Kletsgroepje LIIII
vrijdag 30 april 2010 om 12:18
Goeiemiddag dames,
Zijn jullie allemaal druk met koninginnedag vieren? Ik heb er helemaal geen zin in dit jaar. Vorig jaar heb ik ook niks gedaan, ja, bij m'n ouders op visitie. Ik ga zometeen denk ik even naar een vriendin bakkie doen.
Ik zie dat we een nieuwe kletser erbij hebben? CN25.. welkom
Ik ben er niet zo vaak, maar heb net wel even een heleboel pagina's terug gelezen.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Zijn jullie allemaal druk met koninginnedag vieren? Ik heb er helemaal geen zin in dit jaar. Vorig jaar heb ik ook niks gedaan, ja, bij m'n ouders op visitie. Ik ga zometeen denk ik even naar een vriendin bakkie doen.
Ik zie dat we een nieuwe kletser erbij hebben? CN25.. welkom
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
vrijdag 30 april 2010 om 17:24
Goedemiddag of avond al bijna.
Baantje is bij het UWV.
Het is een licht administratieve functie. Het gaat om een soort werkervaringsplaats, dus financieel levert het niet denderend op.
Maar ben wel blij hier te kunnen beginnen.
En wie weet wat voor mogelijkheden er daar nog kunnen komen.
Ik kan dan drie dagen in de week gaan werken.
Baantje is bij het UWV.
Het is een licht administratieve functie. Het gaat om een soort werkervaringsplaats, dus financieel levert het niet denderend op.
Maar ben wel blij hier te kunnen beginnen.
En wie weet wat voor mogelijkheden er daar nog kunnen komen.
Ik kan dan drie dagen in de week gaan werken.
vrijdag 30 april 2010 om 19:17
'Avond
Ik heb niets aan KD gedaan maar ben lekker naar de sauna gegaan,Elysium in Bleiswijk.
Ws de beste beslissing in tijden,ik heb een heerlijke dag gehad.
Om 10 uur reed ik het terrein op en om half 6 reed ik weer weg
Helemaal uitgerust met een zacht velletje weer thuis,nu couscous voor morgen aan het maken!
Ik heb niets aan KD gedaan maar ben lekker naar de sauna gegaan,Elysium in Bleiswijk.
Ws de beste beslissing in tijden,ik heb een heerlijke dag gehad.
Om 10 uur reed ik het terrein op en om half 6 reed ik weer weg
Helemaal uitgerust met een zacht velletje weer thuis,nu couscous voor morgen aan het maken!
vrijdag 30 april 2010 om 19:55
Klinkt goed Luni!
Ik ben toch maar even naar een vriendin gegaan. Ze hadden een bbq van de buurt. Wel even meegeweest, maar toch maar weer vroeg naar huis.
Zometeen lekker xfactor kijken.
Is dat een mooie sauna?
@CN25, ben je even uit de running geweest dan, dat je een werkervaringsplaats nodig hebt?
Ik ben toch maar even naar een vriendin gegaan. Ze hadden een bbq van de buurt. Wel even meegeweest, maar toch maar weer vroeg naar huis.
Zometeen lekker xfactor kijken.
Is dat een mooie sauna?
@CN25, ben je even uit de running geweest dan, dat je een werkervaringsplaats nodig hebt?
vrijdag 30 april 2010 om 20:12
vrijdag 30 april 2010 om 20:13
Was het rustig in de sauna, of waren er meer mensen koninginnedag ontvlucht? Lekker hoor!
He, Nikitah, leuk je hier te zien vandaag. Was het gezellig bij je vriendin?
Vanmorgen zijn we even op de rommelmarkt hier bij de school geweest. Vanmiddag toen het droog was nog een cache gedaan. JD was de hele dag aardig over de zeik van haar eerste schoolweken en den vooral deze laatste week met allerlei feesten en dan ook nog koninginnedag (dat vond ze een beetje spannend vertelde ze, ze maakt dat nu pas echt bewust mee). Vanavond pannenkoeken gebakken. JM maakte een grapje of JZ ook een stukje wilde. Dat laat hij voortaan wel uit zijn hoofd, ik kon nog net een stuk pannenkoek uit zijn mond vissen dat JD erin had gestopt... We zijn deze week begonnen met groente en fruit, dus JD krijgt nu het idee dat hij 'echt' mag eten en als papa dan ook nog van die 'leuke' grapjes gaat maken....
He, Nikitah, leuk je hier te zien vandaag. Was het gezellig bij je vriendin?
Vanmorgen zijn we even op de rommelmarkt hier bij de school geweest. Vanmiddag toen het droog was nog een cache gedaan. JD was de hele dag aardig over de zeik van haar eerste schoolweken en den vooral deze laatste week met allerlei feesten en dan ook nog koninginnedag (dat vond ze een beetje spannend vertelde ze, ze maakt dat nu pas echt bewust mee). Vanavond pannenkoeken gebakken. JM maakte een grapje of JZ ook een stukje wilde. Dat laat hij voortaan wel uit zijn hoofd, ik kon nog net een stuk pannenkoek uit zijn mond vissen dat JD erin had gestopt... We zijn deze week begonnen met groente en fruit, dus JD krijgt nu het idee dat hij 'echt' mag eten en als papa dan ook nog van die 'leuke' grapjes gaat maken....
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 30 april 2010 om 21:18
Hou je er niet van? (misschien al de zoveelste keer dat ik het vraag )
Lekker zeg,naar Spanje,zin in zeker?
Ik had Poesie nog aan de telefoon vanavond,ik had een sms gestuurd vanmorgen of ze mee wilde,het is ook voor haar dichtbij en ik weet dat ze veel van sauna houdt maar ze moest werken.
We gaan na ons beider vakantie een keer naar een grote sauna.
Ze gaat net na onze meet naar Mauritius he,echt helemaal geweldig zo'n vakantie.
Wel lang vliegen!!
Lekker zeg,naar Spanje,zin in zeker?
Ik had Poesie nog aan de telefoon vanavond,ik had een sms gestuurd vanmorgen of ze mee wilde,het is ook voor haar dichtbij en ik weet dat ze veel van sauna houdt maar ze moest werken.
We gaan na ons beider vakantie een keer naar een grote sauna.
Ze gaat net na onze meet naar Mauritius he,echt helemaal geweldig zo'n vakantie.
Wel lang vliegen!!
vrijdag 30 april 2010 om 21:43
Dat binnenzwembad is echt heerlijk Nikitah,aan de ene kant heb je ook bubbelbaden die op het zwembad uitkijken,aan de andere kant loungebanken.Daar heb ik lekker een tukkie op gedaan,lekker hoe je zo weg kan drijven op zwembadgeluiden
Later heb ik op het terras een wijntje gedronken met mensen waar ik bij de ingang al mee stond te kletsen en daarna heb ik nog een half uurtje liggen soezen in de rustruimte,een soort bedoeinentent waar lekker zachte muziek werd gedraaid.
Later heb ik op het terras een wijntje gedronken met mensen waar ik bij de ingang al mee stond te kletsen en daarna heb ik nog een half uurtje liggen soezen in de rustruimte,een soort bedoeinentent waar lekker zachte muziek werd gedraaid.
vrijdag 30 april 2010 om 21:46
Naaf,
Nikitah, leuk je te lezen!!
Hoe gaat ie nu? Wat wordt jouw nieuwe reis??
Mokkie zit al in Afrika nu!
Ik was voor de verandering een dorp verder en het was zooo leuk! Helaas stond CG helemaal vast genageld in de grond en heb ik haar anderhalf uur gedragen en volle rugzak op mijn rug. Gelukkig heb ik niet veel last nu.
CV had uitgeslapen na kon. nacht te hebben gevierd. Vanmiddag de badkamer deels gesloopt.
Juultje, cache jij met de kindjes erbij? Is dat te doen? Wij hebben ons er nog niet aan gewaagd, lopen is nu ook lastig.
Nikitah, leuk je te lezen!!
Hoe gaat ie nu? Wat wordt jouw nieuwe reis??
Mokkie zit al in Afrika nu!
Ik was voor de verandering een dorp verder en het was zooo leuk! Helaas stond CG helemaal vast genageld in de grond en heb ik haar anderhalf uur gedragen en volle rugzak op mijn rug. Gelukkig heb ik niet veel last nu.
CV had uitgeslapen na kon. nacht te hebben gevierd. Vanmiddag de badkamer deels gesloopt.
Juultje, cache jij met de kindjes erbij? Is dat te doen? Wij hebben ons er nog niet aan gewaagd, lopen is nu ook lastig.
vrijdag 30 april 2010 om 22:21
Luni, daar ben ik op een of andere manier veel te preuts voor. Terwijl ik zonder moeite bij een gynaecoloog lig of me omkleed in een gezamenlijke kleedruimte, gaat een sauna me net een stap te ver.
Klopt ja, Poesie gaat dan lekker ver weg, heerlijk!
Vakantie wordt een combi van alles. We gaan met JM's familie, wel allemaal in een eigen appartement/huis (zijn ouders hebben daar een huisje, zus en wij zitten in een appartement in een plaatsje vlakbij), maar wel erg gezellig. Vooral ook voor JD bedachten we later, dan heeft ze in ieder geval haar neefjes om mee te spelen en dan wordt het geen eindeloze vraag om aandacht (dat klinkt wat negatief, we doen natuurlijk van alles met haar, maar ze wil gewoon continu vermaakt worden).
Oei, dat je dat lukt, Compu, CG anderhalf uur dragen! Ik red dat met JD niet eens 5 minuten! Fijn dat het wel leuk was. Was het CG te druk?
Cachen deden wij vorig jaar ook nauwelijks, ik had nergens energie voor. Nu weer volop, JM heeft zich ten doel gesteld mijn broer in te halen (hij: 205, wij: 101), dus we cachen nu alles wat los en vast zit. Morgen staan er 5 hele korte op de planning onderweg naar schoonzus. De echte wandelingen zoeken we uit op wat JD kan lopen (max. 4 km op een goeie dag) en JZ zit dan in de kinderwagen of buggy. Gaat best goed hoor, JZ valt meestal in slaap, JD moeten we af en toe een beetje aanmoedigen.
Luni, sms aan Mokkie vind ik een goed idee!
Klopt ja, Poesie gaat dan lekker ver weg, heerlijk!
Vakantie wordt een combi van alles. We gaan met JM's familie, wel allemaal in een eigen appartement/huis (zijn ouders hebben daar een huisje, zus en wij zitten in een appartement in een plaatsje vlakbij), maar wel erg gezellig. Vooral ook voor JD bedachten we later, dan heeft ze in ieder geval haar neefjes om mee te spelen en dan wordt het geen eindeloze vraag om aandacht (dat klinkt wat negatief, we doen natuurlijk van alles met haar, maar ze wil gewoon continu vermaakt worden).
Oei, dat je dat lukt, Compu, CG anderhalf uur dragen! Ik red dat met JD niet eens 5 minuten! Fijn dat het wel leuk was. Was het CG te druk?
Cachen deden wij vorig jaar ook nauwelijks, ik had nergens energie voor. Nu weer volop, JM heeft zich ten doel gesteld mijn broer in te halen (hij: 205, wij: 101), dus we cachen nu alles wat los en vast zit. Morgen staan er 5 hele korte op de planning onderweg naar schoonzus. De echte wandelingen zoeken we uit op wat JD kan lopen (max. 4 km op een goeie dag) en JZ zit dan in de kinderwagen of buggy. Gaat best goed hoor, JZ valt meestal in slaap, JD moeten we af en toe een beetje aanmoedigen.
Luni, sms aan Mokkie vind ik een goed idee!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 30 april 2010 om 22:22
vrijdag 30 april 2010 om 22:37
Ja,ik mis het zeker maar zo'n dagje maakt veel goed,heel veel sauna ineens.
Ik was met mezelf,lekker is dat en ik was zeker niet de enige
Winkelen doe ik ook liever alleen trouwens!
Ze zal heus haar mobiel mee hebben maar onderweg kun/mag je het niet aanhebben.Ik heb een sms verstuurd met goede wensen voor de reis,dat kan ze bij aankomst lezen.
Het zal best raar zijn,ga je met regen en ca 13 graden weg en als je uitstapt is het 20 graden warmer.Lekker hoor!
Ik was met mezelf,lekker is dat en ik was zeker niet de enige
Winkelen doe ik ook liever alleen trouwens!
Ze zal heus haar mobiel mee hebben maar onderweg kun/mag je het niet aanhebben.Ik heb een sms verstuurd met goede wensen voor de reis,dat kan ze bij aankomst lezen.
Het zal best raar zijn,ga je met regen en ca 13 graden weg en als je uitstapt is het 20 graden warmer.Lekker hoor!
vrijdag 30 april 2010 om 23:36
Oh lekker Afrika!! Ik wist niet dat Mokkie daar naar toe ging. Welk land? Zuid-Afrika, of iets anders.
Wauw, in je eentje naar de sauna. Waarom eigenlijk ook niet. Heb er zelf ook wel eens aan gedacht, maar op één of andere manier vind ik het wel een stap. Toch maar eens proberen misschien.
@Juultje: ik dacht dat vroeger ook, dat ik er te preuts voor zou zijn, maar je loopt eigenlijk meestal met je handdoek of badjas. En het went heel snel.
Mijn volgende reis? Ik wil heel graag weer duiken. Ben met m'n reisvriendinnetje alweer plannen aan het maken. Begin juli, maar weten nog niet waar naar toe. We hebben anderhalve week de tijd en zij wil niet naar Egypte.
Weltrusten!