Kletstopiczondernaam deel I

09-06-2019 13:33 1043 berichten
Chocola. Avondeten. Katten. De temperatuur. Memes. Gifs. Voetbal. Monsterlijke muzieklinkjes. Drank. Ziek zwak en misselijk is off topic.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 14-06-2019 08:59
Reden: Titel aangepast ;)
41.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://nl.m.wikihow.com/Een-aardappel- ... -magnetron
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
En verder moet ze het zelf ontdekken ;-D
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
09-06-2019 20:38
En verder moet ze het zelf ontdekken ;-D

En als ze het even niet meer weet, kan ze bellen of appen.

Deed onze dochter ook heel vaak. Effe appen wat er ook al weer in gerecht X ging. Vanuit de supermarkt....
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2019 20:34
Nah, het werd wel eens tijd, we zijn er allebei aan toe. En het is nou ook weer niet alsof ze heel erg ver weg gaat, we worden zowat buren :rofl:
Oh, dan kan ze ook gewoon af en toe aanschuiven? :proud:

Misschien heb je hem al, maar gewoon pannenkoeken? Meel, ei en melk goed roeren en bakken maar. Fijne is dat ze hoeveelheden kan aanpassen aan het aantal eters. Of maar een beetje beslag maken als ze alleen eet. Pannenkoeken met kaas en ham zijn snel, lekker en hartig. Of met appelmoes, ook heel lekker en het vult enorm goed.
*Labalade* schreef:
09-06-2019 20:51
Oh, dan kan ze ook gewoon af en toe aanschuiven? :proud:

Misschien heb je hem al, maar gewoon pannenkoeken? Meel, ei en melk goed roeren en bakken maar. Fijne is dat ze hoeveelheden kan aanpassen aan het aantal eters. Of maar een beetje beslag maken als ze alleen eet. Pannenkoeken met kaas en ham zijn snel, lekker en hartig. Of met appelmoes, ook heel lekker en het vult enorm goed.
Pannenkoeken bakken kan ze gelukkig wel, maar het is wel een idee om een pagina te maken met mogelijke vullingen. Na 45 keer pannenkoeken eten gaat die eeuwige poeiersuiker immers ook vervelen :proud:

Ik ga ook een basisvoorraadje voor haar kopen, zodat ze niet hoeft te beginnen met een compleet lege voorraadkast want dat vind ik zo sneu. En de ingrediënten voor pannenkoeken zullen daar zeker niet in ontbreken :D
Nou! Wat een goed idee dit topic.
Ik was vandaag in de sauna, maar ik kon er niet echt inkomen, saunatechnischgewijs. Dus ben ik in plaats daarvan in slaap gevallen op een ligbed. Dat is wel een plus aan een kindvrij weekeinde. Mijn man goot voor de grap een beetje water in mijn slapende gezicht. Nu moet ik hem binnenkort doodmaken.
Betty_Slocombe schreef:
09-06-2019 21:11
Nou! Wat een goed idee dit topic.
Ik was vandaag in de sauna, maar ik kon er niet echt inkomen, saunatechnischgewijs. Dus ben ik in plaats daarvan in slaap gevallen op een ligbed. Dat is wel een plus aan een kindvrij weekeinde. Mijn man goot voor de grap een beetje water in mijn slapende gezicht. Nu moet ik hem binnenkort doodmaken.
Ik wil wel helpen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
09-06-2019 21:11
Nou! Wat een goed idee dit topic.
Ik was vandaag in de sauna, maar ik kon er niet echt inkomen, saunatechnischgewijs. Dus ben ik in plaats daarvan in slaap gevallen op een ligbed. Dat is wel een plus aan een kindvrij weekeinde. Mijn man goot voor de grap een beetje water in mijn slapende gezicht. Nu moet ik hem binnenkort doodmaken.
Heb je al een composthoop? Anders nog even wachten.
Tot die tijd sowieso biologisch eten, anders gaan je tuinbonen raar smaken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Mijn man vroeg vandaag aan mij hoe hij witlof moest koken. Misschien moet ik hem ook maar eens doodmaken.
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2019 21:14
Mijn man vroeg vandaag aan mij hoe hij witlof moest koken. Misschien moet ik hem ook maar eens doodmaken.
Ik zou iedereen doodmaken die voor mij witlof zou koken.
feow schreef:
09-06-2019 21:13
Heb je al een composthoop? Anders nog even wachten.
Tot die tijd sowieso biologisch eten, anders gaan je tuinbonen raar smaken.
Ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2019 21:14
Mijn man vroeg vandaag aan mij hoe hij witlof moest koken. Misschien moet ik hem ook maar eens doodmaken.
Voor je dochter :whistle:

https://www.themagictouch.nl/product/inblikmachine/
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
09-06-2019 21:16
Ik zou iedereen doodmaken die voor mij witlof zou koken.
:high5:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Betty_Slocombe schreef:
09-06-2019 21:11
Nou! Wat een goed idee dit topic.
Ik was vandaag in de sauna, maar ik kon er niet echt inkomen, saunatechnischgewijs. Dus ben ik in plaats daarvan in slaap gevallen op een ligbed. Dat is wel een plus aan een kindvrij weekeinde. Mijn man goot voor de grap een beetje water in mijn slapende gezicht. Nu moet ik hem binnenkort doodmaken.
Waarom wachten?
Dochter en ik houden van witlof :cry:

Man en zoon niet, dus voor hun had ik netjes een blik witte bonen in tomatensaus gekocht. Ik ben nou ook weer geen onmens hoor.
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2019 21:23
Dochter en ik houden van witlof :cry:

Man en zoon niet, dus voor hun had ik netjes een blik witte bonen in tomatensaus gekocht. Ik ben nou ook weer geen onmens hoor.
Zolang jullie het niet voor Solo en mij maken is er niks aan de hand.
Coconuts12 schreef:
09-06-2019 21:25
Zolang jullie het niet voor Solo en mij maken is er niks aan de hand.
Nee ben je gek. Alle witlof in huis is voor ons, net als de spruitjes.
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2019 21:27
Nee ben je gek. Alle witlof in huis is voor ons, net als de spruitjes.
Oh, gelukkig!
feow schreef:
09-06-2019 21:13
Heb je al een composthoop? Anders nog even wachten.
Tot die tijd sowieso biologisch eten, anders gaan je tuinbonen raar smaken.
Ik heb een compostvat, maar hij is krap 2 meter. Ik heb geen hakselaar of slijptol.
Misschien laat ik hem wel leven, maar steel ik morgen al het melkschuim voor mijn eigen cappuccino.
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2019 21:27
Nee ben je gek. Alle witlof in huis is voor ons, net als de spruitjes.
Spruitjesstamp met walnoten. Ook een idee voor dochter.
Alle reacties Link kopieren
Κιττεηs schreef:
09-06-2019 21:19
Waarom wachten?
the element of surprise!
Κιττεηs schreef:
09-06-2019 21:28
Spruitjesstamp met walnoten. Ook een idee voor dochter.
Oh ja!

Goh, mijn boekje komt wel vol zo. Dank u dames!
Andijviestamppot met kaas, paprika en pijnboompitten.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven