Kolere Viva hou op met sky!

09-04-2020 08:52 59 berichten
Ik kan niet de enige zijn die helemaal niet meer kan forummen omdat er iedere 5 Seconden een mega irritante reclame van sky in beeld verschijnt. Vult m’n halve scherm en het kruisje is dan weer juist zo klein dat als je de reclame weg wil klikken je de pop up open klikt.
Allejezus Viva, test toch eens iets uit voordat je het online gooit! Doe tenminste alsof je soort van een beetje competent bent.

Goed. Dit topic is dus om haat en frustratie te spuien. Als dat jullie nog lukt door die reclame heen.
Pfff nou idd wat een klote reclame
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad verschrikkelijk irritant!
Alle reacties Link kopieren
Ja heel irritant, m'n hele scherm is gevuld zowat. Sowieso belachelijk dat er een italiaanse reclame ofzo verschijnt. Dit is niet de manier om ads op een forum aanwezig te laten zijn. Haal het weg!!!!
Alle reacties Link kopieren
Nooit gehoord van een Adblocker?
Vreselijk ja!!! Adblocker...😱
nog niet gezien, door een Adblocker
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gelukkig alleen op mijn telefoon, niet op de laptop.
Maar jezustepaard wat is het irritant!
En Italiaans. Wat heb ik daaraan?
Hier ook ja. Soms kan ik zelfs niets typen omdat de tekst achter de reclame verdwijnt.
Jeleana schreef:
09-04-2020 09:00
Nooit gehoord van een Adblocker?
Die heb ik niet op mijn telefoon. Heb een iPhone, heb je een tip voor een goede?
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
09-04-2020 09:07
Die heb ik niet op mijn telefoon. Heb een iPhone, heb je een tip voor een goede?
AdBlock Plus hier op de iphone
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
digi/addblocker-werkt-niet-meer/list_messages/459647

Viva weet Adblockerplus zelfs te omzeilen, constateerde ik vorige week. Meestal forum ik mobiel, soms op de laptop.

Op mijn mobiel kan geen adblocker.

K.u.t.reclame.voor een.product.dat niemand.nu.nog.gaat.kopen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
GroenTuintje schreef:
09-04-2020 09:08
AdBlock Plus hier op de iphone
Meteen geïnstalleerd. Tot nu toe helpt het want het was net echt constant. Zelfs 2x in 1 topic: na wegklikken verscheen hij gewoon opnieuw.
Alle reacties Link kopieren
Is er ook een AdBlockPlus voor Huawei?

Ik zie wel een versie voor Samsung. Kan ik die ook proberen?

Ik begrijp dat je die adblockers voor je mobieltje als browser moet gaan gebruiken? Dus niet meer via Chrome surfen?
snoesje666 wijzigde dit bericht op 09-04-2020 09:22
36.88% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niks.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Heel irritant inderdaad. En schrok me dood van het geluidje.
Als iets gratis is, ben je zelf het product..
Alle reacties Link kopieren
Een adblocker is inderdaad een prima oplossing voor de gebruikers.

Maar Viva en de adverteerders kunnen ook gewoon hun werk goed doen. Reclames zijn er om de boel draaiende te houden. Kan ik prima mee leven. Maar irritante reclames werken averechts. Die Sky-reclame is weer eens een mooi voorbeeld van hoe het niet moet. Mensen komen hier voor het forum. Als dat om de haverklap amper zichtbaar is en zo'n advertentie moeilijk te sluiten is, haken ze af en help je de boel om zeep. Om maar te zwijgen over de negatieve associatie die je krijgt bij zo'n adverteerder.

Ik vind Sky en het forum op dit moment beiden heel irritant. Lijkt me niet de bedoeling.
Alle reacties Link kopieren
Hele fijne reclame! Zorgt er tenminste voor dat ik wat minder op Viva komt. Zo’n klotereclame dat het niet eens meer leuk is om hier te zijn!

(Wat in me dan weer serieus afvraag: is het de moeite waard geld te betalen voor een reclame waarvan mensen allen maar geïrriteerd raken. Zou er toch het gewenste effect zijn van meer afname?
Ik denk dan nl meteen aan die belachelijk irritante punica-reclame van vroeger waardoor we spontaan nóóit meer punica dronken!
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
09-04-2020 09:07
Die heb ik niet op mijn telefoon. Heb een iPhone, heb je een tip voor een goede?
Zoals gezegd Abblock plus. Soms heb ik wel het idee dat die niet altijd goed werkt. Heb ook nog AdGuard en 1Blocker. De laatse koste me wel een paar euro in aanschaf maar sindsdien geen last meer van irritante ads.
Alle reacties Link kopieren
moizer schreef:
09-04-2020 09:31
Hele fijne reclame! Zorgt er tenminste voor dat ik wat minder op Viva komt. Zo’n klotereclame dat het niet eens meer leuk is om hier te zijn!

(Wat in me dan weer serieus afvraag: is het de moeite waard geld te betalen voor een reclame waarvan mensen allen maar geïrriteerd raken. Zou er toch het gewenste effect zijn van meer afname?
Ik denk dan nl meteen aan die belachelijk irritante punica-reclame van vroeger waardoor we spontaan nóóit meer punica dronken!
Ik snap ook niks van die reclamemakers, die denken nog steeds “hoe irritanter, hoe beter” . Terwijl ik juist zou denken, maak mooie reclame ( zoals die van vroeger Disaronne met dansend stel incl mooie muziek) die wil ik gerust wat vaker zien en horen.
Voor iedereen een groene tuin
Heel irritant ja
Alle reacties Link kopieren
Ha thanks! Ik zat al te zoeken naar een topic waar ik mijn frustratie hierover kwijt kon. Is dit iets om te melden in het bugtopic? En hebben jullie ook dat het ook nog eens een Italiaanse versie van Sky is? Dus dat je ook nog eens 0,0 de doelgroep bent?
Ik ben dus niet de enige. Ik dacht dat ik adware ofzo binnen had gehaald en had m'n cookies enzo verwijderd maar die klote video kwam steeds weer terug.

Laatst ook al gezeik met phishing van Ziggo (heb ik gemeld in bug topic, nog steeds geen antwoord gehad) en nu dit weer.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 09-04-2020 09:54
0.91% gewijzigd
Heeft jullie browser geen materiaalblokkering? Ik krijg nooit dat soort reclames te zien, en ik heb ook geen adblocker meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven