Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Stuiterballetje hier gewenst! Om een wit mekkerkontje te entertainen. Ik ben een goed half uur thuis en Witje blijft maar klagen en mauwen. Geen idee wat hij wil... hij heeft eten, schone bak, wil niet op schoot.... Dus ik weet eigenlijk stiekem wel wat hij wil: spelen op het balkon liefst met broer en mij. Maar ik ga de balkondeur nu echt niet open zetten! Dus.... Stuiterballetje kom maar spelen!

*en taglitalle met king prawns, appeltjes, amandelschilfers en curry room eten*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Het is dat ik al lekker op de bank lig, maar anders ;)

En op de appeltjes na klinkt je eten heerlijk.
Ik warm zo een bakje met iets op :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik wil me wel opofferen om met Witje te spelen.
Oudblond schreef:
23-01-2019 17:51
He, maar het levert me wel weer extra knuffels op! :yes:

Hoe's tie Coco?
Wil je ongecensureerde versie of de afgezwakte?
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
23-01-2019 18:26
Ik wil me wel opofferen om met Witje te spelen.
De schavuit ging even in de grote cactuspot zitten.... bleek daar uit baldadigheid te willen gaan plassen. Nog nooit gedaan! Er is iets aan de hand. Nu nog uitvinden wat.

Doe maar pb'tje schattie!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
23-01-2019 18:38
De schavuit ging even in de grote cactuspot zitten.... bleek daar uit baldadigheid te willen gaan plassen. Nog nooit gedaan! Er is iets aan de hand. Nu nog uitvinden wat.

Doe maar pb'tje schattie!
Jeetje maf beest.

Blond had je mijn berichtje trouwens gezien?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oudblond schreef:
23-01-2019 18:38
De schavuit ging even in de grote cactuspot zitten.... bleek daar uit baldadigheid te willen gaan plassen. Nog nooit gedaan! Er is iets aan de hand. Nu nog uitvinden wat.

Doe maar pb'tje schattie!
Territorium willen afbakenen mss?

Stuur je straks een pb :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
walpurgisnacht schreef:
23-01-2019 15:13
Hier zou je het niet moeten proberen met de Belgen . Het is al moeilijk genoeg om iets vriendelijk te doen zonder dat je een snak krijgt .

Mwoah, deze week toch heel prettig samengewerkt met een Vlaming.
Niks mis mee - kon nog wel met hem lachen ook. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
23-01-2019 15:16
Wat fijn Dappertje! En ik heb weer een nieuwtje om aan Maman te vertellen!

:$ :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al net íets verder qua leeftijd dan Blondie.
Dus hoor ik wel bij de oude van dagen Nachtje?
* grapje! echt! *

Zomaar ergens plassen wat niet gebruikelijk is?
Hmm. Hou het even in de gaten; kan ook op een blaasprobleem duiden. In dat geval naar de dierenarts. :(
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
@Dappertje Dus jij bent al helemaal op je retour. Al een rollator gekocht? :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
23-01-2019 20:26
@Dappertje Dus jij bent al helemaal op je retour. Al een rollator gekocht? :P

Hey jij! :whip:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
23-01-2019 20:28
Hey jij! :whip:
ooeeehhh lekker :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Haha, voorspelbaar. :proud:
:lips:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
23-01-2019 20:35
Haha, voorspelbaar. :proud:
:lips:
Jep :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Whoop whoop! nog 2 daagjes werken en het is weer weekend!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :yes:
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
24-01-2019 07:54
Whoop whoop! nog 2 daagjes werken en het is weer weekend!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :yes:
hier nog één :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Morning...
Vandaag nog even een picknick ontbijt in de sneeuw?
Ik veracht iig dat mijn lunch zoiets wordt, incl uitzicht :cheer2:
Afbeelding
Coerage schreef:
23-01-2019 20:11
Ik ben al net íets verder qua leeftijd dan Blondie.
...
Blond, het wordt toch echt tijd voor een BP hon. "Knussel-oude-van-dagen-huis" ofseau :proud:
Alle reacties Link kopieren
GenieInABottle schreef:
24-01-2019 08:03
Morning...
Vandaag nog even een picknick ontbijt in de sneeuw?
Ik veracht iig dat mijn lunch zoiets wordt, incl uitzicht :cheer2:
Afbeelding
Das niet dieetproef :(


Hier is sneeuw vooral ijs nu. Dus ik kon bijna schaatsen naar de trein :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oeh lekker Genie! Inclusief werkende jacuzzi? Hier kunnen we alleen naar een niet-werkende kijken :| Geniet nog even lekker daar!



Moguh iedereen :D Ik ga zo ook op pad, hoop dat het niet teveel ijs is hier...
Alle reacties Link kopieren
Jacuzzi's die niet werken. Het zou niet moeten mogen Mar.
Ik duim dat het snel is opgelost.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Pop, voor jou is er fruit, een eitje, verse jus, thee en dat is niet oké? @( Ik snap niets van die kcal-tel-eetdingen :bunny:

Mar, heb ik thuis ook last van, kijk ik uit mijn raam, staat daar eentje met koud water in :'(
En eigenlijk geen idee, wel een zwembad met geweldig uitzicht. Ik ben al zo'n 10 jaar niet meer daar geweest en er is in die tijd e.e.a. verbouwd / uitgebreid, ik ben benieuwd ;-D
Alle reacties Link kopieren
@Geestje Jamaar als er ook pannekoeken staan voel ik me zo sneu dan :(

Heel veel plezier vandaag 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Mijn bus kan tijdreizen 😍😍😍

Er staat dat het 8.32 is en dat we om 6.20 aankomen op de eindbestemming.
Als ik dat eerder had geweten, was ik wat langer in mijn bed gebleven :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven