Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hij moest zeker heel hard huilen,zo eng was het

Ik kreeg 'm echt bijna niet stil

Hij had een enorme vrolijke dag. Nu is hij altijd wel vrolijk, maar vandaag nog net iets meer. Ik hoorde 'm op de achterbank in de auto giechelen in zijn maxi cosi. Gewoon, om zichzelf, of een speelgoedje, heel schattig.
Moggeh!

Wat lief Juultje!

Koud vandaag he,ik heb sokken,laarzen en 3kwartmouw jasje aan.

En daartussen ook nog wat hoor

Dag 2(,5) van het dieet en het gaat super,het is wel meer werk maar allemaal lekker en ik denk dat dit werkt voor mij

Mn collega is op bezoek hier,net had ik een gesprek met een contactpersoon van een hotel maar ik denk dat ik toch zo moet socializen.
Compu, ben je al verhuisd en weer internet-aangesloten? Hoe ging het en hoe bevalt het?

Wat doe je nu voor dieet, Luni?

Ik ben nu 3 kilo kwijt, het gaat niet heel hard en ik moet weer even wat harder ermee aan het werk, anders blijf ik weer stil staan. Ik moet nog zeker 14 kilo...
Ik ook Juultje,zoiets.

Het heetSonoma en is afgeleid van Atkins maar met wel wat koolhydraten.Ik vind het eten erg lekker en mis de pasta,brood etc niet Zoals het nu gaat kan ik best hier mn hele leven mee door.

Ik heb geen weegschaal en vind ik ook niet zo nodig,ik wil vooral lekker in mn vel en kleding zitten en zíen dat het goed is,dat is het streven.

In hoeveel tijd ben je de 3 kilo kwijt geraakt?

Hier ook erg benieuwd naar Compu's verhaal,heb wel met hen te doen gehad,het was zo warm zaterdag :-) Niet met CV hoor,die doet het zichzelf aan
Zit je al onder tafel Juultje?
JZ vindt het niet zo erg allemaal, die is gewoon gaan slapen vanavond. JD vindt het heel eng (of doet alsof, want dan mag ze langer opblijven) en is tegen 8 uur pas naar bed gegaan.

Ik heb er ongeveer een maand over gedaan, dus op zich wel ok. Nog maar even mijn best doen tot we op vakantie gaan en proberen me daar niet te veel te laten gaan.

Lekker dat het zo goed gaat!
Moggeh,

Het viel weer alles mee vond ik

Ik irriteer me soms aan mn collega's,ik voel me een beetje (al) gemeen goed vaak,de meesten beginnen zomaar tegen me aan te praten(ook al ben ik duidelijk ergens mee bezig).

Eentje presteert het om van een afstand al te beginnen en ik moet dan maar begrijpen dat het tegen mij is,er wordt dan ook een reactie verwacht.Ik ga dan gewoon in de negeerstand hoor

Gisterenavond is er een grote glazen deur uit elkaar geknald,maar dat is dan gelijk he verhaal van de dag en ik heb dan ook al zoveel x 'moeten' vertellen wat er is gebeurd... grrr,ik heb nu een briefje opgehangen.Krijg dan ook gelijk de opmerking" kon je je frustraties niet kwijt" *zucht* ik-ben-aan-het-werk!

Nou ja,nu even niet dus

Het zal wel aan het weer liggen.
Goeiemorgen!

Lekker koel nog he

Ik was gisteren naar Bodypump,sjooooooonge dat ging een tandje hoger dan op de vorige sportschool,echt lekker!! Ik kon het goed bijhouden,soms wel wat minder gewicht dan anderen maar dat boeit me dan niet.

Wat echt grappig is daar is dat de meesten gewoon erg enthousiast zijn,iedereen groet elkaar etc,het lijkt wel een dorp.Gisteren was ik tijdens het omkleden aan de praat met een andere vrouw,zij ging ook pumpen en 'sleurde'me bijna mee,hahaha,nee hoor viel mee maar gewoon enthou. Erg positief allemaal.

Nog een positief ding,alles ok met Compu,ze heeft alleen nog geen internet.De verhuizing viel mee.

Dat is fijn!

Nu weg,doeiiiiiiiii
Goedenmorgen, wat een weertje he niet te koud en niet te warm. Onze vakantie zijn begonnen, maar we gaan niet weg, wel af en toe een dagje. De Kids hebben allebei een vakantiebaantje dus we zijn afhankelijk van hun vrije dagen :-))) Nog 3 weken en dan ze jarig en worden alweer 16! Het gaat hard.

EM heeft eindelijk een baan!!!! En nu heeft hij terecht 4 weken vakantie. Hij werkt bij Sc. waar Cha haar man ook werkt in Z. en EZ kan zowieso nog 1,5 jaar blijven...we wachten af he :-)))

Met mij gaat het verder prima, behalve dat het solliciteren niet erg vlot, alleen maar afwijzigingen. Reden te lang "eruit" geweest. Belachelijk. Maar ik blijf doorgaan met solliciteren. Maar ik denk dat ik mijn werkgever ook even goed zijn best laat doen, dat zijn ze verplicht gedurende 2 jaar.

Compu, jullie zijn al over, dat zal met de afgelopen hitte niet zijn meegevallen. Maar wel fijn dat het voor de uitgerekende datum is.

Fijn Luni dat de sportschool bevalt, zo te lezen is het net zo´n soort sportschool waar wij sporten ook net een klein dorp.

Juultje heel veel sterkte hoor heb het op Hyves gelezen, toch dikke duim dat jullie ervoor gaan dat valt niet mee.

Nou jullie zijn weer een beetje geupdate hahahaha, nou k zou zegg´n geniet nog ff van het weertje hopelijk geen onweer. De laatste keer hebben wij gelukkig geen noodweer gehad alleen een paar druppels terwijl bij mijn broertje in t zuiden dikke noodweer was.
Hee Eef,goed weer wat van je te lezen! Ik had t al verklapt van EM zn baan,wat ontzettend fijn

Ik ga morgenochtend weer sporten,maar dan iets anders.Er zijn meer groepslessen dan bij de vorige,leuk!

J heeft zn moto(r) guzzi weggedaan,het irriteerde hem dat er steeds iets mee was,remschijven niet goed etc (schijnt typisch bij die motorfiets zo te zijn) en heeft er een Kawasaki voor terug.Hij had eerst een kawa,een hele snelle maar deze is wat stabieler.Hij is nu aan het omruilen bij de dealer.Ik ben benieuwd!

Ik ben lekker aan het koken,door dit dieet koken we meer,het is wel tijdrovender maar ook erg leuk :-) Net zelf komkommer-yoghurtsaus gemaakt,zelf yoghurt gezeefd etc en vanavond eten we kabeljauw uit de oven.

Je hoeft nog net de kabeljauw niet zelf te vangen,de rest doe je wel allemaal zelf,niets uit een potje ofzo.

Dressings,sauzen etc maken we allemaal zelf,overal staan bakjes en potjes in de koelkast

Misschien leuk om dit eens te lezen(Juultje,Compu,Nikitah)

Ik vond het in een ander topic!
Ik had het gelezen, Eef, echt goed zeg! Gefeliciteerd voor EM!

Waarvoor ruilt hij 'm in, Luni?

Kom later weer terug, zit ff in de zon met een wijntje. Eten is zo klaar denk ik.
JM kookt neem ik aan! Lekker zeg,heb je verdiend

Geen wijntje voor ons,jammer want bij de vis had ie best gesmaakt,een droge witte dan.

In de eerste periode(10 dagen) mag je geen wijn,na die tijd wel.Ik verheug me er nu al op

Het eten was wéér lekker,ik heb een foto gemaakt maar dat ziet er nogal droog uit haha.

Er staat nu een blauwe(hele mooie kleur blauw trouwens) Kawasaki ZZR1200 in de tuin
Klinkt lekker Luni dat dieet, en ja vergeten te zeggen, maar goed joh 3 kilo kwijt!!!! We waren regelmatig aan het sporten, zo'n 4 a 5 x per week. Helaas is dat de laatste weken minderrrrrr. Volgende week maandag beginnen we weer hoor.

Lekker in de zon met een wijntje Juultje, ik heb een biertje genomen(ook zo'n dikmaker) maar wel lekkerrrrr.

Ik was vandaag met de vriendin van mijn broertje meegeweest naar "haar" nagelstudio. En zoals jullie weten, door het lange thuiszitten, is mijn nieuwe hobby nail art. Krijg ik zomaar een voorstel om bij haar in de studio nail art te doen. Natuurlijk komt er wel meer bij kijken. KvK klanten en ik huur een "tafel"bij haar. Ik moet er even over nadenken wat er nog meer bij komt kijken, want je begint wel voor jezelf. Juultje jij hebt er ervaring mee, is dit een te grote stap voor mij?
Een kant-en-klare ovenschotel van de AH Smaakte erg goed!

JM zegt dat het een mooie motor is, geloof ik meteen

Eh, ff denken hoor Eef. Je hebt sowieso een inschrijving kvk nodig idd, aanmelden bij belastingdienst gebeurt vanzelf door inschrijving kvk. Vergeet niet dat je de btw die je rekent weer af moet dragen aan de belastingdienst. Probeer in te schatten hoeveel klanten je aan kunt en of je die ook kunt vinden. Maak een inschatting van de kosten (tafelhuur, inkoop materialen, wat wil je er zelf aan overhouden, afdragen btw) en bepaal dan een tarief. Dat kun je ook baseren op wat je zelf betaalt nu. Elk kwartaal moet je btw-aangifte doen, kun je dat zelf of moet je een boekhouder zien te vinden.

Ik denk nog even verder. Het lijkt misschien wat veel, maar lokatie hebt je al, en klanten misschien ook door die nagelstudio. Dat is dan wel een goede positie om uit te beginnen denk ik.
Ja,lekker zijn die! Welke hadden jullie?

Eef, Juultje is 3 kilo kwijt Ik weeg me niet maar het lijkt me wat veel in 5 dagen Mn broeken zitten wel losser,dat wel.

EEF!! Wat een ontzettend tof aanbod,wat zou dat leuk voor je zijn

Ik ga zondag weer eens naar een festival,leuk leuk!
We hadden de bloemkoolschotel, was erg lekker!

Maandag moet ik weer even goed mijn best gaan doen. Ja, dit weekend eigenlijk ook, maar morgen ben ik jarig en vier het dan ook (en JM's verjaardag ook nog), dus dat wordt dan niets.
Nee,dan zou ik het er ook even lekker van nemen Verwacht je veel visite? Mooie leeftijd hoor,overal net tussenin.

We zouden nog gaan wandelen maar allebei geen zin meer
Alleen familie, dus valt nog wel mee. Ik heb broer gevraagd of ik iets voor nichtje kan doen (die met het gebroken been), maar niet echt geloof ik. We bedenken wel wat waardoor ze comfortabel kan zitten, gips zit tot ver op het bovenbeen.
Thx Juultje, oef ik zal me er in verdiepen veel googlen maar nu weet ik waar ik rekening mee moet houden.

Oh excuusssss jij bent 3 kilo kwijt, zie je nu wel moet echt vaker mijn bril opzetten :-)))))))

Alvast een hele mooie zonnige dag morgen.

Welk festival Luni?:-)
Goeiemorgen

Van harte Juultje!!!

Het is een festival in Nikitah&Arabella stad Eef Veel boem-boem

Ik heb eindelijk dan eens iemand in de buurt die ook van dit soort dingen houdt,ook van een terrasje pakken of gewoon een stuk wandelen en zij gaat mee,is ook al eens met de activiteitenclub mee geweest...Ik hoorde donderdag van J dat het was(ik ben compleet niet meer op de hoogte van dat soort dingen) en ik had al met haar afgesproken en mailde of dat misschien een optie zou zijn.Kreeg gelijk een spontane reactie terug dus dat was leuk.

J moet werken zondag...

Ik had de wekker nog op herhalen staan dus vroeg uit de veren.Jim wacht altijd netjes met zeuren tot er bij ons beweging in zit(soms niet ) of dat de wekker gaat.Tja,dan ben je wakker ook...

Juultje,welk dieet volg jij eigenlijk??
Juultje gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

Hartstikke leuk Luni, gezellig hoor dat je een "maatje"hebt die ook mee wil. En....het is morgen schitterend weer, alweer

Vandaag relaxdag, morgen naar klein venetië (Giethoorn) met de kids, wel zin in echt een mooie omgeving.

Ik ben nog lekker alleen en ga mezelf een kop koffie inschenken
Leuk Eef,gaan jullie varen? Is echt heel mooi daar!

Ik ga,sporten en wat kleine boodschappen halen,later
Ja we gaan een rondvaart maken en daarna misschien het schelpenmuseum bezoeken (als de kinderen het willen hahaha)

En Juultje al lekker verwend? Wat heb je van JM en de kinderen gehad?

Vandaag samen met EM een appeltaart gemaakt, weet nog niet of het smaakt, dat gaan we vanavond uitproberen jammie.
Leuk hoor,het wordt ook lekker weer he,ca 22-24 graden( van mij mag het warmer hoor!!)

Is er ooit weleens iets uit jullie keuken gekomen wat níet smaakte?

Wij aten balsamico (gemarineerde) kip met sperziebonen.

Als ik morgen thuis eet eten we volkoren wraps(lowcarb van Atkins) met gekruid gehakt(tartaar) en sla.

Ik ben naar de natuurvoedingswinkel geweest en heb van alles en nog wat ingeslagen,lijnzaadolie,volkoren pita's(ook lowcarb),linzen,volkoren muesli etc...het moet niet gekker worden!X-D Voorlopig kunnen we nog lijnen haha,alleen maar gezond voer in huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven