Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Thanks love (om maar weer over te stappen op een Engelse uitdrukking :)).
Dat is fijn.

Zonder koffie? Omdat ik meestal de dag begin met een grote mok thee (earl grey). Ik drink ook koffie - vooral als ik het ruik, krijg ik er zin in - maar als het er op aan komt ben ik een thee drinker.

Ik doe al zelf mijn eigen boekhouding incl. BTW-aangifte, dus inkomstenbelasting is nu gewoon één stap verder. ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
07-03-2019 17:41
Thanks love (om maar weer over te stappen op een Engelse uitdrukking :)).
Dat is fijn.

Zonder koffie? Omdat ik meestal de dag begin met een grote mok thee (earl grey). Ik drink ook koffie - vooral als ik het ruik, krijg ik er zin in - maar als het er op aan komt ben ik een thee drinker.

Ik doe al zelf mijn eigen boekhouding incl. BTW-aangifte, dus inkomstenbelasting is nu gewoon één stap verder. ;-D
De boekhouding doe ik door alle facturen die uitgaan naar mijn accountant te mailen (die zet ze dan in het systeem) en de binnenkomende facturen naar een mailadres gekoppeld aan mijn digitale boekhouding en die worden er dus automatisch ingezet. En als het goed is gaat nu dus ook automatisch de BTW aangifte de deur uit. En geloof me, ik ben heel erg trots op mezelf dat ik het nu allemaal best wel netjes en geordend bij hou. Ik heb zelfs elke keer ruim de BTW apart gezet :yes:

Mmm, thee in de ochtend, daar word ik misselijk van. Sowieso krijg ik van thee een 'leeg / hol" gevoel en bij meer dan 3 glazen ben ik gewoon echt misselijk, maakt niet uit welk tijdstip. Dus doe mij de koffie maar. En als die er niet is, is water net zo goed;-D
Doet even knusselen.

Even niet mijn week, daarom niet zo actief. Komt vanzelf wel weer.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Knusselt even gezellig mee!
Belastingaangifte ligt ook op mijn bureau om in het weekend te doen. Dat is hier niet zo moeilijk. Alleen een beetje jongleren met de hypotheekbedragen tussen ons als fiscale partners.

Dappertje: Helaas geen positief nieuws te melden over Maman. Ik vrees dat het gewoon echt niet meer gaat. Morgen weer overleg over wat er moet gebeuren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jeetje, extra knussels voor jou en voor Maman lieve Blond 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ach Blondje, ik was er al bang voor... Dikke knuf!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
07-03-2019 18:47
Ach Blondje, ik was er al bang voor... Dikke knuf!
Lief! Ik heb vrede met haar wil. Ik wil zo graag dat haar gewetensnood dooft. Er zijn actoren die haar wil ontkennen en daar word ik intens verdrietig van. DAT gevecht moet haar bespaard worden en daar zal ik alles voor doen. Zoals zij voor mij geleeuwind heeft, kan ik dat nu voor haar doen. En dat zal ik doen. Met haar wil voor ogen.
Dat is wat zij me geleerd heeft. Dat geleerde is wat mij in vele tegenslagen overeind gehouden heeft. Maman rules. Ook nu.
Ik denk dat ik begrijp waar je op doelt Blond. :hug: en zet hem op...!
Oudblond Amai ,ik verschiet er van . gaat het zo slecht met haar ? Ik heb even geen woorden voor .
Knuffels voor Maman Blondje :rose:
Liefs voor iedereen hier :hello: :cat:
Blondje, gigantisch veel knuffels voor Maman ... Zoals jij over haar schrijft zeker een van de liefste, mooiste mensen op deze aarde :hug: :rose:
:hug: :hug:
Dank allen! Ik verzamel de knusseltjes en overlaad haar ermee! Ze vindt het altijd leuk als ik vertel dat er hier aan haar gedacht wordt.
Maar ik heb vrede hoor! We hebben het nog fijn als we samen zijn en er zijn mooie gesprekken: Heel waardevol.
:bigkiss:
*Burp* Man heeft soesen gebakken, met pudding, slagroom, aardbeien en ganache... Ik hoef geen avondeten meer :-9
Lekker hoor Blondje!
Ik weet dat je er vrede mee hebt, maar dan nog natuurlijk... het doet wél pijn. Ook. :bigkiss:
Lieve Blond, wat een verdrietig bericht over Maman. Ik weet dat je er vrede mee hebt, maar dan nog. Jouw liefde voor haar is zelfs via tekst voelbaar en haar liefde voor jou ook. Hele dikke knuffel van mij, ook voor Maman. En vechten voor haar dat kun je. Heel veel sterkte :hug: :lips:
En als je iets wilt delen (die soezen bijvoorbeeld) je weet me te vinden.
jeej, 700 gram kwijt in 4 weken en nu onder mijn eerste doel. Op naar de volgende 😊
lollypopje schreef:
09-03-2019 09:32
jeej, 700 gram kwijt in 4 weken en nu onder mijn eerste doel. Op naar de volgende 😊
Top! Goed bezig! :yes:
Ik zit nu gelukkig weer in een normaal eetpatroon (snoepen is gestopt) en kijk vanaf daar of ik langzaam wat kan afvallen.
Yayyy!

Voor mij een persoonlijke overwinning: met de boodschappen is toch ook chocola meegekomen. En ik kan het nu na een paar stukjes gewoon laten liggen, al ligt het binnen handbereik, in plaats van me er misselijk aan te eten omdat ik niet kan stoppen voor het op is! Is alweer een stapje verder dan niet meer standaard lekkers in huis hebben, vind ik.
Nanny; bij mij is in huis halen > (helemaal) opeten.
Dus ik kan je de volgende stap van harte aanraden door het inderdaad niet meer in huis te halen. :) Goed bezig!
Eh dames.... ik voel de evil me.... :twisted: .... degene die allemaal lekkere recepten post en zo :-D

Wat een discipline hier zeg! :cheer2: *Stopt stiekem een kat onder haar shirt en stapt op de weegschaal, Yeey 6kg zwaarder! *
Volgens mij heb ik vandaag alles er weer aangegeten 😳 :P
Cheatday Popje?
Ah nee Lolly! :frusty: Was het lekker? ;-D

Kom maar door met die recepten hoor Blondje. Zolang het geen recept is voor appeltaart of chocoladekoekjes ofzo, kan ik het prima hebben. :)
Hoe is het vandaag?
Ja en morgen ook, maandag weer braaf 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven