Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

vrijdag 25 januari 2019 om 09:09
Mijn straat is de enige straat op mijn fietsroute naar het werk die nog niet sneeuwvrij is, dus dat is een plek zoeken waar het niet glad is om op te stappen en dan de straat uit glibberen en kan ik de rest van de route gewoon fietsen..
Bijna weekend
en vanavond mijn lief weer zien na bijna 2 weken
Bijna weekend

Eat glitter for breakfast and shine all day

vrijdag 25 januari 2019 om 09:44
GlitterBep schreef: ↑25-01-2019 09:09Bijna weekenden vanavond mijn lief weer zien na bijna 2 weken
![]()

Leuk vooruitzicht Glitter!
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 25-01-2019 11:07
0.48% gewijzigd

vrijdag 25 januari 2019 om 10:12
vrijdag 25 januari 2019 om 13:16
vrijdag 25 januari 2019 om 13:31
Winkelen 
Ik mag geen jurkjes van mijzelf kopen, want ik hoop namelijk dat ik over paar maanden slanker ben. Maar hoop in elk geval nieuwe schoenen te vinden.
Planning is:
United Nude
Succubus
I Love Vintage
Koffie met wat lekkers
Met als goed voornemen dat als ik moe ben ik mijn best doe deze planning los te laten en eerder afhaak.
Ik mag geen jurkjes van mijzelf kopen, want ik hoop namelijk dat ik over paar maanden slanker ben. Maar hoop in elk geval nieuwe schoenen te vinden.
Planning is:
United Nude
Succubus
I Love Vintage
Koffie met wat lekkers

Met als goed voornemen dat als ik moe ben ik mijn best doe deze planning los te laten en eerder afhaak.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

vrijdag 25 januari 2019 om 14:16
lollypopje schreef: ↑25-01-2019 13:16Hier is de dooi begonnen en daarmee de voor mij gevaarlijkste periode.
Mijn voeten weten altijd, alsof er een magnetische aantrekkingskracht is, dat enige stukje te vinden dat nog wel glad is![]()

Te laat, daar ging bubbels...
Met als gevolg veel pijn en een kilo pijnstillers...
Ach we overleven het wel...
(Ik wil thee en Engelse drop en bonbons en leuke films. En Donald Duckies en een dekentje..

En ik wil naar mn moehoeder...

vrijdag 25 januari 2019 om 14:24

vrijdag 25 januari 2019 om 14:30

Lang geleden dat ik dat las... Maar zou me er nog mee kunnen vermaken, met een stapel Duckies...
vrijdag 25 januari 2019 om 14:33
ik lees ze nog steedsPhoebe-returns schreef: ↑25-01-2019 14:30![]()
Lang geleden dat ik dat las... Maar zou me er nog mee kunnen vermaken, met een stapel Duckies...

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

vrijdag 25 januari 2019 om 15:35
Ik kom ook weer eens wat kopjes geven.
Druk op en voor het werk en daardoor ook druk in mijn hoofd. En dat 'verdoof' ik in mijn vrij tijd door het spelen van domme spelletjes op de iPad. Iets te veel naar mijn zin. Dus wat dat betreft kwam het goed uit dat ik vandaag geen internetverbinding had, maar een ander gevolg is dat ik voorbereidingen voor werk nu moet inhalen.
Zo weinig tijd. Want vanavond naar de fillum en het weekend is ook volgepland.
Hier geen last van de gladheid gehad. Lijkt me zeer pijnlijk die val bubbels.
Wel kon ik met gevaar voor eigen leven het schoolplein op (sneeuwballen).
Ik hoop dat je slaagt met winkelen pop. Ik heb ook wel weer eens zin om een dagje te gaan winkelen. In de hoofdstad bijvoorbeeld. Maar als ik in A'dam ben, wil ik ook minimaal 1 museum bezoeken. Of 2 als ik dan toch zo'n end heb gereisd. Blijft er van dat winkelen niks meer over...
Ehm, ik kan niet teruglezen zonder een apart tabblad te openen dussehhh, ik laat het hier bij.
Druk op en voor het werk en daardoor ook druk in mijn hoofd. En dat 'verdoof' ik in mijn vrij tijd door het spelen van domme spelletjes op de iPad. Iets te veel naar mijn zin. Dus wat dat betreft kwam het goed uit dat ik vandaag geen internetverbinding had, maar een ander gevolg is dat ik voorbereidingen voor werk nu moet inhalen.
Zo weinig tijd. Want vanavond naar de fillum en het weekend is ook volgepland.
Hier geen last van de gladheid gehad. Lijkt me zeer pijnlijk die val bubbels.
Wel kon ik met gevaar voor eigen leven het schoolplein op (sneeuwballen).
Ik hoop dat je slaagt met winkelen pop. Ik heb ook wel weer eens zin om een dagje te gaan winkelen. In de hoofdstad bijvoorbeeld. Maar als ik in A'dam ben, wil ik ook minimaal 1 museum bezoeken. Of 2 als ik dan toch zo'n end heb gereisd. Blijft er van dat winkelen niks meer over...
Ehm, ik kan niet teruglezen zonder een apart tabblad te openen dussehhh, ik laat het hier bij.
vrijdag 25 januari 2019 om 16:08
Uiteindelijk wel geslaagd, maar dan voor andere schoenen dan ik in mijn hoofd had 
Die van United Nude die ik mooi vond hadden puntneus, en was daardoor net te smal, maar maar groter veel te groot
Wat doe je nu, nu je offline bent Poes?
Ohw en geef gerust een gil ik kom ool graag in musea. Maar, ondanks mijn goede week, ben ik nog even voorzichtig met mijn energie. Dus moest nu even kiezen van mijzelf en ik wilde schoenen

Die van United Nude die ik mooi vond hadden puntneus, en was daardoor net te smal, maar maar groter veel te groot

Wat doe je nu, nu je offline bent Poes?
Ohw en geef gerust een gil ik kom ool graag in musea. Maar, ondanks mijn goede week, ben ik nog even voorzichtig met mijn energie. Dus moest nu even kiezen van mijzelf en ik wilde schoenen

vrijdag 25 januari 2019 om 19:38

vrijdag 25 januari 2019 om 19:46
Ik ben ze kwijt/ heb ze niet meer

Goedenavond allen.
Ik heb zeer de behoefte om iets mega mutsigs te zeggen en dat ga ik ook doen.
Niks fijners dan thuiskomen na een drukke dag, pyamabroek aan te doen, een fijn maal voor jezelf te maken en uiteindelijk met een lekker bordje en een drankje (alcoholvrij voor Bubbels) op de bank te ploffen.
La vie est belle..

vrijdag 25 januari 2019 om 19:55
Heerlijk Phoebe, geniet er fijn van!
Ik zit ook eindelijk lekker op de bank, pootjes omhoog. Ik heb vandaag 2 winkelcentra doorgewerkt op zoek naar een bepaald kledingstuk (uiteindelijk geslaagd!). En daarna moest ik aan de schoonmaak. We zouden een begin maken en morgen verder gaan, maar we zijn al zo goed als klaar
Morgen lekker uitslapen! Misschien een rondje hardlopen (als ik zin heb na de 13000 stappen voor vandaag tot nu toe..) en dan alles afmaken en dan genieten met de visite die komt
Ik zit ook eindelijk lekker op de bank, pootjes omhoog. Ik heb vandaag 2 winkelcentra doorgewerkt op zoek naar een bepaald kledingstuk (uiteindelijk geslaagd!). En daarna moest ik aan de schoonmaak. We zouden een begin maken en morgen verder gaan, maar we zijn al zo goed als klaar

vrijdag 25 januari 2019 om 20:03
Gracias!Marana-- schreef: ↑25-01-2019 19:55Heerlijk Phoebe, geniet er fijn van!
Ik zit ook eindelijk lekker op de bank, pootjes omhoog. Ik heb vandaag 2 winkelcentra doorgewerkt op zoek naar een bepaald kledingstuk (uiteindelijk geslaagd!). En daarna moest ik aan de schoonmaak. We zouden een begin maken en morgen verder gaan, maar we zijn al zo goed als klaarMorgen lekker uitslapen! Misschien een rondje hardlopen (als ik zin heb na de 13000 stappen voor vandaag tot nu toe..) en dan alles afmaken en dan genieten met de visite die komt
![]()
Jij ook!!
Wat goed dat je al zo goed als klaar bent met schoonmaken!
Veel plezier alvast morgen!
vrijdag 25 januari 2019 om 20:19
Wat gezellig Blond, veel plezier
deze maar niet meer in 39
https://www.unitednude.com/sale/women-v ... -aw18.html
of deze
of in deze kleur
maar door de punt zat de 39 net te smal aan de voorkant, helaas

Want vind het architectonische tof, terwijl ze door de kleur en print ook iets retro's hebben.
Dus hopen dat ze zoiets een keer krijgen met een rondere neus.
vrijdag 25 januari 2019 om 20:22
Klinkt als een fijne avond. Ik lig nu in hangpak met thee en een whiskey oo de bankPhoebe-returns schreef: ↑25-01-2019 19:46Ik ben ze kwijt/ heb ze niet meer![]()
Goedenavond allen.
Ik heb zeer de behoefte om iets mega mutsigs te zeggen en dat ga ik ook doen.
Niks fijners dan thuiskomen na een drukke dag, pyamabroek aan te doen, een fijn maal voor jezelf te maken en uiteindelijk met een lekker bordje en een drankje (alcoholvrij voor Bubbels) op de bank te ploffen.
La vie est belle..![]()
Helaas geen abo meer in het ouderlijkhuis, maar koop ze nog steeds soms. Maar vooral de pockets.
En ben zwaar fan van Darkwing Duck, dus die pockets heb ik ook