Kletsgroepje LIIII
zaterdag 1 mei 2010 om 08:02
Iets anders Nikitah Ghana!
Op Hyves staat wel het hele verhaal geloof ik...
Ik ben erg gewend om alleen te gaan,vanuit de sportschool natuurlijk..J en ik gingen niet vaak echt tegelijkertijd sporten & sauna-en en ik had ook meer behoefte aan sauna.Vanaf het begin ben ik al regelmatig alleen gegaan.Daar waren wel meer mensen alleen dan gisteren hoor.
Ik heb me trouwens niet alleen gevoeld gisteren,het was precies waar ik behoefte aan had.En mn boek is ook eindelijk eens uit
Ik zou ook niet naar Egypte gaan! Kijken jullie ook naar Eilat of Jordanie? Is toch wat geciviliseerder en nettere mensen (mannen) als ik dat zo mag zeggen..
Op Hyves staat wel het hele verhaal geloof ik...
Ik ben erg gewend om alleen te gaan,vanuit de sportschool natuurlijk..J en ik gingen niet vaak echt tegelijkertijd sporten & sauna-en en ik had ook meer behoefte aan sauna.Vanaf het begin ben ik al regelmatig alleen gegaan.Daar waren wel meer mensen alleen dan gisteren hoor.
Ik heb me trouwens niet alleen gevoeld gisteren,het was precies waar ik behoefte aan had.En mn boek is ook eindelijk eens uit
Ik zou ook niet naar Egypte gaan! Kijken jullie ook naar Eilat of Jordanie? Is toch wat geciviliseerder en nettere mensen (mannen) als ik dat zo mag zeggen..
zondag 2 mei 2010 om 09:38
Mogge!
Niet zo best geslapen vannacht, ben ook niet zo gezellig geloof ik.
Vanmiddag komen er vrienden op bezoek (JM's ex-zakenpartner), die hebben JZ nog steeds niet gezien. Beetje raar.
Leuk, Nikitah, weer op duikvakantie! Geen idee eigenlijk waar je dan allemaal heen kunt. Waarom wil zij niet naar Egypte?
Niet zo best geslapen vannacht, ben ook niet zo gezellig geloof ik.
Vanmiddag komen er vrienden op bezoek (JM's ex-zakenpartner), die hebben JZ nog steeds niet gezien. Beetje raar.
Leuk, Nikitah, weer op duikvakantie! Geen idee eigenlijk waar je dan allemaal heen kunt. Waarom wil zij niet naar Egypte?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zondag 2 mei 2010 om 19:11
Oh,das mooi ... dan! Ben je boos gaan slapen?
En hoe ging het vandaag?
Wij hadden een gezellig ritje richting vriendin,J heeft nu een bedrijfswagen omdat zijn nieuwe auto pas later geleverd wordt en dat is net een tank,niet vooruit te branden.Dat zijn we natuurlijk niet gewend maar we moesten erg lachen.We passeerden nog een originele Fiat500 en die was nog langzamer.
Er zat een héle grote man in dat kleine autootje wat ons bijna in een stuip deed belanden
Nou ja,je had erbij moeten zijn denk ik
De verjaardag was ook leuk!
En hoe ging het vandaag?
Wij hadden een gezellig ritje richting vriendin,J heeft nu een bedrijfswagen omdat zijn nieuwe auto pas later geleverd wordt en dat is net een tank,niet vooruit te branden.Dat zijn we natuurlijk niet gewend maar we moesten erg lachen.We passeerden nog een originele Fiat500 en die was nog langzamer.
Er zat een héle grote man in dat kleine autootje wat ons bijna in een stuip deed belanden
Nou ja,je had erbij moeten zijn denk ik
De verjaardag was ook leuk!
maandag 3 mei 2010 om 08:00
Nou ja, niet echt boos, maar ook niet echt gezellig.
Wanneer krijgt J zijn nieuwe auto?
Straks komen mijn ouders, mijn bureau moet van ons kantoor naar ons huis verhuisd worden, dus daar komt mijn vader me mee helpen. We hebben een aanhanger nodig en wij hebben geen trekhaak.
Wanneer krijgt J zijn nieuwe auto?
Straks komen mijn ouders, mijn bureau moet van ons kantoor naar ons huis verhuisd worden, dus daar komt mijn vader me mee helpen. We hebben een aanhanger nodig en wij hebben geen trekhaak.
maandag 3 mei 2010 om 20:45
Een tank haha! Vgl. met andere auto's dus..?
Plek voor bureau nu, Juultje? Lekker hoor. Waar is het kantoor eigenlijk?
Zie steeds dat mooie uitzicht voor me als ik aan jouw omgeving denk. Dus langs het water, bij die brug, waar je naar de overkant kijkt met die mooie huizen!
Duiken Nikitah? Weleens eerder gedaan?
CV is weer aan het werk daar. Hij had al spierpijn, dat gaat goed.
Gisteren naar Mary P. geweest, de musical. Super!!
Nu veel last van bekken, want ik heb CG teveel getild.
Plek voor bureau nu, Juultje? Lekker hoor. Waar is het kantoor eigenlijk?
Zie steeds dat mooie uitzicht voor me als ik aan jouw omgeving denk. Dus langs het water, bij die brug, waar je naar de overkant kijkt met die mooie huizen!
Duiken Nikitah? Weleens eerder gedaan?
CV is weer aan het werk daar. Hij had al spierpijn, dat gaat goed.
Gisteren naar Mary P. geweest, de musical. Super!!
Nu veel last van bekken, want ik heb CG teveel getild.
dinsdag 4 mei 2010 om 16:07
Middag!
Wilde je die graag hebben, CN? Hoe was je eerste werkdag?
Vanmorgen bij een vriendin geweest, die is 7 weken geleden bevallen van haar 3e kindje. Lekker bijgekletst, was erg gezellig. Ook nog een berg kleertjes voor JZ meegekregen (haar jongste is een meisje, oudste een jongen), altijd goed.
Morgen is JM ook lekker vrij, dan gaan we naar de dierentuin, als het droog blijft tenminste.
Wilde je die graag hebben, CN? Hoe was je eerste werkdag?
Vanmorgen bij een vriendin geweest, die is 7 weken geleden bevallen van haar 3e kindje. Lekker bijgekletst, was erg gezellig. Ook nog een berg kleertjes voor JZ meegekregen (haar jongste is een meisje, oudste een jongen), altijd goed.
Morgen is JM ook lekker vrij, dan gaan we naar de dierentuin, als het droog blijft tenminste.
dinsdag 4 mei 2010 om 20:37
*snif snotter* Ik ben te emotioneel voor Dodenherdenking..
Gezellig Juultje en leuk van de kleertjes.Zo lang dragen ze het ook niet he,zonde om weg te gooien. Dierentuin is een leuk idee,waar gaan jullie heen dan?
Ik ben morgen vrij,J niet dus ik heb het grootste deel vd dag voor mezelf,lekker! Jammer dat de winkels dicht zijn
Gezellig Juultje en leuk van de kleertjes.Zo lang dragen ze het ook niet he,zonde om weg te gooien. Dierentuin is een leuk idee,waar gaan jullie heen dan?
Ik ben morgen vrij,J niet dus ik heb het grootste deel vd dag voor mezelf,lekker! Jammer dat de winkels dicht zijn
woensdag 5 mei 2010 om 17:17
Ik ben niet meer gegaan Juultje,vind het te koud
Heb lekker een boek gepakt,daarvoor heb ik de was gedaan en gestofzuigd enzo.Ennnnnnnnn...... net met J mee geweest naar de sportschool. Hij was gevraagd om eea uit de doeken te doen omtrent onze opzegging,ze willen er blijkbaar van leren.
Wat mijn geval betreft heb ik toch nog steeds het idee niet helemaal serieus genomen te worden,de man is erop aangesproken en heeft geen idee dat zoiets niet gewenst is.
De eigenaar zei dat we ook een beetje begrip moeten hebben omdat ie van een andere afkomst is (amehoela begrip maar ik heb braaf geknikt,we gaan echt nooit meer terug) Het is daadwerkelijk zo dat die (enge) man vindt dat ik als vrouw minderwaardig ben en als ik dan ook nog in mn blote kont ga lopen,tja dan vraag je erom zo behandeld te worden.
Ik ben echt heel rustig gebleven en heb het gesprek een andere wending gegeven door op J zn punten terug te komen.
Daar was ie het allemaal erg mee eens en we waren zeker niet de eersten die ermee kwamen.
Toch ben ik blij dat ik ben meegegaan,zo kan ik afsluiten en verder
Je was zeker blij dat je niet naar Blijdorp was Juultje(waarom zou je ook) maar daar stond gewoon file!
T is ook echt een mooie dag voor zoiets.
Ik ga eten maken,we eten wraps met tonijn en salade,lekker!!!
Heb lekker een boek gepakt,daarvoor heb ik de was gedaan en gestofzuigd enzo.Ennnnnnnnn...... net met J mee geweest naar de sportschool. Hij was gevraagd om eea uit de doeken te doen omtrent onze opzegging,ze willen er blijkbaar van leren.
Wat mijn geval betreft heb ik toch nog steeds het idee niet helemaal serieus genomen te worden,de man is erop aangesproken en heeft geen idee dat zoiets niet gewenst is.
De eigenaar zei dat we ook een beetje begrip moeten hebben omdat ie van een andere afkomst is (amehoela begrip maar ik heb braaf geknikt,we gaan echt nooit meer terug) Het is daadwerkelijk zo dat die (enge) man vindt dat ik als vrouw minderwaardig ben en als ik dan ook nog in mn blote kont ga lopen,tja dan vraag je erom zo behandeld te worden.
Ik ben echt heel rustig gebleven en heb het gesprek een andere wending gegeven door op J zn punten terug te komen.
Daar was ie het allemaal erg mee eens en we waren zeker niet de eersten die ermee kwamen.
Toch ben ik blij dat ik ben meegegaan,zo kan ik afsluiten en verder
Je was zeker blij dat je niet naar Blijdorp was Juultje(waarom zou je ook) maar daar stond gewoon file!
T is ook echt een mooie dag voor zoiets.
Ik ga eten maken,we eten wraps met tonijn en salade,lekker!!!
donderdag 6 mei 2010 om 07:49
Jee luni ,
Wat een kolder zeg, begrip hebben omdat ie van een andere cultuur is. wat doe je dan in nederland als je een vrouw minderwaardig vind en dat als ze in een sauna loopt er om vraagt om aan gerand te worden. pff kennen we niet een paar skinheads die kant op sturen die hem dan effe belagen, onder het mom van cultuur. sorry hoor. maar hier van gaan mijn haren recht overeind staan. tis maar goed dat je daar weg bent.
Ik las dat we er een nieuwe kletser bij hebben
CN25 welkom
ik ben 38 jaar werk in de beveiliging
ben singel en heb een kat met gebruiiksaanwijzing van 4 jaar
mijn hobby's zijn duiken,lezen,frubelen.
ik sta er om bekent dat ik lange postings plaats.
Wat een kolder zeg, begrip hebben omdat ie van een andere cultuur is. wat doe je dan in nederland als je een vrouw minderwaardig vind en dat als ze in een sauna loopt er om vraagt om aan gerand te worden. pff kennen we niet een paar skinheads die kant op sturen die hem dan effe belagen, onder het mom van cultuur. sorry hoor. maar hier van gaan mijn haren recht overeind staan. tis maar goed dat je daar weg bent.
Ik las dat we er een nieuwe kletser bij hebben
CN25 welkom
ik ben 38 jaar werk in de beveiliging
ben singel en heb een kat met gebruiiksaanwijzing van 4 jaar
mijn hobby's zijn duiken,lezen,frubelen.
ik sta er om bekent dat ik lange postings plaats.
donderdag 6 mei 2010 om 08:08
Maar nu niet Poesie, je bent toch niet ziek?
Hoe is het verder met je??
Luni, be-la-che-lijk!!!!!!!
Echt een sukkel dat hij dat tegen een vaste klant durft te zeggen!
Ik word er helemaal boos van.
Ik ben zelf ooit in een benzinestation ongewenst aangeraakt en heb ook zo'n gesprek gehad. Heb de man even goed duidelijk gemaakt dat ik zijn motivatie lulkoek vond (zijn vrouw was net overleden). Dat gaf toch een goed gevoel..
Rug gaat beter, hiep hiep hoera!
CV heeft veel gesloopt al, kaal huis hoor.
Hoe is het verder met je??
Luni, be-la-che-lijk!!!!!!!
Echt een sukkel dat hij dat tegen een vaste klant durft te zeggen!
Ik word er helemaal boos van.
Ik ben zelf ooit in een benzinestation ongewenst aangeraakt en heb ook zo'n gesprek gehad. Heb de man even goed duidelijk gemaakt dat ik zijn motivatie lulkoek vond (zijn vrouw was net overleden). Dat gaf toch een goed gevoel..
Rug gaat beter, hiep hiep hoera!
CV heeft veel gesloopt al, kaal huis hoor.
donderdag 6 mei 2010 om 09:44
Nee compu, hihihih ben niet ziek maar eigelijk heb ik zo'n hoop te vertellen, dat ik niet meer weet waar te beginnen
Zussie is weer aan het werk
spannende tijd voor moeders, wel contract verlenging of niet.
trammeland met de kat
vakantie kriebels nemen toe
nieuw werk plekje pandjes huis den haag
dit is het zo'n beetje in vogelvlucht.
Zussie is weer aan het werk
spannende tijd voor moeders, wel contract verlenging of niet.
trammeland met de kat
vakantie kriebels nemen toe
nieuw werk plekje pandjes huis den haag
dit is het zo'n beetje in vogelvlucht.
donderdag 6 mei 2010 om 10:28
Poes,ik ben trots op je,wat een kort en bondig verhaal
Denk om jullie bloeddruk he,ik kan me er zelf niet meer druk om maken..de gepijnigde blik vc eigenaar toen ik zei dat ik naar zn grootste concurrent ga om te sporten gaf voldoening genoeg(gna gna)
Nu weer werken,ze hebben mn email volgestopt op mn vrije dag
Ik ben met de " Tank" vandaag hahaha,lachen!
Denk om jullie bloeddruk he,ik kan me er zelf niet meer druk om maken..de gepijnigde blik vc eigenaar toen ik zei dat ik naar zn grootste concurrent ga om te sporten gaf voldoening genoeg(gna gna)
Nu weer werken,ze hebben mn email volgestopt op mn vrije dag
Ik ben met de " Tank" vandaag hahaha,lachen!