Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
02-01-2019 20:46
Ach Kia, beterschap lieffie! :hug:

En ook voor jou Coco... dikke knuf.

Genie, Draakje, hoe is het bij jou nu? Ik hoop inmiddels weer wat beter...

Natuurlijk moet Shifty terugkomen, versie 2.0 ofzo. Maar hij weet denk zelf ook wel hoezeer ie gemist wordt. :lol:

Vandaag weer gewerkt, rustig en geconcentreerd kunnen werken (ondanks een chaotisch project - buiten mijn toedoen hoor). Dus dat was fijn. En nu lekker bankhangen.
Oja, vanochtend hier de weegschaal juist afgestoft. Er moest echt iets gebeuren...
Thanks :kiss: . Het gaat iedere dag een beetje beter ;) .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oh getver Glitterje. :( Niet leuk.

Dat was een lekker en gezond ontbijtje Genie. Past wel bij mijn afgestofte weegschaal. Ik ben ZZP'er, dat verklaart het al een beetje. Maar ik zal je even een PB'tje dichten. :proud:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Dankje Nanny en Dappertje
Het ziet er helaas naar uit dat het nog wel even gaat duren, ex kampt met psychische problemen (het hoe en wat weet ik niet) ze zijn al 9 maanden uit elkaar, maar nu ik in beeld ben bij lief heeft ze hem verklaard haar laatste spullen niet te komen halen want ze wilt hem terug. Afgelopen zaterdag was er weer gedoe en stond lief op het punt om naar haar toe te gaan om definitief duidelijk te maken dat het over is, maar kreeg hij halverwege een telefoontje van de moeder van ex dat hij door moest rijden naar het ziekenhuis want ex had een van haar polsen doorgesneden. Hoewel ik dit echt heel erg vind en hoop dat ex de hulp krijgt en aanneemt die ze nodig heeft, is er voor mijn gevoel continu een derde persoon aanwezig in mijn relatie (ik twijfel er niet aan dat lief met mij verder wilt, dat heeft hij heel duidelijk gemaakt, maar ik ben er wel aan toe dat het met zijn ex definitief is afgesloten)..
Sorry voor de klaagpost ik moest het even kwijt :cry:
Eat glitter for breakfast and shine all day
Alle reacties Link kopieren
Morguhhhh knussels


En extra knussel voor Glamour :hug: lijkt me heel moeilijk zo'n ex, die jullie relatie zo beïnvloed.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Beterschap aan iedereen die het nodig heeft.
Gittertje, je vriend is niet verantwoordelijk voor de ex.
Misschien ziet hij heel gauw in dat geen contact meer opnemen met haar de enige optie is. Sterkte ermee, ik begrijp dat je je niet goed voelt.
Ik wil Shifty hier ook weer zien posten. Hij mag als versie 2.0 terugkomen!
:hug: Beppie
Houd je eigen grenzen goed in de gaten!
(Zegt queen-over-eigen-grenzen-gaan..)
:hug: Beppie, precies dat wat Pheebs zegt. Houd goed in de gaten dat het niet ondertussen over jouw grenzen gaat!
Het is soms heel moeilijk, maar vooral als het gaat over exen probeer ik hetzelfde te doen als een goede vriendin van me: NMFP, not my f*cking problem. Natuurlijk, ze is geen ex omdat je vriend nooit van haar gehouden heeft zeg maar. Maar het is nu haar zooi, niet die van je vriend (al is dat nog lastig voor hem), en je grens zou echt moeten liggen bij dat het jouw zooi wordt ...
Zo, die ex is lekker aan het manipuleren dus. Een soort van poging tot zelfmoord op het moment dat zij weet dat hij langs komt. Hij zou echt zijn handen van haar af moeten trekken. Haar spullen desnoods naar haar moeder brengen of zo, en haar overal blokkeren.
Niet leuk Glitter, bah!

Shifty komt vast nog wel een keertje terug, maar voorlopig niet. Al die storingen op het moment zouden zijn gevoel over dit forum nu alleen maar nog meer bevestigen :)
Alle reacties Link kopieren
Glittertje. Wat moeilijk in een nog prille relatie! Hoop dat vriend het advies van Marana kan volgen: spullen naar haar moeder en blokkeren. Niet meer zijn verantwoordelijkheid. Ik dacht gelezen te hebben dat ze geen kinderen hebben? Dan dus helemaal de harde en definitieve manier.

Coco: Laat maar het is er, een pb'tje. Lees het maar als je redelijk ok bent. :lips:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Ik kom weer eens een knuffel brengen. Ik zie dat velen die wel kunnen gebruiken!
Heftig waar iedereen hier mee kampt!
Alle wijze woorden zijn al gezegd, dus voor mij niet zoveel meer te zeggen.

ik droom nog even verder weg op mijn roze wolk :flirting: ( voel me veel te blij voor dit topic nu)
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
04-01-2019 21:29

ik droom nog even verder weg op mijn roze wolk :flirting: ( voel me veel te blij voor dit topic nu)

Ik snap je, maar vier je blijdschap hier s.v.p. ook wat mij betreft!
Hou je niet in. :couple:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Oh Twilight, kom hier alsjeblieft ook fijn je blijheid delen! Wat mij betreft wordt dit absoluut geen topic waar we alleen onze ellende delen en daar knuffels voor geven. Ik hou van luchtigheid en liefde en blijheid :heart:
Alle reacties Link kopieren
Precies Marana, dat bedoel ik. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
04-01-2019 21:29
[...]
ik droom nog even verder weg op mijn roze wolk :flirting: ( voel me veel te blij voor dit topic nu)
Lieve Liva, blijf hier alsjeblieft rondspringen op je roze wolk! Graag zelfs, en ik kom gezellig met je meespringen :jump: . Wanneer heb je je eerste afspraak met de verlos, of blijf je bij de gyn?

Ennuh, als je straks inspiratie voor een naam nodig hebt, ik zit vol goede ideeën! :blob:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal weg was mijn plan ook nog niet hoor. Zo makkelijk komen jullie dan ook nog weer niet van mij af!!
Moet nog een kleine 2 week wachten! Zo verrekte nieuwsgierig en spannend of alles goed zit!
Heb jij ook wat te springen? Of spring je voor de gezelligheid mee :) :)

Kom maar door met jullie naam ideeën :)

Ik ben altijd een vrolijke flierefluiter, dus wordt soms wel een beetje verdrietig van alle ellende die ik hier lees. Dus ik gooi er wel wat vrolijkheid doorheen!
Graag Lichtje :D

Worden nog twee lange weken als ik het zo lees :P
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
04-01-2019 23:24
Helemaal weg was mijn plan ook nog niet hoor. Zo makkelijk komen jullie dan ook nog weer niet van mij af!!
Moet nog een kleine 2 week wachten! Zo verrekte nieuwsgierig en spannend of alles goed zit!
Heb jij ook wat te springen? Of spring je voor de gezelligheid mee :) :)

Kom maar door met jullie naam ideeën :)

Ik ben altijd een vrolijke flierefluiter, dus wordt soms wel een beetje verdrietig van alle ellende die ik hier lees. Dus ik gooi er wel wat vrolijkheid doorheen!
Over een weekje of twee heb ik wat meer duidelijkheid. De JA is er maar hoe de rest gaat verlopen? Maar ik hou je op de hoogte via pb :D . Dus voorlopig spring ik gezellig met je mee gewoon omdat het kan. :jump:

En oef, nog twee weken wachten... wil je een aftel kalender :P ? Kunnen we samen aftellen. En ik snap dat je nieuwsgierig bent! Je kleine purk voor het eerst zien is geweldig!
Hoe voel je je verder?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, ik ging slapen. Fijne dromen allemaal. :bigkiss:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Lichtje, gewoon je blijdheid hier komen rondstrooien, hoor!
Alle reacties Link kopieren
ja juist wel vrolijkheid en blijheid hier. Iedereen mag hier zichzelf zijn, ook de blije mensen ;)

En hoewel ik niet depressief ben, maar gewoon moe en somber, vind ik andermans vrolijkheid juist fijn. Kan bij mij ook juist aanstekelijk werken 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ja inderdaad, blijheid is gewoon fijn!

Ik ben bijna jarig, en ik had vandaag al wat bezoek. O.a. broertje die fukking ver weg woont, en die speciaal voor mij heen en weer gereden is, zo lief :love: Heb een hele mooie pan van hem gehad, en we hebben leuke bordspelletjes gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
05-01-2019 20:04
Ja inderdaad, blijheid is gewoon fijn!

Ik ben bijna jarig, en ik had vandaag al wat bezoek. O.a. broertje die fukking ver weg woont, en die speciaal voor mij heen en weer gereden is, zo lief :love: Heb een hele mooie pan van hem gehad, en we hebben leuke bordspelletjes gedaan!
Ahhhh! Wat leuk en lief!!! En elke keer dat je die pan volgooit met lekkers is broertje een beetje bij de maaltijd!
Vast gefeliciteerd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Lichtje: Die aftelkalender die Kia voorstelde.... ik vind het geen verkeerd idee! Kia: elke ochtend een ontbijtje... met steeds een eitje minder... en een kuikentje meer! :lol:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van hem Nanny. Alvast gefeliciteerd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ja he? En dank voor de felicitaties! Ik voelde me ook gewoon echt al een beetje jarig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven