Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Lekker Juultje, even het huis en rust voor jezelf.

Luni en Chadi, jullie hebben allebei gister een mooie prestatie geleverd.

Chadi, was het ook door de buurt georganiseerd?

Luni, goed hoor, zo'n schoonmaakactie voor het meer. Daardoor voelt iedereen zich er ook meer verantwoordelijk voor lijkt me.

Compu, ik ga dat sleedoornelixer wel uitproberen. Ik moet tenslotte nog de hele winter door en geen zin te blijven kwakkelen.

Wij hadden ook een pyamadagje, alleen stond MB's vriendinnetje net op de stoep en is hier nu aan het spelen. Dus we hebben ons maar aangekleed.

We zijn wel goed beziggeweest, kantoorkamer flink opgeruimd, MB's speelgoed uitgezocht en we zijn bezig met de zolder. Maar dat laatste is een langlopend project.
Hier is de zon ondertussen doorgebroken,lekker hoor!

Mokkie,ja,dat zou je wel denken he..maar het waren vooral mensen die niet zo snel op een bankje aan het meer met wat vrienden een kratje bier soldaat zouden maken

Andere doelgroep zeg maar...

Ik heb vooral veel papierwerk geordend,de loonstroken ga ik inscannen en de rest vervangen.Echt nutteloos hoor,de polissen vooral,precies hetzelfde als vorig jaar maar dan met een ander jaartal Zo zonde van het papier,maar je moet het bewaren he.
Goeiemorgen
Goeiemiddag!
Hoe is het Juultje?

Ik schaam me diep want ik weet niet eens wanneer je uitgerekend bent/was Zo eerst even spieken!

Ik was al vroeg naar de sportschool vandaag en ik heb de stoute schoenen aangetrokken door me te laten wegen.Echt veel te veel Mn BMI is 27 dus moet nog wel even doorgaan met lijnen.Ik ben wel al een paar kilo kwijt voel ik maar het is nog niet genoeg.

Ik heb echt flink gesport,500 kcal verbrand dus veel gedaan,daarna heerlijk gerelaxed in de sauna en mezelf op een oosterse salade getrakteerd. Dat smaakte wel

Ik heb hier thuis nu ook wat sportatributen voor als het zo uitkomt maar ik probeer toch wel wat regelmatiger te gaan.

Ik ben gelukkig niet slapjes

De zonnebank heb ik opgezegd,ik vind dat ik te vaak ga.
Zo Luni, dat vind ik niet aan je te zien dat je een bmi van 27 hebt. Maar goed hoor dat je nog regelmatiger gaat sporten en ook thuis?

Die zonnebank is ook minder goed voor je, je hebt wat last van vlekken in je gezicht toch? Nou die tijd hahhaa kun je extra sporten.

Je merkt ik sta in sportmodus , ga zo weer lekker hardlopen. Helaas weer regen maar ja het is niet anders.

Mokkie het is georganiseerd door de club waar ik de clinic naar de 5 KM gevolgd heb. Maar het is wel wijkgericht en ze deden wel mee in de organisatie. Het was echt superleuk.

Jammer dat je je moest aankleden tijdens je pyama-dag. Zijn jullie weer een beetje opgeknapt?

En Juultje ook al? Heerlijk, ik heb gisteren ook geluierd in mn joggingbroek. CM had een rit met de club maar ik had er echt geen zin in.
Luni, ik ben over 3 dagen uitgerekend (16e).

Dat zou je idd niet zeggen, dat je een bmi van 27 hebt, Luni. Goed van je hoor., om er wat aan te doen!

En Cha ook al zo actief! Maar jij hebt vast geen ongezond bmi toch?

Hoe voel je je Mokkie? Heb je nog wat middeltjes in huis gehaald? Ik heb altijd één voordeel als ik zwanger ben, dat viel me vorige keer ook al op: ik ben niet verkouden. Dat krijg ik dan straks vast dubbel en dwars nog, maar nu vind ik het wel erg prettig.

Mijn ouders komen straks weer, erg fijn. Ga ik tussen de middag weer even lekker slapen.
Goeiemorgen

Bedankt ladies,ik verstop het goed dan

Ik moest wel een boete betalen voor het opzeggen vd zonnebank,ook een beetje flauw vind ik.Was maar 10 euro,maar goed
Juultje, het wordt nu wel spannend he!! Al wat last of niet?

Hoop zo dat het een betere ervaring wordt. Ik zal voor je duimen!!

CV heeft een I Phone gekocht en wil gaan cachen, leuk he!
Meurning

Wel goed geslapen maar niet zo erg lang,J was om kwart over 5 vanmorgen overtuigd( echt niet gedroomd hoor ) dat er een andere kat in huis was

Alles doorzocht en geroepen maar nee,geen andere kat dan die met die stip( Jim )

Vanavond gelijk door om te gaan sporten en dan maar vroeg naar bed

Ik kijk er nu al naar uit

Leuk Compu,zo'n IPod.. Hoe gaat het met de stoppoging? (roken)
Leuk, Compu, ik wist niet dat dat kon met een iPhone!

Voorweeen heb ik al een tijdje last van, maar dat had ik bij JD ook, dus dat zegt niet zo veel. Ik ga er vanuit dat het nog wel 2 weken duurt, kan het eigenlijk alleen maar meevallen.

Pff, das wel erg vroeg, Luni. Heb je geen kind dat je 's ochtends wakker maakt, dan wel een man
Je klinkt nog erg geduldig, Juultje. Klopt dat? Zoja, dat is prettig.

Heb je nog tips voor beginnende cachers?

Vanaf dec. zit er internet op.

Luni, I Pod, stoppoging? Slaap je nog een beetje?

Ik wil ook mijn BMI weten, maar dan moet ik op de weegschaal he? Zal eens moed verzamelen.

Net voluit in de hondenpoep gestaan, zo smerig!!
Ik heb niet zoveel verstand van I's

Ik heb nergens (overheen gelezen???) dat ie is gestopt...( CV,niet jij natuurlijk!!)

Ja,voor je BMI moet je op de weegschaal Ik wist wel dat het teveel was hoor,maar als je het goed wil aanpakken moet je eerst met de billen bloot he ( Vette )

Maar goed,ik heb lekker gesport en net een bak fruit weg zitten schranzen,kopje thee mee naar boven en lekker warm tv kijken. We hebben de verwarming nog niet aan(wordt wel tijd!!)

Vanmorgen moest ik al krabben,gatver. Ik denk dat ook de nazomer nu echt voorbij is.

Mokkie,zwerf je nog ergens,gaat ie een beetje?
Compu, ik lijk heel rustig, maar ik ben het eigenlijk al lang spuugzat. Alleen, het helpt zo weinig om ongeduldig te zijn, dus praat ik mezelf maar aan dat ik nog even geduld moet hebben.

Was de bak fruit je avondeten of je toetje, Luni? Wij hebben de verwarming al aan, vooral JM is een enorme koukleum.

Hmm, tips voor beginnende cacher, ff JM aankijken. Oke, dat hielp niet echt, dit zijn zijn tips:

* gps kopen

* geocaching account aanmaken

* gaan cachen

Daar heb je veel aan he? Mijn tips:

* de hint ontcijferen en dan pas uitprinten (als je geen zin hebt om lang te zoeken)

* printje maken inclusief een paar logs, dan kun je lezen of andere 'm snel gevonden hebben

* neem een pen mee

* neem wat te ruilen mee

* als je vlakbij de cache bent, let dan op 'cachepaadjes', platgetrapt gras/bosjes wat erop wijst dat er al meer mensen hebben gelopen

* let op omgewoelde grond of hoopjes hout die eruit zien alsof er iets onder verstopt is

* gps kan een afwijking hebben, pin je dus niet te veel vast op de plek die de minste afstand tot de coördinaten geeft

Ik ben benieuwd hoe hij het vindt!
Ja hoor Luni, ik ben er nog. Alleen 's avonds vaak erg moe en geen puf om nog te schrijven.

Goed van je zeg, dat je aan het lijnen bent.

Wat is BMI precies? (heb je vast ergens geschreven, maar kan het zo snel niet vinden)

Juultje, wel goed om jezelf het geduld dan maar aan te praten, er zit ook niks anders op. Wij hopen en duimen wel dat het allemaal wat sneller gaat

Maak me zorgen om een goeie vriend die in Frankrijk woont. Hij heeft hevige relatieproblemen met zijn (franse) vrouw, heeft weinig vrienden daar en voelt zich naar en eenzaam.

We chatten en mailen ons rot, maar zou zo graag meer voor hem willen betekenen. Ik hoop dat ie binnenkort verstandig is en een paar dagen of een weekje naar NL komt, even afstand nemen van de sfeer daar.

Leuke tips, Juultje! Ik sla ze op hoor.

Luni, ik heb ook helemaal geen verstand van I's, maar zag jou er wel voor aan er verstand van te hebben! Juist met snufjes enzo ben jij rap.

Stoppoging aha! Goed dat je er nog aan denkt. Jahoor, al anderhalf jaar en het gaat wel goed. Hij heeft nog wel ups en downs, maar praat ook met iemand en dat doet goed. Zag dat jij nog wat had gepost op Hyves, dat lees ik graag een andere keer, denk wel dat ik weet over wie het gaat.

Mokkie, ik heb net zo'n verhaal gehoord van een kennis, maar dan in UK! Zij kon na het mailen en chatten niet slapen, is er nu heen, dus een idee. Jij daarheen in de herfstvakantie? :-)

Nadeel van verder weg wonen he.. in zulke tijden.. Sterkte ermee.

Welterusten!
Mokkie, BMI = body mass index, tussen 20 en 25 heb je een gezond gewicht.

Wat vervelend van je vriend, zou fijn zijn als hij idd een paar dagen naar Nederland zou kunnen komen. Even afstand kan dan wel goed zijn.
quote:Juultje schreef op 14 oktober 2009 @ 20:58:

Compu, ik lijk heel rustig, maar ik ben het eigenlijk al lang spuugzat. Alleen, het helpt zo weinig om ongeduldig te zijn, dus praat ik mezelf maar aan dat ik nog even geduld moet hebben.

Knap hoor!!

Was de bak fruit je avondeten of je toetje, Luni? Gewoon,mijn eten voor die dag, ja móet afvallen he!

Grapje hoor,gewoon een extraatje voor na het sporten,als ik dat niet doe eet ik rustig een zak chips leeg en dat is nou net weer niet de bedoeling

Wij hebben de verwarming al aan, vooral JM is een enorme koukleum.Compu,goed geraden,er is er maar eentje waar ik problemen mee heb he.Ze heeft alleen nu de deur keihard dichtgeknald,weet ook niet hoe het nu verder gaat. Niet..denk ik.

Knap zeg van CV,ik wist het echt niet. Hij loopt zelfs op me voor dan.Een collega die volgens mij rokend is geboren,een echte roker,is ook gestopt. Ik heb echt bewondering daarvoor!

Mokkie,jammer dat het nog niet echt beter is, en dat met de winter voor de deur
Compu, dat heb ik wel overwogen, er zelf heen te gaan. Maar het zou juist goed zijn als hij even wat afstand kon nemen. Als ik daar heenga, hangt zij er de hele tijd omheen (klinkt een beetje oneerbiedig, maar zo is het wel) en hij zou juist even uit die sfeer moeten komen.

En hij zit ook met zijn werk. Morgen hebben we weer een chatdate, doen we net of we in de kroeg zitten

Luni, ik voel me wel veel beter dan de weken ervoor hoor. Ik ga me ook goed wapenen voor de winter, veel vitamientjes, extra-weerstand drankjes, dat soort dingen.

Wij hebben sinds gisteren ook de verwarming aan. Ik ben de grote koukleum hier in huis. Ik laat MV de verwarming regelen, anders staat ie constant heel hoog en heb ik 2 klagende mannen.
Hopelijk kom je de winter een beetje lekker door, Mokkie.

Net weer controle gehad, uk zit er nog goed in, over een week terug.
He Juultje je bent me net voor,ik wilde een grap gaan maken over dat jij en ik aan het smsen waren

Dam-ned
Geen ontsluiting Juultje? Over een week strippen?

Hou je het vol met JD erbij nu?
Wat is strippen?

Ik ben blij,het feestje waar we 'vroeger' trouw elke maand heen gingen komt weer terug, we gaan op zeker heen

Echt superleuk!
Is dat feest bij julliin de buurt Luni?

Ah, wat een heerlijke geduldige Juultje.

Pfff ik voel helemaal met je mee, dat gewacht....

Wij gaan morgen naar mijn moeder. Net mijn zus over haar aan de telefoon gehad. Er gaat iemand langskomen om haar een 'indicatie' te geven. Op basis daarvan komt ze in aanmerking voor evt. hulp of zelfs dagbehandeling.

Geen idee of ik ontsluiting heb, Compu, dat heeft ze niet gecheckt. Uk is wel weer opnieuw omhoog gekomen, niet meer ingedaald dus. Strippen doen ze pas met 41+3, dus over anderhalve week. Gelukkig gaat JD 3 dagen naar het kdv, in het weekend gaat JM minimaal een dagdeel met haar op stap en mijn ouders zijn al 2 dinsdagen geweest. Zo is het wel te doen.

Luni, dit is strippen:

Een tweede methode om de weeën op te wekken staat bekend als het strippen van de baarmoedermond. Dit houdt in dat de verloskundige of de gynaecoloog met de vingers je vruchtvliezen een beetje loswoelt. Ook daarmee wordt de aanmaak van prostaglandine gestimuleerd. In sommige gevallen breken je vliezen tijdens het strippen. Het is trouwens een methode die behoorlijk pijn kan doen.

Leuk Luni, dat er een feest van vroeger terugkomt. Is dat bij jullie in de buurt?

Mokkie, geeft het je een goed gevoel dat er iemand langskomt voor je moeder? Hoe gaat het nu met haar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven