo lang, dat dit er ook nog wel bij kan. Wij zelf zijn een stuk ongeduldiger

Je moeder is het dus nog wel erg bewust, dat ze ziek is? Dat is ook wel erg moeilijk voor haar denk ik. Voor MB zal het af en toe ook wel lastig te begrijpen zijn.

Hoe is het met Eef, Cha, Poesie en wie ik verder allemaal nog vergeet??
Goeiemorgen

Ik was sporten gisteren,pilates en cardio dus goed bezig!

Ik had mn telefoon uit staan en vanmorgen dacht ik daar weer aan,"Ohjee Juultje!" Maar gelukkig was er niets.

Oh Mokkie,wat een vreselijk lastige situatie. Heb je een gevoel van onmacht??

Lief dat MB oma wil helpen!

Lekker dat CV er weer is,voor de Daim kun je ook naar Ikea he,als het op is. Ik vind het zelf bij tijd en wijle lekker,eigenlijk veel te zoet.
Even Juul checken.

Gecheckt!

Hou je taai, meis! Bijna weer een dag verder.
Jij zit op de eretribune Compu

J en ik hadden net ruzie,ik ben met mn boze hoofd een stukje gaan rijden om af te koelen.Nu is het weer goed.

Hij begrijpt wat me dwars zit,net wilde hij een knuffel geven maar had een stel ijskoude handen. Ja ik ben echt een ijsblokje,zei hij.Van binnen en van buiten was mn antwoord.

En daar is alles mee gezegd blijkbaar....

Ik heb gewoon een beetje support nodig.Hij heeft nooit gezegd dat ie blij is dat ik niet meer rook zelfs....grrr!

Bah,nou word ik weer boos
He bah, vervelend ruzie Luni (clipart;hug)

Mijn moeder en zus waren gisteren naar de dagbehandeling geweest en het was wel bevallen. Nu nog die indicatie te pakken zien te krijgen. Hij zou fijn zijn als ze wat begeleiding krijgt, dat zou mij ook wat meer geruststellen.

Toch al weer sinds vanmorgen niks van Juultje gehoord. Misschien.......????
We horen het vanzelf he Mokkie,althans..ehum,ik bepaal wanneer jullie het weten Nee hoor,zou ik nooooit doen!

Ik zal blij zijn als die klok terug gaat,scheelt een hoop emo denk ik..

Fijn dat de eerste ervaring goed was voor je moeder!
Ben er nog steeds, zwanger en wel

Had ik al gezegd dat er in het ziekenhuis waarschijnlijk geen gsm-dekking is?

Balen van de ruzie, Luni. Heeft de klok daar invloed op denk je? Ben je in de zomer altijd wat uit je ritme?

Mokkie, fijn dat het je moeder wel bevallen is bij de dagbehandeling. Wanneer weet je meer over de indicatie?
Goeiemorgen!

Ik werd vannacht wakker en J lag over mn rug te aaien,diep in slaap hoor Vond ik toch wel lief!

Ik mis gewoon daglicht Juultje,als de klok teruggaat krijgen we er wat lichttijd bij. Het maakt me wat sneller emotioneel,niet zo zeer chaga.

Nog geen uk he... nou ja,dan niet T wordt toch niet weer zo'n eigenwijze he
Wat lief van J, hij droomde zeker over je

Het is 's ochtends wel lang donker inderdaad, dus wel tijd dat de klok weer teruggaat.

Ik ben net alweer terug in bed gedoken, uurtje geslapen, nu kan ik er weer even wat beter tegen. JD was vroeg wakker, al om half 7 en werd daarna chagrijnig. De buien van laatst zijn wel weer voorbij gelukkig. Het is wel merkbaar dat er in haar koppie weer wat gebeurd is en ze is ook in de lengte weer gegroeid. Wat ik wel heel schattig vind, ze is echt een meid, gek op kleren en roze. Ik had online kleren voor haar besteld en dan wil ze echt alles passen en vindt het allemaal prachtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven