Kletstopiczondernaam deel I

09-06-2019 13:33 1043 berichten
Chocola. Avondeten. Katten. De temperatuur. Memes. Gifs. Voetbal. Monsterlijke muzieklinkjes. Drank. Ziek zwak en misselijk is off topic.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 14-06-2019 08:59
Reden: Titel aangepast ;)
41.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/juG8pxtuvY8
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Dana schreef:
18-06-2019 02:07
Het was maar een voorbeeld. Vergis ik me trouwens, of ben jij er wel vaker als de kippen bij om iets lulligs of insinuerends te posten als ik iets kritisch post? Heb ik jou misschien per ongeluk ooit iets aangedaan?

Je vergist je.
Ik insinueerde helemaal niets en ik reageer altijd (op iedereen) die zo mekkert over alle vreselijk afschuwelijke off topic berichten op Napraat.
Als je dat nu ook al in dit kletstopic doet en ik lees dat dan reageer ik ook ja.
Alle reacties Link kopieren
Is de nivea zonnebrand nog ergens in de aanbieding? Mijn voorraad van vorig jaar is iets kleiner dan ik dacht, helaas.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
18-06-2019 14:33
Is de nivea zonnebrand nog ergens in de aanbieding? Mijn voorraad van vorig jaar is iets kleiner dan ik dacht, helaas.
https://www.bol.com/nl/s/mooi-gezond/zo ... t&origin=9
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren

Ja die had ik gezien! Maar vorig jaar vond ik ergens een 3 voor 1, dus nu ben ik gierig :biggrin: Maar ga ‘m maar bestellen, want volgens mij is er niet iets beters dit keer.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
18-06-2019 15:07
Ja die had ik gezien! Maar vorig jaar vond ik ergens een 3 voor 1, dus nu ben ik gierig :biggrin: Maar ga ‘m maar bestellen, want volgens mij is er niet iets beters dit keer.
Ja, soms vind je het echt goedkoop idd, maar dit valt ook goed mee. Heb er ook twee besteld.
Life is short. Eat dessert first.
Ik zweer bij de zonnebrand van de Lidl. Goedkoop én goed.


https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?id=486
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
18-06-2019 15:48
Ik zweer bij de zonnebrand van de Lidl. Goedkoop én goed.


https://www.lidl.nl/nl/Acties.htm?id=486
Die is ook goed idd. De sensitive van Nivea vind ik wel beter dan die van de Lidl. Ik heb geen speciale zonnecrème voor het gezicht en alleen die van Nivea zorgt ervoor dat ik geen prikkende ogen krijg.
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb nu de sensitive factor 50 van Lidl en merk geen verschil met Nivea.
(Maar ik heb Rituals voor mijn gezicht)
Prikkende ogen is rot. Krijg ik van alles (dagcrèmes, bodylotion, zonnebrand) van Kruidvat eigen merk.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
18-06-2019 16:13
Ik heb nu de sensitive factor 50 van Lidl en merk geen verschil met Nivea.
(Maar ik heb Rituals voor mijn gezicht)
Volgende keer nog eens proberen dus.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen zonnebrandcrème......
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
18-06-2019 16:30
Ik heb geen zonnebrandcrème......
Jij gaat ook niet op vakantie natuurlijk. Als je thuis bent, blijf je in je huis, want geen reden om naar buiten te gaan. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
18-06-2019 17:04
Jij gaat ook niet op vakantie natuurlijk. Als je thuis bent, blijf je in je huis, want geen reden om naar buiten te gaan. :jump:
Exact.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Het begint nu wel een beetje onduidelijk te worden allemaal. Op de napraat wordt gepost over koetjesrepen (eerlijk is eerlijk: niet over chocolade), en dan wordt de fittie daarover weer uitgevochten op het naamloze kletstopic. Ik raak een beetje in verwarring zo :cry:
Is er naast het zomerhaterstopic trouwens nog een topic waar ik kan klagen over het weer of mag ik dat gewoon hier doen?
Alle reacties Link kopieren
Dat mag hier en dan klaag ik gewoon met je mee. :hug:

O, wacht, te warm voor een knuffel. :|
Life is short. Eat dessert first.
Ik vind zonnebrandcremegeneuzel off-topic. Mag dat ook?
Nee, alsjeblieft geen knuffel!

Goed, daar gaat ie dan: ik heb dus gewerkt vandaag. En ik werk nog steeds in een wasserij. Het zweet liep me de hele dag alle kieren en gaten in, en mijn voeten zijn van een lieflijk maatje 41 opgezwollen tot maat 57 of zoiets, maar ze moesten dus wel de hele tijd huizen in maatje 41 want ik had geen reserveroeiboten bij me :cry: .

Het was geen fijne dag.
Alle reacties Link kopieren
ThunderassMan schreef:
18-06-2019 17:37
Ik vind zonnebrandcremegeneuzel off-topic. Mag dat ook?
Dat mag. Er wordt absoluut geen rekening mee gehouden, maar het mag.
Life is short. Eat dessert first.
Oplossing: we roepen hier 'chocolade', 'koetjesrepen' of wat dan ook en dan mogen we er in Napraat over napraten. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
18-06-2019 17:37
Nee, alsjeblieft geen knuffel!

Goed, daar gaat ie dan: ik heb dus gewerkt vandaag. En ik werk nog steeds in een wasserij. Het zweet liep me de hele dag alle kieren en gaten in, en mijn voeten zijn van een lieflijk maatje 41 opgezwollen tot maat 57 of zoiets, maar ze moesten dus wel de hele tijd huizen in maatje 41 want ik had geen reserveroeiboten bij me :cry: .

Het was geen fijne dag.
Wat lijkt me dat een hel, met zulk weer in een wasserij werken. Ik hoop dat het het heel snel frisser mag worden, LV!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
18-06-2019 17:38
Dat mag. Er wordt absoluut geen rekening mee gehouden, maar het mag.
Niet?! Tot zover mijn vermeende invloed dus. :cry:
Alle reacties Link kopieren
ThunderassMan schreef:
18-06-2019 17:41
Niet?! Tot zover mijn vermeende invloed dus. :cry:
Afbeelding
Life is short. Eat dessert first.
ThunderassMan schreef:
18-06-2019 17:39
Oplossing: we roepen hier 'chocolade', 'koetjesrepen' of wat dan ook en dan mogen we er in Napraat over napraten. :biggrin:
Ja maar hier mag het gewoon, dus dan valt er niks na te praten. Was het maar zo simpel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven